quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, sinds een uurtje echt uit bed nu. Wel tussendoor om voor Saar te zorgen natuurlijk. Martijn is over een uurtje thuis, fijn! Hij stuurde me dit door trouwens, wel tof
Ik word gek van die gozer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goed boek of zouden jullie het afraden?
Waar heeft deze man verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ahaha, yeh, tof he?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef V1z0R het volgende:
Feli CotS!
[..]zag je ze eerst vooral opscheppen hoeveel geld ze wel niet hadden krijg je nu allemaal dit soort clips...
Ik voel me te dik en vind mezelf nog steeds niet mooi (en heb dan nu die rare pijn op mijn borst), maar ik ben wél super gelukkig en heel blijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat het Coco?? Voel jij je nog wel lekker in je vel?
Baby's vergen echt heel veel he?
Hmm, daar heb ik nog nooit last van gehad?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En er zijn apparaten in de sportschool die niet ontworpen zijn voor vrouwen. Iets met borsten enzo.
Als het echt erger wordt, dan zal ik zeker aan de bel trekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind het niet echt lekker klinken hoor Coco.
Als ik als EHBO'er iemand met die klachten bij me zou krijgen, dan zou ik ze doorsturen naar de eerste hulp.
Ik heb ook nog nooit een vrouw achter/op/in dat apparaat zien zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik nog nooit last van gehad?
Oh. Wacht.
......
^^quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Laureline het volgende:
Uniek, je bent vergeten het hekje dicht te doen!
Je hart heeft ook een heul belangrijke spier!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als het echt erger wordt, dan zal ik zeker aan de bel trekkenMaar het heb idee dat het gewoon een spier is ofzo.
Truequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hart heeft ook een heul belangrijke spier!
Okayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
TrueMaar ik ga ervan uit dat het niet mijn hart is.
Misschien laat ik over een paar dagen wel een enorme oerboer, de moeder der boerenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het nog steeds klinken als een vast zittende boer, dan ook zo'n druk en dat gevoel aan de achterkant. Alleen is dat bij mij na het slapen wel weg.
Aye, uiteraardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OkayAls je jezelf maar goed in de smiezen houdt
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Laureline het volgende:
Uniek, je bent vergeten het hekje dicht te doen!
Dat je de lucht ziet verplaatsen en zulksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien laat ik over een paar dagen wel een enorme oerboer, de moeder der boeren![]()
Ik ziehoor 't al helemaal voor me![]()
Dr. Frank weet verbazend weinig over eten/voeding.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Knufquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
En weer een kutweekend vol onzekerheid, aangezien die klojo's nog niets hebben laten horen, wederom. Joepie. Maar wel 8.5km gerend met 11km per uur. Echt joepie. Was lekker.
Het gaat er inderdaad om dat ik nieuwe eetpatronen aan moet leren, en dat gaat soms even misquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Knap dat je 4,5 kg afgevallen bent! En dat je het vol hebt gehouden! Maar wat kwak bedoelt is dat je alleen in ketose komt door echt geen koolhydraten te eten. Doe je dat wel, dan is het effect van ketose weg.. Dus ja. In deze fase mag dat dus wel.
Het belangrijkst van dit dieet is dat je breekt met oude gewoontes en voor gezondere dingen gaat kiezen en dat blijft doen. Slank worden is niet het probleem, slank blijven welDe komende weken zullen er voor moeten zorgen dat je niet in oude patronen terug valt.
Overdag stoppen met slapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat er inderdaad om dat ik nieuwe eetpatronen aan moet leren, en dat gaat soms even mismaar al met al vind ik dat ik het best goed doe
Net weer wakker en ik voel me nog verrotter dan vanmiddagOok geen honger maar zal toch iets moeten eten.
Coco ik had laatst precies hetzelfde!! Gelukkig werd het na een paar dagen minder, al heb ik die pijn op mijn rug nog steeds. Als het erger wordt zeker even de dokter bellen
Ik weet hetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Overdag stoppen met slapen.
Ik slaap momenteel door de kou en mijn aandoening ook 9 tot 9,5 uurmaar wel aan 1 stuk tot in de ochtend. Structuur is ook met slapen heel belangrijk voor herstel!
Ga ik doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Regelmaat FTW hoe moeilijk ook.
Majo, je gaat nu toch wel eten he? ondanks je geen honger hebt. Honger heeft weinig te maken met je lichaam te voeden.
/hek dichtgedaan
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet hetprobeer de laatste tijd ook minder overdag te slapen en dat gaat best goed maar ik was zó moe en mijn bedje lonkte. Nu maar eens wat eten maar ik twijfel wat. We eten vanavond pas om half 10 dus ik kan best nog wat eten maar ook weer niet teveel zodat ik zo nog vol zit
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:03 schreef _aurum_ het volgende:
Wow An! Als je de helft van de dingen uit het filmpje kan dan ben je al awesome!![]()
Alles goed gegaan bij de bank?
Ik heb zoooooo lekker gegeten en ik krijg zo koffie![]()
Lijstje:
O: geroosterde boterham met kokosolie en ei
T: havermoutsmoothie
S: lesje 17 Evy
L: rijstwafels, kip en paprika
T: aardappels met ajvar en handje amandelen
D: http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=50389
T: 1/2 bakje tonijn en olie
Komen die eiwitten goed van pas! Ben onder de indruk van je sportschemaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi lijstje Aurum!
Ik zit ondertussen een enorme bak met sla weg te knagen. Inhoud: zakje gemenge sla, stuk ijsbergsla, ons gerookte zalm, 2 paprika's, tomaat, halve komkommer, eitje, paar zongedroogde tomaatjes en een beetje dressing.
Straks misschien nog een bakje kwark. Zit pas op 125 gram eiwitten vandaag (inclusief mijn eerste whey shake!) en had allemaal nieuwe oefeningen met krachttraining, dus dat wordt spierpijn.
Yup, herkenbaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Aanschouw hier overigens het apparaat wat dus niet ontwikkeld is voor vrouwen met borsten:
http://www.exrx.net/Weigh(...)merPreacherCurl.html
Hij stond me ook een beetje raar aan te kijken toen ik zei dat dat niet ging werken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Yup, herkenbaarje hebt natuurlijk een geweldige Marcello, maar ik deed deze echt los. Veel beter voor boobievrouwen.
Siquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kijk dan!
[ afbeelding ]
Die is leuk!En speciaal voor the gym.
Datte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |