ik vind het knap dat je die koude meuk weg krijgt in de winter. Ik moet echt warm eten hebben met dit weerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooi lijstje Aurum!
Ik zit ondertussen een enorme bak met sla weg te knagen. Inhoud: zakje gemenge sla, stuk ijsbergsla, ons gerookte zalm, 2 paprika's, tomaat, halve komkommer, eitje, paar zongedroogde tomaatjes en een beetje dressing.
Straks misschien nog een bakje kwark. Zit pas op 125 gram eiwitten vandaag (inclusief mijn eerste whey shake!) en had allemaal nieuwe oefeningen met krachttraining, dus dat wordt spierpijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Nallie het volgende:
Mijn FB timeline bestaat nu uit Aurum in jurken
Maar wanneer ga je ze dragen?!quote:
Kun je je mijn huiskamer voorstellen met 15 (!) jurkjes?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb alles weer ingepakt, mijn huiskamer was een chaos
Aurum? Elke keer als ze een procent boven target zit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar wanneer ga je ze dragen?!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Nallie het volgende:
Mijn FB timeline bestaat nu uit Aurum in jurken
SPOILER: heftige dag vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:50 schreef MarMar het volgende:
Ik was vanavond bij de macdonnalds en heb alleen een cappuccino gehad.
Nu pizza uit de oven, dat dan weer wel..SPOILER: heftige dag vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Knap als je het op die manier kunt zien en waarderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:02 schreef MarMar het volgende:
Jah dat wel, vooral vanwege die glimp ook, het is het eerste "echte" contact in jaren.
Kut dat dit daar voor nodig is... maar misschien moet ik maar gewoon blij zijn dat het er uberhaupt is.. hoe klein en kort ook.
Ik vind dat het daar nu niet meer de tijd voor is.. En het was me altijd te doen om die echtheid, als die er blijft, dan zegt me dat meer dan wat we zouden kunnen bespreken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Knap als je het op die manier kunt zien en waarderen.
Zijn er nog dingen die je hem wil zeggen, of vragen?
What's up, Prob?
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte coco. Hoop dat er niets aan de hand is. Zou het hyperventilatie met daaropvolgend spierpijn kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, succes met de havermout & koffie![]()
ik herinner me de verhalen van je toen je ouders je naar het zkh moesten brengen en jij vond dat het wel ging ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sterkte Mar!
Henk, om 7.30u op een zaterdag al vrijwillig uit bed? Respect!
Hier een half uurtje geleden opgestaan en lekker warm gaan douchen. Heb net gebeld met de huisartsenpost, om 9.10u moet ik even langskomen. Ben benieuwd. Het is in ieder geval niet minder geworden. Kon vannacht niet plat liggen, dus heb half rechtop geslapen. Mgoed, vind het allang fijn dat ik een paar uurtjes heb kunnen slapen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik herinner me de verhalen van je toen je ouders je naar het zkh moesten brengen en jij vond dat het wel ging ofzo
Dus ik verwacht wel een longontstekingMaaaaar, ik hoop dat ik het mis heb
Het rare is dat ik niet hoest ofzo. Heb ook geen koorts. Om die twee redenen zou ik normaal rustig afwachten tot het maandag is (dan heb ik een afspraak staan met de huisarts). Maar ja. Ouder en verstandiger geworden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ben bang dat aurum gelijk heeft. Ik duim voor je dat je je snel weer fit voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |