abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 13:34:06 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122027828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo als dat 1600 kcal is? Nou ja, het zal.

Cots, alsof je zelf niet weet wat veel gezonde calorieen bevat; tonijn op olie, olijfolie, roomboter, nootjes, volle melkproducten.
Je wil/kan het niet, dat is zorgelijk...
Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt het :? Uiteindelijk ruimschoots ingehaald met nog 2 cola, een chocomelk en 2 rode wijn :') dat was dus omdat vriendje moest opreden dus ik mocht even los ;) was erg leuk en ze waren super maar hebben niet gewonnen :o

Vandaag maar weer een balansdagje inlassen. Net wakker dus dat komt wel goed :D voor het eerst maar thuisgebleven, voel me gewoon echt niet lekker -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122028687
Ik heb echt een probleem met snoepen trouwens :')
Als ik iets in huis heb, eet ik het eigenlijk bijna altijd in een keer op, totdat ik misselijk ben :')

Als ik het niet heb dan eet ik het niet (duh), ga ik er ook niet speciaal voor in de supermarkt, en als ik toevallig voor iets anders in de supermarkt ben koop ik het ook niet.

Had gisteren een zakje van die nootjes gehaald waarvan ik die foto poste.
Maar was pas 19:30 thuis en moest nog eten, toen gegeten maar direct na het eten een paar van die nootjes geproefd omdat ik wilde weten of ze lekker waren.
Toen direct ¾ van die zak leeggegeten :')

Ik snap dat niet hoor, ik heb wel de zelfbeheersing en discipline om cold turkey te stoppen met roken, maar wat dit betreft ben ik echt een slappe zak.

Alhoewel ik dit voorheen wel 3 of 4x in de week deed met een zak M&M's of drop (dan de hele zak leeg), en ben ik nu deze week pas net begonnen.
Misschien moet ik nog wennen of zo.

Net wel trouwens 4 bruine broodjes met tonijn in olie gegeten, smaakte echt goed :D !

pi_122028694
:* voor Maria

Natuurlijk allemaal crisisdingen op vrijdag :') werk gelukkig wel thuis dus kan ik ondertussen schoonmaken en mn Wii met balance board installeren :D
Misschien straks nog naar de sportschool maar ik heb 0,0 zin... kan ook morgen gaan toch :P
Be someone that makes you happy
pi_122028780
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Nallie het volgende:

Natuurlijk allemaal crisisdingen op vrijdag :') werk gelukkig wel thuis dus kan ik ondertussen schoonmaken en mn Wii met balance board installeren :D
Misschien straks nog naar de sportschool maar ik heb 0,0 zin... kan ook morgen gaan toch :P
Van uitstel komt afstel heh :D !
Ik heb juist wel zin om weer te sporten vanavond !
Sowieso lekker op een vrijdag dat ik geen rekening hoef te houden hoe laat ik in bed lig omdat ik morgen vrij ben.

Ik heb laatst zo'n Wii U gekocht (nieuwe Wii), misschien koop ik ook nog wel zo'n balance board als die uitkomt :D
pi_122028845
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel heh :D !
Ik heb juist wel zin om weer te sporten vanavond !
Sowieso lekker op een vrijdag dat ik geen rekening hoef te houden hoe laat ik in bed lig omdat ik morgen vrij ben.

Ik heb laatst zo'n Wii U gekocht (nieuwe Wii), misschien koop ik ook nog wel zo'n balance board als die uitkomt :D
Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per week ;) en dan kan ik thuis ff Wii-en en op mn stepapparaatje wat cardio-en. Mn knie is weer helemaal k-u-t dus misschien ook maar beter even rustig aan doen. Donderdag naar de huisarts, fysio kan er niks meer mee... ;(
pi_122028909
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per week ;) en dan kan ik thuis ff Wii-en en op mn stepapparaatje wat cardio-en. Mn knie is weer helemaal k-u-t dus misschien ook maar beter even rustig aan doen. Donderdag naar de huisarts, fysio kan er niks meer mee... ;(
Aah dan komt het wel goed dus :)
Wat heb je precies met je knie ?

Mijn sportschool zit vlak bij mijn werk, en dus te ver om in het weekend te gaan sporten.
Misschien ga ik morgen nog wel een rondje hardlopen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 14:01:57 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122028948
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Booh! :( ivm hardlopen eerder ofzo?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122028951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Nallie het volgende:

Natuurlijk kan dat. Je sport voldoende, dus een keertje niet kan best :Y

Mijn lijstje begint er aanzienlijk beter uit te zien, dan die van gisteren :')

O: gekookt eitje. Had haast, want afspraak.
L: salade met een halve stronk broccoli, sla, olijven, parmezaanse kaas, kipfilet en olijfolie
T: stukje pure chocolade
S: anderhalf uur yoga
D: aardappelen, bloemkool en appelmoes.
T: klein bakje chipjes en wodka-cola light

Semi balansdag _O-
pi_122029179
Is Yoga echt zo goed om calorieën te verbranden dan :) ?
Ik heb d'r geen verstand van hoor, maar volgens mij beweeg je niet zo veel toch ?
pi_122029271
Ashatanga yogha
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122029357
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Aah dan komt het wel goed dus :)
Wat heb je precies met je knie ?

Mijn sportschool zit vlak bij mijn werk, en dus te ver om in het weekend te gaan sporten.
Misschien ga ik morgen nog wel een rondje hardlopen.
Ja ooit begonnen als overbelasting, maar mn spieren rond mn knie trekken mn gewricht scheef, zoiets is t. Nu straalt t lekker door naar bovenbeen, heup en rug *O* :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Booh! :( ivm hardlopen eerder ofzo?
Nee, want dat ging juist beter toen. Alleen t ging sneeuwen en door de kleine stukjes door de sneeuw lopen is alles nu weer instabiel en pijnlijk... de fysio zei dat ik weer terug bij af ben nu en dat t als t zo snel terug kan vallen dat er dan andere hulp op moet zoals orthopeed ofzo. Maar ik wil eigenlijk wel dat ze er eens een keer goed naar kijken nu.
/einde klaagzang :P
pi_122029411
Amputeren! oO<
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122029459
Oeh nallster, ik zou maar ff rustig aan doen dan!

En Yoga is echt goed voor je hoor! Misschien niet de rustige vormen maar ik zie de gemiddelde mens nog niet een uur lang al die posities aannemen en volhouden, moet je aardig flexibel & sterk voor zijn. En als je een dikke buik hebt kan die aardig in de weg zitten bij sommige poses :P
pi_122029719
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je al op Etsy.com gekeken?

Beterschap Coco!
Nee nog niet!
Worry is a misuse of imagination
pi_122029936
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt het :? Uiteindelijk ruimschoots ingehaald met nog 2 cola, een chocomelk en 2 rode wijn :') dat was dus omdat vriendje moest opreden dus ik mocht even los ;) was erg leuk en ze waren super maar hebben niet gewonnen :o

Vandaag maar weer een balansdagje inlassen. Net wakker dus dat komt wel goed :D voor het eerst maar thuisgebleven, voel me gewoon echt niet lekker -O-
Maar je doet nu toch dieet? Het werkt niet als je je er niet aan houdt..
pi_122030048
Een paar superslechte dagen qua eten gehad -O-
Ik geef de hormonen de schuld, maar tijd om nu weer normaal te doen.
Zondag morgen weer sporten en verder een redelijk 'net' weekend plannen.
pi_122030162
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef V1z0R het volgende:
Amputeren! oO<
Dan pas ik mn broeken niet meer :{w
pi_122030275
On topic maar ff een lijstje :P

O: havermout, banaan, cacao (ben t nog steeds niet zat :P)
T: koffie verkeerd, appel
B: uur fietsen
L: hard speltbroodje, helft hummus en helft pindakaas, cracker met gekookt ei
B: schoonmaken, steppen, Wii
T: ?
D: even denken, iets met aubergine/courgette, curry of iets van couscous ofzo..
T: ?

Duidelijk verhaal wel oO<
pi_122030296
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

http://www.gezondheidsnet(...)et-het-17-dagendieet

ik denk dat het wel klopt. dit dieet is in de eerste 17 dagen gewoon een crashdieet (ca. 1000 kcal), zeker als je niet heel netjes low-carb eet. alleen als je netjes echt low-carbt krijg je genoeg vet en eiwit binnen, kom je in ketose en heb je de voordelen van low carb. als je smokkelt, bijvoorbeeld omdat je vriend een concert heeft en je "dus" even "mag" kom je niet in ketose en gaat die vlieger niet op.

het lijkt me van groot belang dat als je zo'n dieet doet, je je heel netjes aan alle stappen houdt, en alle 4 de cycli doorloopt.
Kwak
pi_122030352
pi_122030381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

http://www.gezondheidsnet(...)et-het-17-dagendieet

ik denk dat het wel klopt. dit dieet is in de eerste 17 dagen gewoon een crashdieet (ca. 1000 kcal), zeker als je niet heel netjes low-carb eet. alleen als je netjes echt low-carbt krijg je genoeg vet en eiwit binnen, kom je in ketose en heb je de voordelen van low carb. als je smokkelt, bijvoorbeeld omdat je vriend een concert heeft en je "dus" even "mag" kom je niet in ketose en gaat die vlieger niet op.

het lijkt me van groot belang dat als je zo'n dieet doet, je je heel netjes aan alle stappen houdt, en alle 4 de cycli doorloopt.
Naja ze valt nog steeds af omdat ze crashed lijkt me... en dat was t doel. Ik snap je punt wel hoor daar niet van :P Denk alleen dat t niet aan komt.

Hoe is t met je trouwens?
pi_122030385
mijn lijstje:

O- slapen
T- appel
T- volkoren melbatoastjes met niks
T- stukje witbrood met fricandeau als ik er zin in heb
D- ik ga proberen een karbonaadje te bakken en paprika te eten. anders tomatensoep.

Ik drink voornamelijk veel water en heb vandaag voor t eerst weer een beetje trek in eten.

De score van een weekje griep: -3 kilo. jammer dat dat er maandag allemaal weer aan zit want vocht...
Kwak
pi_122030430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Naja ze valt nog steeds af omdat ze crashed lijkt me... en dat was t doel. Ik snap je punt wel hoor daar niet van :P Denk alleen dat t niet aan komt.
mja... alleen als je afvalt door te crashen ipv door ketose dan verbrand je je spieren en gaat daardoor je basisverbranding omlaag. hallo Jojo!

beweeg je er ook de aanbevolen 17 minuten per dag ( :') ) bij Majo?

Edit: zie post boven je, nog steeds ziek, maar de eetlust komt langzaam terug en de koorts zakt wat. hoest nog veel, hoofdpijn, duizelig en benauwd en doodmoe.
Kwak
pi_122030449
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
Is Yoga echt zo goed om calorieën te verbranden dan :) ?
Ik heb d'r geen verstand van hoor, maar volgens mij beweeg je niet zo veel toch ?
Wat de rest zegt. Ik doe de zwaarste yoga variant:

pi_122030805
Yoga powerrrrrrrr!

Al bijna weer weekend! Lekker effectief dagje vandaag! Vanaf 8 uur aan het vlammen op de laptop. Net een uurtje huis schoongemaakt. Straks komt zus+vriend langs eten, daarna even de stad in. Morgen dagje schaatsen en vriend van me heeft ijszeiler gebouwd, dus even proberen 8-) Morgenavond met mensen van zeilweekend eten en even de stad in. Zondag.... helemaal niks gepland!
Heb eens een oude map van Hed kandi aangezet onder het schoonmaken. Als het volgende week weer boven de 10 graden worden dan kan beach house wel weer :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')