Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo als dat 1600 kcal is? Nou ja, het zal.
Cots, alsof je zelf niet weet wat veel gezonde calorieen bevat; tonijn op olie, olijfolie, roomboter, nootjes, volle melkproducten.
Je wil/kan het niet, dat is zorgelijk...
Van uitstel komt afstel hehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Nallie het volgende:
voor Maria
Natuurlijk allemaal crisisdingen op vrijdagwerk gelukkig wel thuis dus kan ik ondertussen schoonmaken en mn Wii met balance board installeren
Misschien straks nog naar de sportschool maar ik heb 0,0 zin... kan ook morgen gaan toch
Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per weekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel heh!
Ik heb juist wel zin om weer te sporten vanavond !
Sowieso lekker op een vrijdag dat ik geen rekening hoef te houden hoe laat ik in bed lig omdat ik morgen vrij ben.
Ik heb laatst zo'n Wii U gekocht (nieuwe Wii), misschien koop ik ook nog wel zo'n balance board als die uitkomt
Aah dan komt het wel goed dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per weeken dan kan ik thuis ff Wii-en en op mn stepapparaatje wat cardio-en. Mn knie is weer helemaal k-u-t dus misschien ook maar beter even rustig aan doen. Donderdag naar de huisarts, fysio kan er niks meer mee...
Booh!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor, sport sowieso wel 4x per weeken dan kan ik thuis ff Wii-en en op mn stepapparaatje wat cardio-en. Mn knie is weer helemaal k-u-t dus misschien ook maar beter even rustig aan doen. Donderdag naar de huisarts, fysio kan er niks meer mee...
Natuurlijk kan dat. Je sport voldoende, dus een keertje niet kan bestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Nallie het volgende:
voor Maria
Natuurlijk allemaal crisisdingen op vrijdagwerk gelukkig wel thuis dus kan ik ondertussen schoonmaken en mn Wii met balance board installeren
Misschien straks nog naar de sportschool maar ik heb 0,0 zin... kan ook morgen gaan toch
Ja ooit begonnen als overbelasting, maar mn spieren rond mn knie trekken mn gewricht scheef, zoiets is t. Nu straalt t lekker door naar bovenbeen, heup en rugquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Aah dan komt het wel goed dus![]()
Wat heb je precies met je knie ?
Mijn sportschool zit vlak bij mijn werk, en dus te ver om in het weekend te gaan sporten.
Misschien ga ik morgen nog wel een rondje hardlopen.
Nee, want dat ging juist beter toen. Alleen t ging sneeuwen en door de kleine stukjes door de sneeuw lopen is alles nu weer instabiel en pijnlijk... de fysio zei dat ik weer terug bij af ben nu en dat t als t zo snel terug kan vallen dat er dan andere hulp op moet zoals orthopeed ofzo. Maar ik wil eigenlijk wel dat ze er eens een keer goed naar kijken nu.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Booh!ivm hardlopen eerder ofzo?
Nee nog niet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je al op Etsy.com gekeken?
Beterschap Coco!
Maar je doet nu toch dieet? Het werkt niet als je je er niet aan houdt..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt hetUiteindelijk ruimschoots ingehaald met nog 2 cola, een chocomelk en 2 rode wijn
dat was dus omdat vriendje moest opreden dus ik mocht even los
was erg leuk en ze waren super maar hebben niet gewonnen
Vandaag maar weer een balansdagje inlassen. Net wakker dus dat komt wel goedvoor het eerst maar thuisgebleven, voel me gewoon echt niet lekker
http://www.gezondheidsnet(...)et-het-17-dagendieetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk ook niet maar de calorieteller zegt hetUiteindelijk ruimschoots ingehaald met nog 2 cola, een chocomelk en 2 rode wijn
dat was dus omdat vriendje moest opreden dus ik mocht even los
was erg leuk en ze waren super maar hebben niet gewonnen
Vandaag maar weer een balansdagje inlassen. Net wakker dus dat komt wel goedvoor het eerst maar thuisgebleven, voel me gewoon echt niet lekker
Naja ze valt nog steeds af omdat ze crashed lijkt me... en dat was t doel. Ik snap je punt wel hoor daar niet vanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)et-het-17-dagendieet
ik denk dat het wel klopt. dit dieet is in de eerste 17 dagen gewoon een crashdieet (ca. 1000 kcal), zeker als je niet heel netjes low-carb eet. alleen als je netjes echt low-carbt krijg je genoeg vet en eiwit binnen, kom je in ketose en heb je de voordelen van low carb. als je smokkelt, bijvoorbeeld omdat je vriend een concert heeft en je "dus" even "mag" kom je niet in ketose en gaat die vlieger niet op.
het lijkt me van groot belang dat als je zo'n dieet doet, je je heel netjes aan alle stappen houdt, en alle 4 de cycli doorloopt.
mja... alleen als je afvalt door te crashen ipv door ketose dan verbrand je je spieren en gaat daardoor je basisverbranding omlaag. hallo Jojo!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja ze valt nog steeds af omdat ze crashed lijkt me... en dat was t doel. Ik snap je punt wel hoor daar niet vanDenk alleen dat t niet aan komt.
Wat de rest zegt. Ik doe de zwaarste yoga variant:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef So_Surreal het volgende:
Is Yoga echt zo goed om calorieën te verbranden dan?
Ik heb d'r geen verstand van hoor, maar volgens mij beweeg je niet zo veel toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |