Doelde meer ook op mentale blijheidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja... alleen als je afvalt door te crashen ipv door ketose dan verbrand je je spieren en gaat daardoor je basisverbranding omlaag. hallo Jojo!
beweeg je er ook de aanbevolen 17 minuten per dag () bij Majo?
Edit: zie post boven je, nog steeds ziek, maar de eetlust komt langzaam terug en de koorts zakt wat. hoest nog veel, hoofdpijn, duizelig en benauwd en doodmoe.
oh... eh, dat wisselt met de dag... vandaag gaat wel goedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Doelde meer ook op mentale blijheidMaar gelukkig zit er een stijgende lijn in!
Huhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:31 schreef V1z0R het volgende:
Step 1: Collect underpants
Step 2: ???
Step 3: Profit!
Knap dat je 4,5 kg afgevallen bent! En dat je het vol hebt gehouden! Maar wat kwak bedoelt is dat je alleen in ketose komt door echt geen koolhydraten te eten. Doe je dat wel, dan is het effect van ketose weg.. Dus ja. In deze fase mag dat dus wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:26 schreef MaJo het volgende:
Ik zit inmiddels in de tweede cyclus waarin meer mag (onder andere rode wijn). Het enige zondigen wat ik gedaan heb is de twee cola gisteravond en ja dat mocht inderdaad even van mezelfik ben tijdens de eerste cyclus 4,5 kilo afgevallen, dat was niet gelukt als ik me er niet streng aan had gehouden. En nu ga ik weer vol de tweede cyclus in
Vandaag de tweede dag van de tweede cyclus, de dag waarop je weer minder mag (je mag nu om de dag meer dingen zeg maar)
Planning:
O: bak yoghurt met blauwe bessen, groene thee
T: sinaasappel
L: salade met tonijn, ei, komkommer, tomaat en augurk
T: actimel, appel
D: tilapiafilet met broccoli
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Probability het volgende:
O halp! Ik moet een plan maken van mijn activiteiten tot de zomer.
Kan iemand mij daarbij helpen?
Of is dat gewoon logisch nadenken en de stappen opschrijven?
nee ik ben nu aan de slag, 1e dagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef the85mc het volgende:
Probi, je hebt een paar 'tussenmaanden'? bedenk wat je altijd al hebt willen doen, maar altijd hebt uitgesteld. je kunt tijdje reizen als je het geld ervoor over hebt, maar je kunt ook bijvoorbeeld kiezen om iets totaal nieuws te leren.
Kan geen enkele vrouwquote:
quote:
oja goeie! die heb ik nu even niet meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Schrijf eerst gewoon alle dingen die moeten gebeuren op.
Dan ga je kijken welke prioriteit hebben en welke niet.
Nummers geven!
Je kan ook alle activiteiten op post-its schrijven en dan met de volgorde schuiven bijvoorbeeld.
En dan maak je A4's met de maanden erop. Dan plak je de post-its in de maanden.
Creeer je een beeld, denk dat dat makkelijker is voor jou.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Schrijf eerst gewoon alle dingen die moeten gebeuren op.
Dan ga je kijken welke prioriteit hebben en welke niet.
Nummers geven!
Je kan ook alle activiteiten op post-its schrijven en dan met de volgorde schuiven bijvoorbeeld.
En dan maak je A4's met de maanden erop. Dan plak je de post-its in de maanden.
Creeer je een beeld, denk dat dat makkelijker is voor jou.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik had dan waarschijnlijk een excelsheet gemaakt en met allerlei dingen gaan lopen kloten zoals grafiekjes voor de maanden welke meest topprio's heeft en zo om uiteindelijk er flauw van te worden en Skyrim te gaan spelen waardoor er weer een projectje op 70% ergens in een stoffig backupfoldertje komt te staan.
Yeh, het meest pijnlijk bij diep ademhalen of inspanning (Saartje tillen, traplopen, mgoed, dan ga je natuurlijk vanzelf ook dieper ademen). Zit nu een beetje aan mijn hele linkerkant qua borst en achter bij mijn schouder(blad)/nek. Maf iets. Maar voel me verder niet slecht(er) ofzo, alleen pijnlijke shizzle. De hoofdpijn is in ieder geval bijna helemaal weg, dus hurrah daarvoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:58 schreef the85mc het volgende:
Wel oppassen cootje!![]()
Is het vooral pijnlijk bij diep inademen? Dan zou het spiertje/kraakbeen in borstkas kunnen zijn. Rond mn 15e ook veel last van steken gehad in borstkas, bleek aan kraakbeen van het borstbeen te liggen. Heet t syndroom van tietze, dat was natuurlijk erg grappig op je 15e
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:06 schreef Probability het volgende:
Mag ik jou dm-en over mijn nieuwe functie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |