Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lukt ze niet want ik zit niet te kijken.
Snap 't ook niet idd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar als je niet weet wat swaffelen is is je IQ volgens BNN lager dan wanneer je dit wel weet?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, anders zou ik hier blijven doorposten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
O dat kanker moest trouwens kut zijn.
Moest 'kut' zijn. Sorry mensen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap 't ook niet idd.
En oh HMF, waarom doe je die tt nou man?Je bent on parole.
Geen idee man, maar ik heb dat gevoel zelfs bij officiele IQ testen. Sommige van die testen zijn dusdanig gaar, dat het heus wel iets zal zeggen over je intelligentie maar het wordt wel veelte serieus genomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar als je niet weet wat swaffelen is is je IQ volgens BNN lager dan wanneer je dit wel weet?
Ik heb net een uur lang gekeken naar een jaguar die verstopt was ergens diep in de jungle van Brazilië.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar bovenquote:
Ben er binnen gekomen via een vriend van me. Die werkt daar. Wat wil je nog meer als referentie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is alleen voor eerste selectie, daarna toch vaak referenties (of gedeelde contacten) nabellen.
Ik geloof je, echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar boven.
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat niet aan zijn neus, dus het is zo.
Swansea helpen tijdrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom gaf die ballenjongen die bal dan niet?
Bij leugens eerder kijken naar de halsslagader.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?
Tijdrekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom gaf die ballenjongen die bal dan niet?
Ik mag geen BNN van mijn moeder kijken sinds Jeroen Pauw heeft toegegeven met meerdere vrouwen naar bed te zijn geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?
Ik kijk echt nooit tv man. Ik zweer 't je. Hooguit 10 minuten voor ik ga slapen ff NG ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.
Nog steeds op zoek naar je echte vader trouwens?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag geen BNN van mijn moeder kijken sinds Jeroen Pauw heeft toegegeven met meerdere vrouwen naar bed te zijn geweest.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit tv man. Ik zweer 't je. Hooguit 10 minuten voor ik ga slapen ff NG ofzo.
Tijd geleden een docu gezien over hoe ze met diverse camera's het gedrag van dieren zoals een poema gingen bestuderen. Met infrarood camera's enzo, was blijkbaar nog nooit gedaan en zag er echt vet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb net een uur lang gekeken naar een jaguar die verstopt was ergens diep in de jungle van Brazilië.
Dat mysterie heeft Kapiteintje al een tijdje opgehelderd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar je echte vader trouwens?
Waarom verbaast dit me niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar boven.
Francastle Unitedtwitter:NUFCOfficial twitterde op woensdag 23-01-2013 om 22:30:39French striker Yoan Gouffran has joined #NUFC from Bordeaux on a 4-and-a-half year deal. He'll wear number 11. More on http://t.co/kGBaaPWB reageer retweet
deze had een gezin, was schijnbaar nog nooit vast gelegd op band.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tijd geleden een docu gezien over hoe ze met diverse camera's het gedrag van dieren zoals een poema gingen bestuderen. Met infrarood camera's enzo, was blijkbaar nog nooit gedaan en zag er echt vet uit.
bliepquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom verbaast ook dit me niets?
Laat die jongen lekker met een potloodje z'n score bijhouden joh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom verbaast ook dit me niets?
Ik praat vanavond wel ff met je moeder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag geen BNN van mijn moeder kijken sinds Jeroen Pauw heeft toegegeven met meerdere vrouwen naar bed te zijn geweest.
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:22:33@CHARLIEM0RGAN: I am ballboy player manager tonight and will be playing myself behind the home goals each half reageer retweet
Hij owned waarschijnlijk wel iedereen uit zijn klasquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker met een potloodje z'n score bijhouden joh.Heeft hij morgen wat te vertellen in de klas.
Toch moet Stijn wel enigszins voorlopen op het gebied van vage gedachte, filmpjes en nieuwsberichten dankzij Fok!.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij owned waarschijnlijk wel iedereen uit zijn klas
True. Ouwe swaffelkoning.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind 't weer zo typisch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker met een potloodje z'n score bijhouden joh.Heeft hij morgen wat te vertellen in de klas.
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik doe echt m'n best, maar ik kan hier geen chocola van maken Stinho.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.
Die lerares omdat ze niet optrad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.
Gozer wat zeg jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen. Vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domme mensen zijn overal. Dit zijn nog eens teksten, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker geneukt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen. Vervelend is dat ja.
#yosoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
Samen met HMF?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Ballenjongen meteen gevondentwitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:22:33@CHARLIEM0RGAN: I am ballboy player manager tonight and will be playing myself behind the home goals each half reageer retweet
#lekkeroptbankienuquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Het is dat ik ook van chocolademousse houd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Goede achternaamquote:
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
Nee want anders had Bonny St Clair nooit zo laag gescoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, had de IQ test een praktijk opdracht omtrent alcohol nuttiging?
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als vorig jaar 120 bij de IQ-Test.
Ik ga mezelf plezieren door brood te smeren.
Saind is hoog begaafdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.
Gaat helemaal nergens over
Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je dat zegt schrik ik altijd een beetje
hoiquote:
Hoe issie dan AtaTUrkquote:
kindjes maken met haar dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.
Gaat helemaal nergens over
Nee, wel een vraag:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, had de IQ test een praktijk opdracht omtrent alcohol nuttiging?
Yoloquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je legt je leven in de waagschaal steven.
Is goed, maar als je de naam van de beste speler in het begin meteen laat zien heeft het ook succes in FUT topic. Dat verzeker ik jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik weer een pakje openen? Muziek eronder gaat niet lukken, dat is boven mijn edit skills.
Tentamen week, dus ben op FOK.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
U zit in de achterbak van de auto van uw oom. Naast u staat een leeg krat bier. Wat doet u?
A) U blijft stoïcijns voor u uitstaren
B) U trapt de achterruit kapot en gooit het krat naar buiten. Alcohol is haram en moeten we niet willen met z'n allen.
C) U besluit de anarchist in u de vrije loop te laten en drinkt stiekem uit elk bierflesje de beschimmelde zure restjes
De beste die ik heb voor ik het pakje open maak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is goed, maar als je de naam van de beste speler in het begin meteen laat zien heeft het ook succes in FUT topic. Dat verzeker ik je
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tentamen week, dus ben op FOK.
Met jou?
Als je het opneemt dan weet jij het natuurlijk al toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beste die ik heb voor ik het pakje open maak?
faka homeboyquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
respec voor mn nigga stevenmac want hij is back en nooit wack jwz all day G mi mang
Ja maar ik bevestig hetquote:
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23
Je mang steven doet alles legaal jwz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?
Legaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgensquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je mang steven doet alles legaal jwz.
rustig rustigquote:
valt wel minder opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgens
Precies, dan had je wel keizerstijden als 12 uur gekozen oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgens
Oh oke. Maar mag toch niet?quote:
dan slapen de meeste negers nog of die gaan net naar bedquote:
Hallo Steven. Al supervisor?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En terecht, heb even uitgerekend dat je dan op je 93e met pensioen mag gezien het deel van je leven dat je niet gewerkt hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie niet?quote:
Jupquote:
Nooit uitkering gehad dus dan mag je eerderquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht, heb even uitgerekend dat je dan op je 93e met pensioen mag gezien het deel van je leven dat je niet gewerkt hebt.
Ik ben trots op je.quote:
je bent tyfusdomquote:
dankjequote:
Heb jij nooit uit de staatsruif gevreten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nooit uitkering gehad dus dan mag je eerder
0 uren contract mag allesquote:
Nopequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij nooit uit de staatsruif gevreten?
Waarom welquote:
Max 40 uur per week toch.quote:
Omdat kweker geen erkend beroep is.quote:
Nee hoor, staat geen maximum opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Max 40 uur per week toch.
En die IQtest slaat nergens op, gaan ze taal erinstoppen, dat heeft niets met IQ te maken.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat kweker geen erkend beroep is.
is de algemene kennisquiz ja, op zich niks mis mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Max 40 uur per week toch.
En die IQtest slaat nergens op, gaan ze taal erinstoppen, dat heeft niets met IQ te maken.
niet gezien omdat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft iemand The Watch gezien en waarom niet?
Is dat ook van brazzers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar dat meet niet de echte IQ , als in denk capaciteit etc, als ze met vragen komen die je alleen kan weten door het te leren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
is de algemene kennisquiz ja, op zich niks mis mee.
ik niet, omdat ik die ene gozer niet mag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
veel is logica en geheugen, is inderdaad te trainen, maar dat is een IQ test zelf ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat meet niet de echte IQ , als in denk capaciteit etc, als ze met vragen komen die je alleen kan weten door het te leren.
Nog niks gekeken manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent degene met de anal fetish heh?
Heb je Office space gezien? Coño grappigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan er nog in.quote:
Iedereen logde inquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
Kreeg bijna hartstilstand.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
badum tsshhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
U zit in de achterbak van de auto van uw oom. Naast u staat een leeg krat bier. Wat doet u?
A) U blijft stoïcijns voor u uitstaren
B) U trapt de achterruit kapot en gooit het krat naar buiten. Alcohol is haram en moeten we niet willen met z'n allen.
C) U besluit de anarchist in u de vrije loop te laten en drinkt stiekem uit elk bierflesje de beschimmelde zure restjes
Is dat een compliment naar mijn lul?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...
Ik heb hem ook net pas ontdekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
niet gezien omdat ik er nog nooit van gehoord heb
Dat zegt mij niets. Ghost dog: Way of the samurai kreeg ook een slecht cijfer. heb ik eigenhandig naar boven gewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was al paars.
Denk dat ik de score te kut vond
Nee. Dat is The Snatch.quote:
Jij trekt je haat jegens joden zelfs door in films.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik niet, omdat ik die ene gozer niet mag.
Ik krijg een melding met regels overtredenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat wat wat?
Kunnen we brazzers niet meer in
Ik heb nog niet eens een film kunnen kijken manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg een melding met regels overtreden
Tantoe grappig man. Die scene met die printer is priceless.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je Office space gezien? Coño grappig
LR heeft vast Strootman, viert feestquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt dat pakje nou nog open gemaakt? Mijn hele avond hangt er van af.
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een film kunnen kijken man
Stijntje, kleine magere vrouwenjagerquote:
Hoe'st dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, kleine magere vrouwenjager
Ban DP eens.quote:
Ik heb dat geld toch gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je dan hier niet hoeft te janken dat je zo weinig geld hebt?
Ik heb wellicht per ongeluk wat gedownload.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat vanaf 6 locaties tegelijk ingelogd zijn ook dubieus is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja goed man, met jou?quote:
Steven is geen mod meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ban DP eens.
Bijna hartstilstand hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenjager?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, kleine magere vrouwenjager
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven is geen mod meer.Hij heeft het over brazzersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Toch logies als je 6 films wil zien. En dan rondjes draaien op je bureaustoel terwijl je pagga slaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat vanaf 6 locaties tegelijk ingelogd zijn ook dubieus is.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wellicht per ongeluk wat gedownload.
Ja tochquote:
Ja bla bla te laat we hebben gifje en filmpje alquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
HAZARD heeft een ballenjongen getrapt
Alsof wij dat niet wisten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Je bent altijd snel met nieuwtjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ballenjongen was een boksbal dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wilde Movie maker downloaden maar de download loopt ondertussen al een uur. Ik heb geen idee wat ik aan het binnenhalen ben, maar er is wat vertraging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt dat pakje nou nog open gemaakt? Mijn hele avond hangt er van af.
Wat is jouw favoriete film op Brazzers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen is niet mijn sterkste vak op del ate avond, ik geef de IQ-test de schuld.
Vergeet zijn twitter nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja bla bla te laat we hebben gifje en filmpje al
Jepquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ballenjongen was een boksbal dus
Oke man bedankt voor de infoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Waar, waar, waar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja bla bla te laat we hebben gifje en filmpje al
Movie Maker bij de windows essentials héquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde Movie maker downloaden maar de download loopt ondertussen al een uur. Ik heb geen idee wat ik aan het binnenhalen ben, maar er is wat vertraging.
Gay korfbalteens gone wildquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete film op Brazzers?
Kom nooit daar, ook al weet ik niet wat het is. Ik gok dat het een enge sekte is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete film op Brazzers?
Is maar goed dat ik het niet heb geprobeerd dan, dan was simultaan inloggen vanuit verschillende landenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Davy leest niet, die spaaitoelt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Lees het topic niet altijd door voor ik post. Ben geen Davy die alle gemiste post doorleest.
Filmpje van steven z'n mattie komt ook weer voorbij daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
Sommige mensen....
VBL / Ernstige bedreiginngen Ajax shirt beeld Coen Moulijn.
Hé boy ik ga naar je homeland voor 6 dagen. Beetje doorheen cruisen met óf een Opel Insignia (Vauxhall heten die dingen daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ballenjongen was een boksbal dus
ga je mond spoelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom nooit daar, ook al weet ik niet wat het is. Ik gok dat het een enge sekte is.
Een joch van 14 dat Brazzers niet kentquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom nooit daar, ook al weet ik niet wat het is. Ik gok dat het een enge sekte is.
jongen op jongen en meisje op meisje actie tegelijkertijd iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo gay man dat gemengde douchen is bloedjegeil
Nee. Ga ik zo meteen even doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Begin dit topic geloof ik.
Al last.fm gechecked?
Leiden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een joch van 14 dat Brazzers niet kent
Waar ging het mis
Ik heb vanmiddag in een Insignia gereden. Wat een kankergeile auto manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé boy ik ga naar je homeland voor 6 dagen. Beetje doorheen cruisen met óf een Opel Insignia (Vauxhall heten die dingen daar), of een Audi A6. Prijsverschil is miniem op zich, ze weten alleen niet of die A6 beschikbaar is.
Ik kan er gelukkig nog gewoon in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik het niet heb geprobeerd dan, dan was simultaan inloggen vanuit verschillende landen
Wel stoer, die zwarte balk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Filmpje van steven z'n mattie komt ook weer voorbij daar.
!
Niet alleen naar mij hoor of moet ik mijn plaatje weer posten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bash naar jou toe is altijd terecht.
A6 is ook niet mis man. Insignia is ook wel nice. Ik zou een huren met een V6 erin iig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in een Insignia gereden. Wat een kankergeile auto man
Hij heeft gewoon netjes op exit geklikt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, je hebt toch niet op brazzers gekeken he viespeuk?
Wanneer ga je naar Ierland dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé boy ik ga naar je homeland voor 6 dagen. Beetje doorheen cruisen met óf een Opel Insignia (Vauxhall heten die dingen daar), of een Audi A6. Prijsverschil is miniem op zich, ze weten alleen niet of die A6 beschikbaar is.
Ik heb ook even een Insignia gehad. Aids op wielen man. Blij dat mijn huidige auto geleverd werd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vertrek 2e week van feb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Ierland dan?
Oke oke, ik ga in April en oktober weer heen voor het eerst sinds jarenquote:
Voorwielaandrijving blijft kut. Sowieso is het altijd kut om niet in mijn mercje te rijden, maar wat doe je eraan. Ik ga niet naar ierland met de bootquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ook even een Insignia gehad. Aids op wielen man. Blij dat mijn huidige auto geleverd werd.
Vertel er ook ff bij dat je op aanraden van mij niet in zo'n pauper Astra gaat rijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen maar neptieten man. Kutsite.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Saind het volgende:
Whaha die hele watch later lijst is ook vol geflikkerd
Zo fout dit
Ding was 4 euro per dag man (die astra).quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat je op aanraden van mij niet in zo'n pauper Astra gaat rijden.
Nog 150 dagen of zo. En wtf is dit, dan download ik Movie maker maar Messenger wordt opgestartquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Smoofie het volgende:
LR, voor hoelang heb je membership? Viespeuk
Vroeger, toen je alleen nog maar plaatjes had.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een joch van 14 dat Brazzers niet kent
Waar ging het mis
Ik wilde het net vragenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Doublepain het volgende:
Puush is offline, je hebt geluk 422
Ik zie u zich al verplaatsen in Danny de Munk: ''Krijg toch allemaal de kolere''.quote:Ouders willen Danny de Munk niet meer zien
Dames in reclamebladenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger, toen je alleen nog maar plaatjes had.
Gewoon Opel links laten liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat je op aanraden van mij niet in zo'n pauper Astra gaat rijden.
Waarom heb je een jaar ab. genomenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog 150 dagen of zo. En wtf is dit, dan download ik Movie maker maar Messenger wordt opgestart
Ik silence of the ass.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen
Probeerde "My knight in squirting armor" te screenen. Net een douche man
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen
Probeerde "My knight in squirting armor" te screenen. Net een douche man
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voorwielaandrijving blijft kut. Sowieso is het altijd kut om niet in mijn mercje te rijden, maar wat doe je eraan. Ik ga niet naar ierland met de boot
Stuur ze naar hmf, die weet wel raad met die kuthoerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Weer een avondje ruzie op Skype. Wanneer groeien wijven een keer op?
Deze shitquote:
ik las eerst wanneer ze gingen uitrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben wel van films met een goed verhaal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze shit
Het zijn ook van die klassieke pornofilms met een verhaal enzo
Dacht dat die shit niet meer gemaakt werd man, wie the fuck kijkt dat
Stuur maar door, dan voed ik haar wel even op. Hoe oud is ze?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ditquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alleen maar neptieten man. Kutsite.
Je bent toch geen cheap-ass of wel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ding was 4 euro per dag man (die astra).
16? Vriendin van een oud klasgenoot die stoer doet, heb ik voor slet uitgemaakt en nu gezeur. Domme actie ook van mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stuur maar door, dan voed ik haar wel even op. Hoe oud is ze?
Vol in d'r milt slaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16? Vriendin van een oud klasgenoot die stoer doet, heb ik voor slet uitgemaakt en nu gezeur. Domme actie ook van mij
Ik heb op Aruba ooit de keuze gehad tussen een Toyota Anus met kont of zonder kont.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent toch geen cheap-ass of wel?
Ik had al zo een vermoeden dat die ruzie door jou is ontstaan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16? Vriendin van een oud klasgenoot die stoer doet, heb ik voor slet uitgemaakt en nu gezeur. Domme actie ook van mij
LRquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze shit
Het zijn ook van die klassieke pornofilms met een verhaal enzo
Dacht dat die shit niet meer gemaakt werd man, wie the fuck kijkt dat
Hou jij toevallig ook van goede muziek, lekker eten en humor om te lachen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel van films met een goed verhaal.
Lekker wijf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kankerhoer moet gewoon luisterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:
Jeweetzelf. Waar denk je dat die A6 vandaan komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent toch geen cheap-ass of wel?
http://theoatmeal.com/comics/cats_actually_killquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
'Katten zijn moordenaars, hou ze binnen'
Tot je aan de zuip gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Waar denk je dat die A6 vandaan komt..
En dat is dan nog 15 euro per dag.. Onbeperkte kilometers dit dat. Ierland is echt kenkergoedkoop gek.
Of net als die ene buschauffeur.quote:
Ja. Lekker gek doen in de dancing ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou jij toevallig ook van goede muziek, lekker eten en humor om te lachen?
Had hij maar niet zo gulzig met die bal moeten doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef sausagin het volgende:
Twitter van ballenjongen heeft al 37000 volgers![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb weer eens iets gemist zie ik...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef sausagin het volgende:
Twitter van ballenjongen heeft al 37000 volgers![]()
![]()
![]()
![]()
Je zat zeker weer kip te vreten in de KFC.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer eens iets gemist zie ik...
Daarom staan ze ook al 3 jaar op de rand van faillissementquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Waar denk je dat die A6 vandaan komt..
En dat is dan nog 15 euro per dag.. Onbeperkte kilometers dit dat. Ierland is echt kenkergoedkoop gek.
Wat denk je dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet posten wat ik denk.
Met de meiden of alleen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Lekker gek doen in de dancing ook.
Pintje is niet goedkoop. En die barbaren drinken alleen Jamesonquote:
Belg weer he.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zat zeker weer kip te vreten in de KFC.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan wordt 't duur bedoelt hij appel.
Hoe is het met je zus eigenlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat houd ik voor me zelf, al helemaal nu jij er benieuwd naar bent.
Guinness...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Pintje is niet goedkoop. En die barbaren drinken alleen Jameson
Al is een vakantie lang Guinness drinken ook zeker geen straf
Teveel pixels voor die wijven manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Happel het volgende:
Zitten er nog een beetje lekker porno sterren op dat Brazzers? De meeste zien er echt ranzig uit...
Met de chickies hè. Allemaal echte tieten.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer eens iets gemist zie ik...
Guinessen ja. Maar er is meer buiten Dublin hé.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Pintje is niet goedkoop. En die barbaren drinken alleen Jameson
Al is een vakantie lang Guinness drinken ook zeker geen straf
Ik stond vanmiddag met een sixpackie in m'n klauwen voor ik me bedacht dat ik niet zou drinken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guinness...Niet voor niks lang als UI gehad.
Ooo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan wordt 't duur bedoelt hij appel.
HAPPEL EINDBAASquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Happel het volgende:
Zitten er nog een beetje lekker porno sterren op dat Brazzers? De meeste zien er echt ranzig uit...
Dublin is sowieso kut manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Guinessen ja. Maar er is meer buiten Dublin hé.
Dump het dan maar op Youtube, ik hou het niet meer volquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een lelijk en onbegrijpelijk tyfus programma dat Windows Movie Maker. Ik geef het op
Zo hoort 't pik!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met de chickies hè. Allemaal echte tieten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk dan wat lelijk.
[ afbeelding ]
Nadeel van HD. Ze zien er allemaal lelijk uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Happel het volgende:
moet wat meer vet hebben?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk dan wat lelijk.
[ afbeelding ]
,Stay calm don't feed steven''quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het met je zus eigenlijk?
Je had het redtube filmpje moeten zien wat die smeerlap me gister stuurde.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HAPPEL EINDBAAS
Kijk, mensen...deze man heeft zo'n exquisite smaak wat betreft vrouwen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,Stay calm don't feed steven''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |