Hou jij toevallig ook van goede muziek, lekker eten en humor om te lachen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben wel van films met een goed verhaal.
Lekker wijf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16? Vriendin van een oud klasgenoot die stoer doet, heb ik voor slet uitgemaakt en nu gezeur. Domme actie ook van mij
Kankerhoer moet gewoon luisterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
16? Vriendin van een oud klasgenoot die stoer doet, heb ik voor slet uitgemaakt en nu gezeur. Domme actie ook van mij
quote:
Jeweetzelf. Waar denk je dat die A6 vandaan komt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent toch geen cheap-ass of wel?
http://theoatmeal.com/comics/cats_actually_killquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
'Katten zijn moordenaars, hou ze binnen'
Tot je aan de zuip gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Waar denk je dat die A6 vandaan komt..
En dat is dan nog 15 euro per dag.. Onbeperkte kilometers dit dat. Ierland is echt kenkergoedkoop gek.
Of net als die ene buschauffeur.quote:
Ja. Lekker gek doen in de dancing ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou jij toevallig ook van goede muziek, lekker eten en humor om te lachen?
Had hij maar niet zo gulzig met die bal moeten doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef sausagin het volgende:
Twitter van ballenjongen heeft al 37000 volgers![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb weer eens iets gemist zie ik...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef sausagin het volgende:
Twitter van ballenjongen heeft al 37000 volgers![]()
![]()
![]()
![]()
Je zat zeker weer kip te vreten in de KFC.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb weer eens iets gemist zie ik...
Daarom staan ze ook al 3 jaar op de rand van faillissementquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf. Waar denk je dat die A6 vandaan komt..
En dat is dan nog 15 euro per dag.. Onbeperkte kilometers dit dat. Ierland is echt kenkergoedkoop gek.
Wat denk je dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet posten wat ik denk.
Met de meiden of alleen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Lekker gek doen in de dancing ook.
Pintje is niet goedkoop. En die barbaren drinken alleen Jamesonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |