Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je dat zegt schrik ik altijd een beetje
hoiquote:
Hoe issie dan AtaTUrkquote:
kindjes maken met haar dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.
Gaat helemaal nergens over
Nee, wel een vraag:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, had de IQ test een praktijk opdracht omtrent alcohol nuttiging?
Yoloquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je legt je leven in de waagschaal steven.
Is goed, maar als je de naam van de beste speler in het begin meteen laat zien heeft het ook succes in FUT topic. Dat verzeker ik jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik weer een pakje openen? Muziek eronder gaat niet lukken, dat is boven mijn edit skills.
Tentamen week, dus ben op FOK.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
U zit in de achterbak van de auto van uw oom. Naast u staat een leeg krat bier. Wat doet u?
A) U blijft stoïcijns voor u uitstaren
B) U trapt de achterruit kapot en gooit het krat naar buiten. Alcohol is haram en moeten we niet willen met z'n allen.
C) U besluit de anarchist in u de vrije loop te laten en drinkt stiekem uit elk bierflesje de beschimmelde zure restjes
De beste die ik heb voor ik het pakje open maak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is goed, maar als je de naam van de beste speler in het begin meteen laat zien heeft het ook succes in FUT topic. Dat verzeker ik je
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tentamen week, dus ben op FOK.
Met jou?
Als je het opneemt dan weet jij het natuurlijk al toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beste die ik heb voor ik het pakje open maak?
faka homeboyquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
respec voor mn nigga stevenmac want hij is back en nooit wack jwz all day G mi mang
Ja maar ik bevestig hetquote:
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23
Je mang steven doet alles legaal jwz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?
Legaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgensquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je mang steven doet alles legaal jwz.
rustig rustigquote:
valt wel minder opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgens
Precies, dan had je wel keizerstijden als 12 uur gekozen oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgens
Oh oke. Maar mag toch niet?quote:
dan slapen de meeste negers nog of die gaan net naar bedquote:
Hallo Steven. Al supervisor?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En terecht, heb even uitgerekend dat je dan op je 93e met pensioen mag gezien het deel van je leven dat je niet gewerkt hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie niet?quote:
Jupquote:
Nooit uitkering gehad dus dan mag je eerderquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht, heb even uitgerekend dat je dan op je 93e met pensioen mag gezien het deel van je leven dat je niet gewerkt hebt.
Ik ben trots op je.quote:
je bent tyfusdomquote:
dankjequote:
Heb jij nooit uit de staatsruif gevreten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nooit uitkering gehad dus dan mag je eerder
0 uren contract mag allesquote:
Nopequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij nooit uit de staatsruif gevreten?
Waarom welquote:
Max 40 uur per week toch.quote:
Omdat kweker geen erkend beroep is.quote:
Nee hoor, staat geen maximum opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Max 40 uur per week toch.
En die IQtest slaat nergens op, gaan ze taal erinstoppen, dat heeft niets met IQ te maken.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat kweker geen erkend beroep is.
is de algemene kennisquiz ja, op zich niks mis mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Max 40 uur per week toch.
En die IQtest slaat nergens op, gaan ze taal erinstoppen, dat heeft niets met IQ te maken.
niet gezien omdat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft iemand The Watch gezien en waarom niet?
Is dat ook van brazzers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar dat meet niet de echte IQ , als in denk capaciteit etc, als ze met vragen komen die je alleen kan weten door het te leren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
is de algemene kennisquiz ja, op zich niks mis mee.
ik niet, omdat ik die ene gozer niet mag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
veel is logica en geheugen, is inderdaad te trainen, maar dat is een IQ test zelf ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat meet niet de echte IQ , als in denk capaciteit etc, als ze met vragen komen die je alleen kan weten door het te leren.
Nog niks gekeken manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent degene met de anal fetish heh?
Heb je Office space gezien? Coño grappigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan er nog in.quote:
Iedereen logde inquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
Kreeg bijna hartstilstand.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
badum tsshhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
U zit in de achterbak van de auto van uw oom. Naast u staat een leeg krat bier. Wat doet u?
A) U blijft stoïcijns voor u uitstaren
B) U trapt de achterruit kapot en gooit het krat naar buiten. Alcohol is haram en moeten we niet willen met z'n allen.
C) U besluit de anarchist in u de vrije loop te laten en drinkt stiekem uit elk bierflesje de beschimmelde zure restjes
Is dat een compliment naar mijn lul?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...
Ik heb hem ook net pas ontdekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
niet gezien omdat ik er nog nooit van gehoord heb
Dat zegt mij niets. Ghost dog: Way of the samurai kreeg ook een slecht cijfer. heb ik eigenhandig naar boven gewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was al paars.
Denk dat ik de score te kut vond
Nee. Dat is The Snatch.quote:
Jij trekt je haat jegens joden zelfs door in films.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik niet, omdat ik die ene gozer niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |