is de algemene kennisquiz ja, op zich niks mis mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Max 40 uur per week toch.
En die IQtest slaat nergens op, gaan ze taal erinstoppen, dat heeft niets met IQ te maken.
niet gezien omdat ik er nog nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Heeft iemand The Watch gezien en waarom niet?
Is dat ook van brazzers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar dat meet niet de echte IQ , als in denk capaciteit etc, als ze met vragen komen die je alleen kan weten door het te leren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
is de algemene kennisquiz ja, op zich niks mis mee.
ik niet, omdat ik die ene gozer niet mag.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
veel is logica en geheugen, is inderdaad te trainen, maar dat is een IQ test zelf ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat meet niet de echte IQ , als in denk capaciteit etc, als ze met vragen komen die je alleen kan weten door het te leren.
Nog niks gekeken manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent degene met de anal fetish heh?
Heb je Office space gezien? Coņo grappigquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Kan er nog in.quote:
Iedereen logde inquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
Kreeg bijna hartstilstand.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan er nog in.
badum tsshhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
U zit in de achterbak van de auto van uw oom. Naast u staat een leeg krat bier. Wat doet u?
A) U blijft stoīcijns voor u uitstaren
B) U trapt de achterruit kapot en gooit het krat naar buiten. Alcohol is haram en moeten we niet willen met z'n allen.
C) U besluit de anarchist in u de vrije loop te laten en drinkt stiekem uit elk bierflesje de beschimmelde zure restjes
Is dat een compliment naar mijn lul?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij die dames van Brazzers kunnen er hele dorpen tegelijk in...
Ik heb hem ook net pas ontdekt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
niet gezien omdat ik er nog nooit van gehoord heb
Dat zegt mij niets. Ghost dog: Way of the samurai kreeg ook een slecht cijfer. heb ik eigenhandig naar boven gewerkt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was al paars.
Denk dat ik de score te kut vond
Nee. Dat is The Snatch.quote:
Jij trekt je haat jegens joden zelfs door in films.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik niet, omdat ik die ene gozer niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |