rustig rustigquote:
valt wel minder opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgens
Precies, dan had je wel keizerstijden als 12 uur gekozen oid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgens
Oh oke. Maar mag toch niet?quote:
dan slapen de meeste negers nog of die gaan net naar bedquote:
Hallo Steven. Al supervisor?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23
En terecht, heb even uitgerekend dat je dan op je 93e met pensioen mag gezien het deel van je leven dat je niet gewerkt hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23
van wie niet?quote:
Jupquote:
Nooit uitkering gehad dus dan mag je eerderquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht, heb even uitgerekend dat je dan op je 93e met pensioen mag gezien het deel van je leven dat je niet gewerkt hebt.
Ik ben trots op je.quote:
je bent tyfusdomquote:
dankjequote:
Heb jij nooit uit de staatsruif gevreten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nooit uitkering gehad dus dan mag je eerder
0 uren contract mag allesquote:
Nopequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij nooit uit de staatsruif gevreten?
Waarom welquote:
Max 40 uur per week toch.quote:
Omdat kweker geen erkend beroep is.quote:
Nee hoor, staat geen maximum opquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Max 40 uur per week toch.
En die IQtest slaat nergens op, gaan ze taal erinstoppen, dat heeft niets met IQ te maken.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat kweker geen erkend beroep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |