Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lukt ze niet want ik zit niet te kijken.
Snap 't ook niet idd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar als je niet weet wat swaffelen is is je IQ volgens BNN lager dan wanneer je dit wel weet?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, anders zou ik hier blijven doorposten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
O dat kanker moest trouwens kut zijn.
Moest 'kut' zijn. Sorry mensen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap 't ook niet idd.
En oh HMF, waarom doe je die tt nou man?Je bent on parole.
Geen idee man, maar ik heb dat gevoel zelfs bij officiele IQ testen. Sommige van die testen zijn dusdanig gaar, dat het heus wel iets zal zeggen over je intelligentie maar het wordt wel veelte serieus genomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar als je niet weet wat swaffelen is is je IQ volgens BNN lager dan wanneer je dit wel weet?
Ik heb net een uur lang gekeken naar een jaguar die verstopt was ergens diep in de jungle van Brazilië.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar bovenquote:
Ben er binnen gekomen via een vriend van me. Die werkt daar. Wat wil je nog meer als referentie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is alleen voor eerste selectie, daarna toch vaak referenties (of gedeelde contacten) nabellen.
Ik geloof je, echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar boven.
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat niet aan zijn neus, dus het is zo.
Swansea helpen tijdrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom gaf die ballenjongen die bal dan niet?
Bij leugens eerder kijken naar de halsslagader.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?
Tijdrekken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom gaf die ballenjongen die bal dan niet?
Ik mag geen BNN van mijn moeder kijken sinds Jeroen Pauw heeft toegegeven met meerdere vrouwen naar bed te zijn geweest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?
Ik kijk echt nooit tv man. Ik zweer 't je. Hooguit 10 minuten voor ik ga slapen ff NG ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.
Nog steeds op zoek naar je echte vader trouwens?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag geen BNN van mijn moeder kijken sinds Jeroen Pauw heeft toegegeven met meerdere vrouwen naar bed te zijn geweest.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit tv man. Ik zweer 't je. Hooguit 10 minuten voor ik ga slapen ff NG ofzo.
Tijd geleden een docu gezien over hoe ze met diverse camera's het gedrag van dieren zoals een poema gingen bestuderen. Met infrarood camera's enzo, was blijkbaar nog nooit gedaan en zag er echt vet uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb net een uur lang gekeken naar een jaguar die verstopt was ergens diep in de jungle van Brazilië.
Dat mysterie heeft Kapiteintje al een tijdje opgehelderd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar je echte vader trouwens?
Waarom verbaast dit me niet?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar boven.
Francastle Unitedtwitter:NUFCOfficial twitterde op woensdag 23-01-2013 om 22:30:39French striker Yoan Gouffran has joined #NUFC from Bordeaux on a 4-and-a-half year deal. He'll wear number 11. More on http://t.co/kGBaaPWB reageer retweet
deze had een gezin, was schijnbaar nog nooit vast gelegd op band.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tijd geleden een docu gezien over hoe ze met diverse camera's het gedrag van dieren zoals een poema gingen bestuderen. Met infrarood camera's enzo, was blijkbaar nog nooit gedaan en zag er echt vet uit.
bliepquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom verbaast ook dit me niets?
Laat die jongen lekker met een potloodje z'n score bijhouden joh.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom verbaast ook dit me niets?
Ik praat vanavond wel ff met je moeder.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag geen BNN van mijn moeder kijken sinds Jeroen Pauw heeft toegegeven met meerdere vrouwen naar bed te zijn geweest.
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:22:33@CHARLIEM0RGAN: I am ballboy player manager tonight and will be playing myself behind the home goals each half reageer retweet
Hij owned waarschijnlijk wel iedereen uit zijn klasquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker met een potloodje z'n score bijhouden joh.Heeft hij morgen wat te vertellen in de klas.
Toch moet Stijn wel enigszins voorlopen op het gebied van vage gedachte, filmpjes en nieuwsberichten dankzij Fok!.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij owned waarschijnlijk wel iedereen uit zijn klas
True. Ouwe swaffelkoning.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind 't weer zo typisch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker met een potloodje z'n score bijhouden joh.Heeft hij morgen wat te vertellen in de klas.
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik doe echt m'n best, maar ik kan hier geen chocola van maken Stinho.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.
Die lerares omdat ze niet optrad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag dachten er een paar meiden uit mijn klas na een kwartier, laten we eens stil zijn en de klas ook stil krijgen. De docent was een kwartier aan het wachten, zij rustig aan het lullen. Ik heb me serieus zitten verbazen hoe dom er mensen niet zijn.
Gozer wat zeg jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen. Vervelend is dat ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domme mensen zijn overal. Dit zijn nog eens teksten, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker geneukt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen. Vervelend is dat ja.
#yosoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
Samen met HMF?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Oh fuck...ik heb net m'n pizza op en ik bedenk me net dat ik nog choclademousse in de koelkast heb liggen. Straks lekker met een kopje thee, handjes eromheen gevouwen en met een dikke trui en opgetrokken knietjes de DVD van 'Komt een vrouw bij de dokter' kijken. #genieten
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Ballenjongen meteen gevondentwitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:22:33@CHARLIEM0RGAN: I am ballboy player manager tonight and will be playing myself behind the home goals each half reageer retweet
#lekkeroptbankienuquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Het is dat ik ook van chocolademousse houd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Goede achternaamquote:
twitter:CHARLIEM0RGAN twitterde op woensdag 23-01-2013 om 18:33:15The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting reageer retweet
Nee want anders had Bonny St Clair nooit zo laag gescoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, had de IQ test een praktijk opdracht omtrent alcohol nuttiging?
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Net als vorig jaar 120 bij de IQ-Test.
Ik ga mezelf plezieren door brood te smeren.
Saind is hoog begaafdquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.
Gaat helemaal nergens over
Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je dat zegt schrik ik altijd een beetje
hoiquote:
Hoe issie dan AtaTUrkquote:
kindjes maken met haar dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan, een belachelijke score gehaald toen, 160 ofzo.
Gaat helemaal nergens over
Nee, wel een vraag:quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, had de IQ test een praktijk opdracht omtrent alcohol nuttiging?
Yoloquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je legt je leven in de waagschaal steven.
Is goed, maar als je de naam van de beste speler in het begin meteen laat zien heeft het ook succes in FUT topic. Dat verzeker ik jequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik weer een pakje openen? Muziek eronder gaat niet lukken, dat is boven mijn edit skills.
Tentamen week, dus ben op FOK.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
U zit in de achterbak van de auto van uw oom. Naast u staat een leeg krat bier. Wat doet u?
A) U blijft stoïcijns voor u uitstaren
B) U trapt de achterruit kapot en gooit het krat naar buiten. Alcohol is haram en moeten we niet willen met z'n allen.
C) U besluit de anarchist in u de vrije loop te laten en drinkt stiekem uit elk bierflesje de beschimmelde zure restjes
De beste die ik heb voor ik het pakje open maak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is goed, maar als je de naam van de beste speler in het begin meteen laat zien heeft het ook succes in FUT topic. Dat verzeker ik je
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tentamen week, dus ben op FOK.
Met jou?
Als je het opneemt dan weet jij het natuurlijk al toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beste die ik heb voor ik het pakje open maak?
faka homeboyquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
respec voor mn nigga stevenmac want hij is back en nooit wack jwz all day G mi mang
Ja maar ik bevestig hetquote:
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja lekker lekker, hoor net dat ik zaterdag moet werken van 9 tot 23
Je mang steven doet alles legaal jwz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?
Legaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een legale baan of drugsrunnerij?
als het illegaal was geweest dan was het toch niet om 9uur smorgensquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je mang steven doet alles legaal jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |