Fixed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
Vergeleken met hem maken stylo en ik weinig taalfoutjes.
*Thanksquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnxik vond mezelf nog behoorlijk wat fouten maken in vergelijking met hem.
Ik dacht dat je in jilla was nigga.quote:
Wel wat shit geregeld bradda.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in jilla was nigga.
Gaat hij wel binnen 2 weken uit jouw bloed?quote:
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat hij wel binnen 2 weken uit jouw bloed?
Hij begon maar is nu geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit hij bankje? Kan even niet kijken.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Danny de Munk heeft geen ruzie met ouders
Je bedoelt 'van HMF'? Bitch please, ik verander de natuurwetten zo dat ze in mijn voordeel uitvallen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut heeft wel vaker ongelijk aangetoond door HMF.
Poolcentrum Blaak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt 'van HMF'? Bitch please, ik verander de natuurwetten zo dat ze in mijn voordeel uitvallen.
Nou, ik heb vandaag dus geen fuck gedaan. Zou gaan zwemmen met een paar maten (a.k.a. autisten) maar daar kwam het niet van. Zijn in plaats daarvan gaan poolen.
Jij volgt het keuzevak Zwemmen met autisten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt 'van HMF'? Bitch please, ik verander de natuurwetten zo dat ze in mijn voordeel uitvallen.
Nou, ik heb vandaag dus geen fuck gedaan. Zou gaan zwemmen met een paar maten (a.k.a. autisten) maar daar kwam het niet van. Zijn in plaats daarvan gaan poolen.
De wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij volgt het keuzevak Zwemmen met autisten?
lolwtf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon serieus kiezen uit het keuzevak 'Zwemmen met autistische kinderen 1 en 2'
2 Is in het diepe dan ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon serieus kiezen uit het keuzevak 'Zwemmen met autistische kinderen 1 en 2'
Ik neem aan deel 2 van 't vak hèquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
WAAROM REAGEER LITTLERABBIT ALTIJD ZO TERINGLANGZAAM GODVERDOMME
O ik heb geen idee man. Volgens mij mag je bij de HRO niet twee keer hetzelfde (soort) keuzevak doen dus dat lijkt me sterk.quote:
Reinstall die shit dan maar. Als zelfs malware bytes niet werktquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
HMF weet je toevallig een progje die search conduit spyware kan verwijderen? Windows security essentials, spybot ad-aware, malwabytes dinges, comodo internet security.. kunnen hem allemaal niet verwijderen.
Zat ik al aan te denken, kwam met een uTorrent install meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reinstall die shit dan maar. Als zelfs malware bytes niet werkt
HROquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus je antwoord.
He maar jouw keuzevak, dan zit je op de HES dus. O ja dat zei je al.
Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Selectie de Guzman begrijpelijk. Over.
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinkingquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nationale IQ test is weer op televisie. Vorige keer had Bony St. Claire lager gescoord dan een aap toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nationale IQ test is weer op televisie. Vorige keer had Bony St. Claire lager gescoord dan een aap toch?
ZONDER GRAP, mijn moeder komt net naar me toe "wat is swaffelen". Ik moest echt zo hard lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinking!!!!
Heb je het toen uitgelegd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ZONDER GRAP, mijn moeder komt net naar me toe "wat is swaffelen". Ik moest echt zo hard lachen
link?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef sausagin het volgende:
Hazard rood wegens het schoppen van een ballenjongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze proberen het interessant te houden voor de jonge hippe kijker, snap dat dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinking!!!!
Zag het net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef sausagin het volgende:
Hazard rood wegens het schoppen van een ballenjongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij schijnt nogal goed te spelen daar ja. En sowieso zou ik niet weten waarom er voor de Guzman geen plek zou zijn in dit NL elftal vol matige spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk geen wedstrijden van zijn team man. Doen ze het goed?
Dat lukt ze niet want ik zit niet te kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze proberen het interessant te houden voor de jonge hippe kijker, snap dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |