Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Selectie de Guzman begrijpelijk. Over.
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinkingquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nationale IQ test is weer op televisie. Vorige keer had Bony St. Claire lager gescoord dan een aap toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nationale IQ test is weer op televisie. Vorige keer had Bony St. Claire lager gescoord dan een aap toch?
ZONDER GRAP, mijn moeder komt net naar me toe "wat is swaffelen". Ik moest echt zo hard lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinking!!!!
Heb je het toen uitgelegd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ZONDER GRAP, mijn moeder komt net naar me toe "wat is swaffelen". Ik moest echt zo hard lachen
link?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef sausagin het volgende:
Hazard rood wegens het schoppen van een ballenjongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze proberen het interessant te houden voor de jonge hippe kijker, snap dat dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinking!!!!
Zag het net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef sausagin het volgende:
Hazard rood wegens het schoppen van een ballenjongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij schijnt nogal goed te spelen daar ja. En sowieso zou ik niet weten waarom er voor de Guzman geen plek zou zijn in dit NL elftal vol matige spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk geen wedstrijden van zijn team man. Doen ze het goed?
Dat lukt ze niet want ik zit niet te kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze proberen het interessant te houden voor de jonge hippe kijker, snap dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |