Dat vroeg ik me ook af. Daar is dus over nagedacht, want er zit speciaal iemand naast die heel de tijd z'n muil houdt en die camera bedient terwijl Ryan in z'n eentje z'n act staat op te voeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me eigenlijk meer af wie de filmpjes maakt
stage van hmfquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Daar is dus over nagedacht, want er zit speciaal iemand naast die heel de tijd z'n muil houdt en die camera bedient terwijl Ryan in z'n eentje z'n act staat op te voeren.
Don/GGMM verander het ff.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Even voor de kenners, maar het stadion ligt in Strijp-Oost....
Hou alsjeblieft op zeg...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Adames het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)s-jerson-cabral.html
wat een titanenstrijd komend weekend
Allebei op de bank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Adames het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)s-jerson-cabral.html
wat een titanenstrijd komend weekend
Wel treurig als je dat als supporter niet weet.quote:
Zitten verder geen voetbalclubs in Strijp-Oost trouwens. Maar dat terzijde.quote:
Ja sorry.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel treurig als je dat als supporter niet weet.
Dan is het zeker niet gelogen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zitten verder geen voetbalclubs in Strijp-Oost trouwens. Maar dat terzijde.
quote:
Strijp heb je als buurt, wijk en stadsdeel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebied langs 't spoor in Eindhoven daar toch?
Niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Strijp heb je als buurt, wijk en stadsdeel.
Meerhoven is tegenwoordig Strijp? Heel die vinexbagger er ineens bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Door de uitbreiding met Meerhoven (wat kennelijk ook Strijp is) is Strijp wel heel groot geworden. Het hele stuk van Veldhoven tot aan het Centrum in het midden van Eindhoven is zo'n beetje Strijp tegenwoordig. Maar de echte mannen komen uit oud-Strijp.
En sommigen het Anne Frankplantsoen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik Eindhoven hoef je eigenlijk alleen het baekelandplein te weten.
Strijp is totaal niet rullevant.
Kweken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutonderwerp, laten we 't over parijse worteltjes hebben. Hoe krijgen ze die zo rond?
ah nu kom je in mijn buurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik Eindhoven hoef je eigenlijk alleen het baekelandplein te weten.
Strijp is totaal niet rullevant.
God doet dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutonderwerp, laten we 't over parijse worteltjes hebben. Hoe krijgen ze die zo rond?
Baekelandplein. Ook mooi.quote:
lelijke zooi inderdaad met hun de meest inspiratielose straatnamenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meerhoven is tegenwoordig Strijp? Heel die vinexbagger er ineens bij.
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
lelijke zooi inderdaad met hun de meest inspiratielose straatnamen
Ja, duizende arme Fransen zitten bolletjes te maken van wortelsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...Ik dacht dus altijd dat ze die bolletjes maakten.
[ afbeelding ]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.
Ik denk dat het niet treuriger dan dat gaat worden.
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baekelandplein. Ook mooi.
Maar doe mij maar Woensel-Noord. WINKELCENTRUM WOENSEL!
kom ik eigenlijk nooit, bijna alles haal ik bij woenselse markt/kruisstraatquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baekelandplein. Ook mooi.
Maar doe mij maar Woensel-Noord. WINKELCENTRUM WOENSEL!
Zou jou als koe toch moeten aanspreken:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
gras, aard en water geloof ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.
fijn dat je het op neemt voor eindhovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
In Woensel-West klopt dat ook. De rest van Woensel is erg ok. Heb in elke wijk in Woensel al zowat gewoond, maar West is echt kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.
Maar toch vind ik het nog zieliger voor de Sprookjesbuurtbewoners... woon je gewoon in De Gelaarsde Kat of Doornroosje oidquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.
Dat hele blok daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)DwDA&ved=0CDEQ8gEwAA
vandaar ook de naamswijziging van woensel-west, heel woensel had ondertussen de betekenis van woensel-west.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.
geprobeerd, maar viel tegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou jou als koe toch moeten aanspreken:
Grasland
Graslelie
Grasweide
Graszaad
Gras....
Gestel heb ik ook gewoond. Bij de componistenbuurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Saind het volgende:
Gestel represent jonguh.
harde kern bennekel
Is dat in Rotterdam niet op sommige plaatsen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Het ergste zijn nog wel die wijken zonder straatnamen. Maar gewoon 'wijknaam' 4372 ofzo.
Woon ik nu, kan vanuit m'n raam het Franz leharplein zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gestel heb ik ook gewoond. Bij de componistenbuurt.
Ik heb geen idee welke wijk het was waar ik woonde, ik zei altijd gewoon Centrum... (Johannes Van Eindhovenstraat)quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gestel heb ik ook gewoond. Bij de componistenbuurt.
bestaan die ja? wordt toch hopelijk wel veranderd danquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Het ergste zijn nog wel die wijken zonder straatnamen. Maar gewoon 'wijknaam' 4372 ofzo.
Niks boven Loven manquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Eindhoven, Strijp.Er gaat niks boven Tilburg West negers.
[ afbeelding ]
Mooi man. Heb nog in die pauperzooi gewerkt. Bennekelstraat, wat een treurige hel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon ik nu, kan vanuit m'n raam het Franz leharplein zien
Mooi. Mag ik nu een koekje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed hoor.
Het wordt geen saaie lul buiten de SC, beloofd.
Ik woon aan de Bennekelstraatquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi man. Heb nog in die pauperzooi gewerkt. Bennekelstraat, wat een treurige hel.
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 23-01-2013 om 17:27:34@petergelderblom Eens, maar ik vind een kalfskroket van Febo of een sappige Whopper van Burger King op zn tijd ook lekker! reageer retweet
Ben het in Rotterdam juist nog niet tegengekomen. in nijmegen is heel dukenburg en lindenholt zo ingericht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is dat in Rotterdam niet op sommige plaatsen?
Treurige hel.quote:
Jawel hoor. De Lord of the Rings -buurt. Grenzend aan het Emopad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Whuuutquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jawel hoor. De Lord of the Rings -buurt. Grenzend aan het Emopad.
Met pareltjes als oa Isildur, Aragorn, Boromir en Saruman.
Prachtige wijk man. Geldrop de gekste!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jawel hoor. De Lord of the Rings -buurt. Grenzend aan het Emopad.
Met pareltjes als oa Isildur, Aragorn, Boromir en Saruman.
Geldropquote:
Nou sorry hoor, dan eet ik hem zelf wel op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is een roze koek.
Ik vroeg om een koekJE
en als ze er al wat mee doen, wordt het de coldplaystraat. mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het in Rotterdam juist nog niet tegengekomen. in nijmegen is heel dukenburg en lindenholt zo ingericht.
ik heb deze koekjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan eet ik hem zelf wel op.
Vernoemd naar mij uiteraard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is de straat vernoemd naar jou, of heb jij jezelf vernoemd naar de straat?
Doe je zusje de groeten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Goed ik ga neuken. Beter dan hier hangen!
Gadverdamme wat ben jij ordinair zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is ook mijn moeder.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
quote:
elke wijk is ooit begonnen als nieuwbouwwijk.quote:
Wat een inzicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elke wijk is ooit begonnen als nieuwbouwwijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen GGMM, Caland moest gewoon weten waar het op stond.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks boven Loven man
[ afbeelding ]
nee, niet elke wijk is in 1 keer uit de grond gestampt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mooie buurt heur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ook wonen. Geen grap.
Bestaat er een ValHallenstraat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nog geen nieuw werk gevonden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Happel het volgende:
Ik mis echt veel te veel, sinds ze bij ons op het werk besloten hebben privé communicatie te controleren.
Gewoon thuisblijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
NSKan ik morgen weer 15 keer overstappen.
Ik blijf vandaag in Tilburg, scheelt me 2 uurtjes rijden morgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
Boehoehoehoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
hoe willen ze dat controlerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Happel het volgende:
Ik mis echt veel te veel, sinds ze bij ons op het werk besloten hebben privé communicatie te controleren.
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie buurt heur.
Hang maar een Ajax-vaantje voor het raam, dan klop ik wel even aan door er een baksteen doorheen te gooien.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestaat er een ValHallenstraat?
Was wel nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Vast wel. Zo'n schattige genuanceerde jongen als jij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Maar moet nog even afwachten of ze me überhaupt willen.
Ik ga nu weg. Dus doe maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?
Moet vrijdag naar inzage tentamens, zit er dus niet in.quote:
Jij moet vooral zo doorgaan.quote:
Nee, want het duurt nu al te lang en het is meestal niet zo leuk als je een grap eerst gaat aankondigen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?
Als ze je huidige werkgever bellen zullen ze ongetwijfeld horen dat je de ideale werknemer bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Maar moet nog even afwachten of ze me überhaupt willen.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ze je huidige werkgever bellen zullen ze ongetwijfeld horen dat je de ideale werknemer bent
Dan doe ik het niet. Maar ik vertel mijn idee wel.quote:
maar dat mag toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon al het verkeer loggen. En we hebben allemaal een intern IP-adres meen ik.
Als Caland je lastig valt meld je het maar hoor. Mijn school zit maar op een kleine kilometer afstand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt nu 2x2 eredivisie live gratis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Caland je lastig valt meld je het maar hoor. Mijn school zit maar op een kleine kilometer afstand.
oh dat is baggerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen als het in de bedrijfshandleiding staat en je er voor tekent.
Mijn vorige creatie was ook leuk, maar duurde te lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want het duurt nu al te lang en het is meestal niet zo leuk als je een grap eerst gaat aankondigen...
Wacht. Ik heb ook nog een photoshopgrap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vorige creatie was ook leuk, maar duurde te lang.
Daarom kondigde ik het aan.
Is alleen voor eerste selectie, daarna toch vaak referenties (of gedeelde contacten) nabellen.quote:
fixed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Veel Noord-Afrikaanse spelers zijn best grote pussy's eigenlijk.
Drogba is een baas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
drogba gaat inderdaad door wat er ook gebeurt
Op de Africa Cup loopt hij geen eens. Het enige wat hij doet is de vrijetrappen van 50 meter het stadion uitschietenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
drogba gaat inderdaad door wat er ook gebeurt
Is Cape Verde Noord - Afrika?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de Africa Cup loopt hij geen eens. Het enige wat hij doet is de vrijetrappen van 50 meter het stadion uitschieten
Ja heb ook gezocht bij Maps, maar valt dat nog steeds onder Noord-Afrika?quote:
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt Cabral vandaan, land vol mietjes...
vraag aan Catherinequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb ook gezocht bij Maps, maar valt dat nog steeds onder Noord-Afrika?
Een beetje de afgekeurde Surinamers zijn dat hequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat weten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?
Ik zeg van niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net niet, net wel. Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is boven de evenaar maar ik zou zeggen midden afrikaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ze het mij vertellen als ze dat deed?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een huisvrouw?
De kenner gaat voor west afrikaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een huisvrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker ook nog de helft over m'n bureau heen
Dat heet ontwikkelingswerk. Je kunt die jongens van alles bijbrengen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze ooit zonder jou die kant op is gereisd weet je nu wel de achterliggende gedachte in ieder gevalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou ze het mij vertellen als ze dat deed?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Saind het volgende:
Grolsch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker ook nog de helft over m'n bureau heenquote:"Ajacied drinkt Twente-bier; betaalt de prijs"
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Schaakmat Don.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is boven de evenaar maar ik zou zeggen midden afrika
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze ooit zonder jou die kant op is gereisd weet je nu wel de achterliggende gedachte in ieder geval
oh is dat stender,quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja lulhannes ik zeg toch stender
Die halve procent trek ik wel
Je hebt toch wel een nanny cam hoop ik?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...
Tsja, de lekkerste is gewoon de lekkerste. Daar doe je vrij weinig aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt moeilijk aan te ontkomen als ze het in de arena verkopen
Neen, jij vindt blijkbaar de spelers van Cabo Verde mietjes en noemt daarbij alle Afrikaanse spelers pussies. Ik vind dat er een niet te missen grote concentratie mietjes in Noord-Afrika zitten. Nergens zeg ik dat de stelling de rest van Afrika uitsluit.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...
Het vreemdgaan alleen was dan ook maar een onderdeel van Knut zijn stelling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen, jij vindt blijkbaar de spelers van Cabo Verde mietjes en noemt daarbij alle Afrikaanse spelers pussies. Ik vind dat er een niet te missen grote concentratie mietjes in Noord-Afrika zitten. Nergens zeg ik dat de stelling de rest van Afrika uitsluit.
Je haalt gewoon maffia binnen. Net nu die andere gast, Rai-Uno ofzo, niet meer welkom is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]`
Ik ga er even voor zitten, Tom Knipping.
Casablanca is echt een wereldstad want veel Krottenwijken, ahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een beetje aids is nog steeds aids.
De "geen jeugd maar veel aankopen" is een beetje geforceerd en wekt daardoor plaatsvervangende schaamte op.quote:
Wat een kut column. Zoek een nieuwe hobie ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
'Mishandeling had een reden'
Ik moest lachenHet is gewoon zo triest dat het grappig wordt.
Lang leve de maatschappijquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
hoezo vraagt niemand hoe het met de fiets gaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Een zelfde soort grap als ik al gemaakt heb, maar hij is leuk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor GGMM anders moet hij maar een andere browser kiezen.
Hoop dat het subtiele watermerk niet opvalt.
[ afbeelding ]
Link naar jouw grap dan, een humormomentje op de woensdagavond kan ik altijd gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zelfde soort grap als ik al gemaakt heb, maar hij is leuk.Bedankt.
Heb je die nog?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een zelfde soort grap als ik al gemaakt heb, maar hij is leuk.Bedankt.
Prachtig gedaan. Stylo zal tot tranen geroerd zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor GGMM anders moet hij maar een andere browser kiezen.
Hoop dat het subtiele watermerk niet opvalt.
[ afbeelding ]
Bedankt. Als je nog meer plaatjes met een stylo watermerk zou willen zien moet je het maar zeggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prachtig gedaan. Stylo zal tot tranen geroerd zijn.
VBL / [VBL Slowchat] #1353 Happel is een dikke hoerquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link naar jouw grap dan, een humormomentje op de woensdagavond kan ik altijd gebruiken.
lol! laffing out loudquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #1353 Happel is een dikke hoer
Weten we al.quote:
The fuck.quote:
Dus zo is Klaas-Jan aan zijn kapsel gekomen.quote:
quote:Hey Yo skatje je bent mn tranga smatje lekker gezond en wel
je maakt me zo gek luister goed wat ik je vertel
Hey Yo skatje je bent mn tranga smatje lekker gezond en wel
je maakt me zo gek luister goed wat ik je vertel
Je bent een sgat waar ik zoveel van hou...
K-Liber met de diepzinnige songtekstenquote:Ein zwei drei op de rub-a-dub styl.
Iedereen blij er izzz geen polizei..
Geen politiek, bier en muziek.. Zet 'm hard want de buren zijn er niet.
Wel kut dat ie geen bier en muziek heeft op z'n fissaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
K-Liber met de diepzinnige songteksten
Fixed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
Vergeleken met hem maken stylo en ik weinig taalfoutjes.
*Thanksquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnxik vond mezelf nog behoorlijk wat fouten maken in vergelijking met hem.
Ik dacht dat je in jilla was nigga.quote:
Wel wat shit geregeld bradda.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in jilla was nigga.
Gaat hij wel binnen 2 weken uit jouw bloed?quote:
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat hij wel binnen 2 weken uit jouw bloed?
Hij begon maar is nu geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit hij bankje? Kan even niet kijken.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Danny de Munk heeft geen ruzie met ouders
Je bedoelt 'van HMF'? Bitch please, ik verander de natuurwetten zo dat ze in mijn voordeel uitvallen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut heeft wel vaker ongelijk aangetoond door HMF.
Poolcentrum Blaak?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt 'van HMF'? Bitch please, ik verander de natuurwetten zo dat ze in mijn voordeel uitvallen.
Nou, ik heb vandaag dus geen fuck gedaan. Zou gaan zwemmen met een paar maten (a.k.a. autisten) maar daar kwam het niet van. Zijn in plaats daarvan gaan poolen.
Jij volgt het keuzevak Zwemmen met autisten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt 'van HMF'? Bitch please, ik verander de natuurwetten zo dat ze in mijn voordeel uitvallen.
Nou, ik heb vandaag dus geen fuck gedaan. Zou gaan zwemmen met een paar maten (a.k.a. autisten) maar daar kwam het niet van. Zijn in plaats daarvan gaan poolen.
De wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij volgt het keuzevak Zwemmen met autisten?
lolwtf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon serieus kiezen uit het keuzevak 'Zwemmen met autistische kinderen 1 en 2'
2 Is in het diepe dan ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon serieus kiezen uit het keuzevak 'Zwemmen met autistische kinderen 1 en 2'
Ik neem aan deel 2 van 't vak hèquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
WAAROM REAGEER LITTLERABBIT ALTIJD ZO TERINGLANGZAAM GODVERDOMME
O ik heb geen idee man. Volgens mij mag je bij de HRO niet twee keer hetzelfde (soort) keuzevak doen dus dat lijkt me sterk.quote:
Reinstall die shit dan maar. Als zelfs malware bytes niet werktquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
HMF weet je toevallig een progje die search conduit spyware kan verwijderen? Windows security essentials, spybot ad-aware, malwabytes dinges, comodo internet security.. kunnen hem allemaal niet verwijderen.
Zat ik al aan te denken, kwam met een uTorrent install meequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reinstall die shit dan maar. Als zelfs malware bytes niet werkt
HROquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus je antwoord.
He maar jouw keuzevak, dan zit je op de HES dus. O ja dat zei je al.
Waarom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Selectie de Guzman begrijpelijk. Over.
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinkingquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nationale IQ test is weer op televisie. Vorige keer had Bony St. Claire lager gescoord dan een aap toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Helpmefok het volgende:
Nationale IQ test is weer op televisie. Vorige keer had Bony St. Claire lager gescoord dan een aap toch?
ZONDER GRAP, mijn moeder komt net naar me toe "wat is swaffelen". Ik moest echt zo hard lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinking!!!!
Heb je het toen uitgelegd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ZONDER GRAP, mijn moeder komt net naar me toe "wat is swaffelen". Ik moest echt zo hard lachen
link?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef sausagin het volgende:
Hazard rood wegens het schoppen van een ballenjongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze proberen het interessant te houden voor de jonge hippe kijker, snap dat dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ test met vragen over planking, swaffelen en binge drinking!!!!
Zag het net.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef sausagin het volgende:
Hazard rood wegens het schoppen van een ballenjongen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij schijnt nogal goed te spelen daar ja. En sowieso zou ik niet weten waarom er voor de Guzman geen plek zou zijn in dit NL elftal vol matige spelers.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kijk geen wedstrijden van zijn team man. Doen ze het goed?
Dat lukt ze niet want ik zit niet te kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze proberen het interessant te houden voor de jonge hippe kijker, snap dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |