Dat vroeg ik me ook af. Daar is dus over nagedacht, want er zit speciaal iemand naast die heel de tijd z'n muil houdt en die camera bedient terwijl Ryan in z'n eentje z'n act staat op te voeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me eigenlijk meer af wie de filmpjes maakt
stage van hmfquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Daar is dus over nagedacht, want er zit speciaal iemand naast die heel de tijd z'n muil houdt en die camera bedient terwijl Ryan in z'n eentje z'n act staat op te voeren.
Don/GGMM verander het ff.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
Even voor de kenners, maar het stadion ligt in Strijp-Oost....
Hou alsjeblieft op zeg...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Adames het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)s-jerson-cabral.html
wat een titanenstrijd komend weekend
Allebei op de bank.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:42 schreef Adames het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)s-jerson-cabral.html
wat een titanenstrijd komend weekend
Wel treurig als je dat als supporter niet weet.quote:
Zitten verder geen voetbalclubs in Strijp-Oost trouwens. Maar dat terzijde.quote:
Ja sorry.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel treurig als je dat als supporter niet weet.
Dan is het zeker niet gelogen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zitten verder geen voetbalclubs in Strijp-Oost trouwens. Maar dat terzijde.
quote:
Strijp heb je als buurt, wijk en stadsdeel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebied langs 't spoor in Eindhoven daar toch?
Niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Strijp heb je als buurt, wijk en stadsdeel.
Meerhoven is tegenwoordig Strijp? Heel die vinexbagger er ineens bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Door de uitbreiding met Meerhoven (wat kennelijk ook Strijp is) is Strijp wel heel groot geworden. Het hele stuk van Veldhoven tot aan het Centrum in het midden van Eindhoven is zo'n beetje Strijp tegenwoordig. Maar de echte mannen komen uit oud-Strijp.
En sommigen het Anne Frankplantsoen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik Eindhoven hoef je eigenlijk alleen het baekelandplein te weten.
Strijp is totaal niet rullevant.
Kweken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutonderwerp, laten we 't over parijse worteltjes hebben. Hoe krijgen ze die zo rond?
ah nu kom je in mijn buurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik Eindhoven hoef je eigenlijk alleen het baekelandplein te weten.
Strijp is totaal niet rullevant.
God doet dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutonderwerp, laten we 't over parijse worteltjes hebben. Hoe krijgen ze die zo rond?
Baekelandplein. Ook mooi.quote:
lelijke zooi inderdaad met hun de meest inspiratielose straatnamenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meerhoven is tegenwoordig Strijp? Heel die vinexbagger er ineens bij.
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
lelijke zooi inderdaad met hun de meest inspiratielose straatnamen
Ja, duizende arme Fransen zitten bolletjes te maken van wortelsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...Ik dacht dus altijd dat ze die bolletjes maakten.
[ afbeelding ]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.
Ik denk dat het niet treuriger dan dat gaat worden.
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baekelandplein. Ook mooi.
Maar doe mij maar Woensel-Noord. WINKELCENTRUM WOENSEL!
kom ik eigenlijk nooit, bijna alles haal ik bij woenselse markt/kruisstraatquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baekelandplein. Ook mooi.
Maar doe mij maar Woensel-Noord. WINKELCENTRUM WOENSEL!
Zou jou als koe toch moeten aanspreken:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
gras, aard en water geloof ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.
fijn dat je het op neemt voor eindhovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
In Woensel-West klopt dat ook. De rest van Woensel is erg ok. Heb in elke wijk in Woensel al zowat gewoond, maar West is echt kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.
Maar toch vind ik het nog zieliger voor de Sprookjesbuurtbewoners... woon je gewoon in De Gelaarsde Kat of Doornroosje oidquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.
Dat hele blok daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)DwDA&ved=0CDEQ8gEwAA
vandaar ook de naamswijziging van woensel-west, heel woensel had ondertussen de betekenis van woensel-west.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.
geprobeerd, maar viel tegenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou jou als koe toch moeten aanspreken:
Grasland
Graslelie
Grasweide
Graszaad
Gras....
Gestel heb ik ook gewoond. Bij de componistenbuurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Saind het volgende:
Gestel represent jonguh.
harde kern bennekel
Is dat in Rotterdam niet op sommige plaatsen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Het ergste zijn nog wel die wijken zonder straatnamen. Maar gewoon 'wijknaam' 4372 ofzo.
Woon ik nu, kan vanuit m'n raam het Franz leharplein zienquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gestel heb ik ook gewoond. Bij de componistenbuurt.
Ik heb geen idee welke wijk het was waar ik woonde, ik zei altijd gewoon Centrum... (Johannes Van Eindhovenstraat)quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gestel heb ik ook gewoond. Bij de componistenbuurt.
bestaan die ja? wordt toch hopelijk wel veranderd danquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:54 schreef Caland het volgende:
Het ergste zijn nog wel die wijken zonder straatnamen. Maar gewoon 'wijknaam' 4372 ofzo.
Niks boven Loven manquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Eindhoven, Strijp.Er gaat niks boven Tilburg West negers.
[ afbeelding ]
Mooi man. Heb nog in die pauperzooi gewerkt. Bennekelstraat, wat een treurige hel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Woon ik nu, kan vanuit m'n raam het Franz leharplein zien
Mooi. Mag ik nu een koekje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed hoor.
Het wordt geen saaie lul buiten de SC, beloofd.
Ik woon aan de Bennekelstraatquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi man. Heb nog in die pauperzooi gewerkt. Bennekelstraat, wat een treurige hel.
twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 23-01-2013 om 17:27:34@petergelderblom Eens, maar ik vind een kalfskroket van Febo of een sappige Whopper van Burger King op zn tijd ook lekker! reageer retweet
Ben het in Rotterdam juist nog niet tegengekomen. in nijmegen is heel dukenburg en lindenholt zo ingericht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is dat in Rotterdam niet op sommige plaatsen?
Treurige hel.quote:
Jawel hoor. De Lord of the Rings -buurt. Grenzend aan het Emopad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Whuuutquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jawel hoor. De Lord of the Rings -buurt. Grenzend aan het Emopad.
Met pareltjes als oa Isildur, Aragorn, Boromir en Saruman.
Prachtige wijk man. Geldrop de gekste!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jawel hoor. De Lord of the Rings -buurt. Grenzend aan het Emopad.
Met pareltjes als oa Isildur, Aragorn, Boromir en Saruman.
Geldropquote:
Nou sorry hoor, dan eet ik hem zelf wel op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is een roze koek.
Ik vroeg om een koekJE
en als ze er al wat mee doen, wordt het de coldplaystraat. mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het in Rotterdam juist nog niet tegengekomen. in nijmegen is heel dukenburg en lindenholt zo ingericht.
ik heb deze koekjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan eet ik hem zelf wel op.
Vernoemd naar mij uiteraard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is de straat vernoemd naar jou, of heb jij jezelf vernoemd naar de straat?
Doe je zusje de groeten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Goed ik ga neuken. Beter dan hier hangen!
Gadverdamme wat ben jij ordinair zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is ook mijn moeder.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |