quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sinds zijn reacties op youtube dat afrikanen aan een slavenketting horen.
Hmm...ik moet wachten op m'n vlucht en ik verveel me. Laat ik maar een iPhone kopen, want ik heb er maar 1. Echt...quote:
Ik zeg niks, ik quote alleen het bericht. Wat is daar hippie aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je weer lekker met je hippiegezever?
De Entourage van Babel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me eigenlijk meer af wie de filmpjes maakt
Elia, toch altijd geblesseerd en dus tijd om filmpjes te maken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me eigenlijk meer af wie de filmpjes maakt
Die ook zijn zus is.quote:
Echt dat filmpje. Ook mooi hoe mensen altijd aan een ander gaan hangen als ze moeten zingen omdat ze voor een microfoon ineens onzeker worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij rapt wel voor gelijkheid, daar waar negertje Willems geen eens respect in Auschwitz kan opbrengen.
[..]
Laat maar dan. Teveel werk voor een dom grapje. Het staat ook niet op mijn computer.
Nog altijd het beste Nederlandse het team ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #676: Nog altijd het beste team van Eindhoven.
Was was de originele tt GGMM??
Beste team van Strijp-West.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
En daarna iets over Doublpain en keihard falen, maar helaas is dat weer aangepast...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
quote:
.quote:Overduidelijk dat de heer Van der Gijp hier op een slavenketting doelt. De beste man is op zijn tijd best grappig maar deze grap vind ik gewoonweg misselijkmakkend. Voor een Nederlander met zo'n geschiedenis (VoC) zou je toch een andere mentaliteit verwachten.
Danosvanos90
Nie fokkuh met Strijp!quote:
Ik accepteerde mijn faalquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En daarna iets over Doublpain en keihard falen, maar helaas is dat weer aangepast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |