Zoals ik al zei moet je het op de FUT manier doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het werd niet echt op prijs gesteld door mijn FUT matties.
[..]
2 maanden EL
Wat is deze?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/vaughan-1-1/this-is-what-crazy-looks-like
vaagquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
Dilemma. Ik wil eigenlijk een pizza bestellen, maar ik moet ook naar de supermarkt en dan vind ik het dom om daar niet gewoon een pizza van mee te nemen. Eigenlijk wil ik ook niet naar de supermarkt omdat dat afbreuk doet aan het luie gevoel wat ik bij het bestellen van een pizza krijg. Einde bericht.
Ja, maar ik heb toch zin in pizza boeler.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga naar supermarkt en maak geen 'luie' eten (dus geen pizza).
[..]
Bedankt. Ging bijna nog door lezen.
Aan de ene kant wil ik niet liegen. Ik heb mijn vader de belofte gedaan nooit meer te liegen, maar aan de andere kant...quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Haha Deef knalt z'n vingers eraf met vuurwerk.
Wat essentials zoals melk en sla.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaag
Is het belangrijk wat je moet halen bij de super?
Pizza boeler? Is dat een pizza met een gat erin?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb toch zin in pizza boeler.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pizza boeler? Is dat een pizza met een gat erin?
Maar neem dan een Dr. Oetker Pizza?
Big American met pepperoniquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Luister het eens.quote:
Stylo hoe zet je muziek onder een youtube filmpje?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Hoogleraar: 'Meteoriet bewijst dat aliens bestaan'
Een Britse wetenschapper claimt dat hij na onderzoek van een buitenaardse meteoriet bewijs heeft gevonden dat aliens echt bestaan. De steen werd gevonden in Sri Lanka en naar Cardiff opgestuurd.
Chandra Wickramasinghe, hoogleraar aan de universiteit van Cardiff, ontdekte fossielen van zeewier in een meteoriet van 5 centimeter die in Sri Lanka terechtkwam. Hij zegt dat dit bewijst dat UFO's bestaan en dat deze steen mede aan de grondslag ligt van het leven op aarde. 'Deze resultaten bevestigen de hypothese dat de bron van het menselijke leven op aarde ergens in de ruimte ligt.'
55 miljoen jaar geleden
De inwoners van het dorp in Sri Lanka raapten de stukken van de meteoriet op kort nadat die was neergekomen. Het materiaal werd naar de universiteit gestuurd voor verder onderzoek. Onder de elektronenmicroscoop werden de resten onderzocht op fossielen van algen. Die bleken veel weg te hebben van micro-organismen die werden aangetroffen in fossielen uit het tijdperk van de dinosaurussen, dat ruim 60 miljoen jaar geleden ten einde kwam.
Volgens Wickramasinghe toont dit voor het eerst aan dat de beginselen van het leven op aarde 3.800 miljoen jaar geleden gelegd werden. Deze kwamen volgens hem uit de ruimte via kometen. Deze zogenaamde 'zaden' vermenigvuldigden zich vervolgens.
Voorouders buitenaards
'Deze organismen lijken erg op fossielen van de aarde', aldus Wickramasinghe, 'maar de steen bevat ook andere organismen die we niet konden identificeren. De voorouders van alle mensen zijn dus buitenaards. Elke keer wanneer zich een nieuwe planetenstelsel vormt, komen er overlevende microben in kometen terecht, deze vermenigvuldigen zich en creëren nieuwe leven op andere planeten.'
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)aliens-bestaan.dhtml
Windows movie maker en dan:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo hoe zet je muziek onder een youtube filmpje?
Nee. Serieus druk op play. Ik ging helemaal kapot omdat ik het wel een beetje herkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stuur je me nu virussen ofzo?
gewoon dan naar de supermarkt gaan en pizza halenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat essentials zoals melk en sla.
, maar hij kan wel muziek onder youtube fimpjes zetten.quote:
Maar hij rapt wel voor gelijkheid, daar waar negertje Willems geen eens respect in Auschwitz kan opbrengen.quote:
Laat maar dan. Teveel werk voor een dom grapje. Het staat ook niet op mijn computer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Windows movie maker en dan:
[ afbeelding ]
Gewoon een Nicki Minaj muziekje eronder. Je fans op youtube willen dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij rapt wel voor gelijkheid, daar waar negertje Willems geen eens respect in Auschwitz kan opbrengen.
[..]
Laat maar dan. Teveel werk voor een dom grapje. Het staat ook niet op mijn computer.
Ik sinds zijn reacties op youtube dat afrikanen aan een slavenketting horen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik volg LR al op youtube sinds het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |