Gewoon net als Keesquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, probleem is dat ik wel de 2 meter aantik. niet elke auto is dan comfortabel.
Is goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Deel 2 komt eraan. Dit keer hopelijk wat beter in beeld gebracht.
Wat een apart onderdeel van het forum, bij de eerste link die ik aanklik krijg ik een filmpje van een (dikkig) meisje die op een (gebruikte) tampon zuigt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deel 2 komt eraan. Dit keer hopelijk wat beter in beeld gebracht.
[..]
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #636 Vermeer, discard IF
Huh?quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een apart onderdeel van het forum, bij de eerste link die ik aanklik krijg ik een filmpje van een (dikkig) meisje die op een (gebruikte) tampon zuigt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben ik weer vervelend bezig zeg... Ik stop maar eens met uitstellen en ga het leren een kans geven.
Nee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ben ik weer vervelend bezig zeg... Ik stop maar eens met uitstellen en ga het leren een kans geven.
twitter:RyanBabel twitterde op woensdag 23-01-2013 om 19:03:55Ryan Babel's Unlucky Season Part 2: via @youtube reageer retweet
ah dankequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
WAT DE FUCK wie is co commentator bij eurosport???
Tering man, huur Sierd de Vos gewoon in.
twitter:twanbovee twitterde op woensdag 23-01-2013 om 15:12:59Vanaf 19.30 uur LIVE op Telesport.nl het eerste BeNeLeague-duel tussen #ADO en Anderlecht. http://t.co/sSmFceoO #beneleague #telegraaf reageer retweet
Wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
Haha Deef knalt z'n vingers eraf met vuurwerk.
Ik heb daardoor wel geleerd dat ik niet met vuurwerk moet spelen en dat negers net als normale mensen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat programma ook altijd met dat geforceerd moralistisch gedoe.
Ga naar supermarkt en maak geen 'luie' eten (dus geen pizza).quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
Dilemma. Ik wil eigenlijk een pizza bestellen, maar ik moet ook naar de supermarkt en dan vind ik het dom om daar niet gewoon een pizza van mee te nemen. Eigenlijk wil ik ook niet naar de supermarkt omdat dat afbreuk doet aan het luie gevoel wat ik bij het bestellen van een pizza krijg.
Bedankt. Ging bijna nog door lezen.quote:Einde bericht.
https://soundcloud.com/vaughan-1-1/this-is-what-crazy-looks-likequote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
Dilemma. Ik wil eigenlijk een pizza bestellen, maar ik moet ook naar de supermarkt en dan vind ik het dom om daar niet gewoon een pizza van mee te nemen. Eigenlijk wil ik ook niet naar de supermarkt omdat dat afbreuk doet aan het luie gevoel wat ik bij het bestellen van een pizza krijg. Einde bericht.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt. Ging bijna nog door lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |