Meerhoven is tegenwoordig Strijp? Heel die vinexbagger er ineens bij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Door de uitbreiding met Meerhoven (wat kennelijk ook Strijp is) is Strijp wel heel groot geworden. Het hele stuk van Veldhoven tot aan het Centrum in het midden van Eindhoven is zo'n beetje Strijp tegenwoordig. Maar de echte mannen komen uit oud-Strijp.
En sommigen het Anne Frankplantsoen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik Eindhoven hoef je eigenlijk alleen het baekelandplein te weten.
Strijp is totaal niet rullevant.
Kweken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutonderwerp, laten we 't over parijse worteltjes hebben. Hoe krijgen ze die zo rond?
ah nu kom je in mijn buurt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik Eindhoven hoef je eigenlijk alleen het baekelandplein te weten.
Strijp is totaal niet rullevant.
God doet dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een kutonderwerp, laten we 't over parijse worteltjes hebben. Hoe krijgen ze die zo rond?
Baekelandplein. Ook mooi.quote:
lelijke zooi inderdaad met hun de meest inspiratielose straatnamenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meerhoven is tegenwoordig Strijp? Heel die vinexbagger er ineens bij.
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
lelijke zooi inderdaad met hun de meest inspiratielose straatnamen
Ja, duizende arme Fransen zitten bolletjes te maken van wortelsquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fuck...Ik dacht dus altijd dat ze die bolletjes maakten.
[ afbeelding ]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.
Ik denk dat het niet treuriger dan dat gaat worden.
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baekelandplein. Ook mooi.
Maar doe mij maar Woensel-Noord. WINKELCENTRUM WOENSEL!
kom ik eigenlijk nooit, bijna alles haal ik bij woenselse markt/kruisstraatquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Baekelandplein. Ook mooi.
Maar doe mij maar Woensel-Noord. WINKELCENTRUM WOENSEL!
Zou jou als koe toch moeten aanspreken:quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
gras, aard en water geloof ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. Grasland, grasrijk, bomenrijk, bomenland.
fijn dat je het op neemt voor eindhovenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reed laatst door de coldplaystraat.
Ik denk dat het niet treuriger dan dat gaat worden.
In Woensel-West klopt dat ook. De rest van Woensel is erg ok. Heb in elke wijk in Woensel al zowat gewoond, maar West is echt kut.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op één of andere manier associeer ik Woensel met Tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |