quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...
Het vreemdgaan alleen was dan ook maar een onderdeel van Knut zijn stelling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen, jij vindt blijkbaar de spelers van Cabo Verde mietjes en noemt daarbij alle Afrikaanse spelers pussies. Ik vind dat er een niet te missen grote concentratie mietjes in Noord-Afrika zitten. Nergens zeg ik dat de stelling de rest van Afrika uitsluit.
Je haalt gewoon maffia binnen. Net nu die andere gast, Rai-Uno ofzo, niet meer welkom is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]`
Ik ga er even voor zitten, Tom Knipping.
Casablanca is echt een wereldstad want veel Krottenwijken, ahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een beetje aids is nog steeds aids.
De "geen jeugd maar veel aankopen" is een beetje geforceerd en wekt daardoor plaatsvervangende schaamte op.quote:
Wat een kut column. Zoek een nieuwe hobie ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
'Mishandeling had een reden'
Ik moest lachenHet is gewoon zo triest dat het grappig wordt.
Lang leve de maatschappijquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
'Mishandeling had een reden'
Ik moest lachenHet is gewoon zo triest dat het grappig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |