Wat een inzicht.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
elke wijk is ooit begonnen als nieuwbouwwijk.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen GGMM, Caland moest gewoon weten waar het op stond.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks boven Loven man
[ afbeelding ]
nee, niet elke wijk is in 1 keer uit de grond gestampt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mooie buurt heur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ook wonen. Geen grap.
Bestaat er een ValHallenstraat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Nog geen nieuw werk gevonden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Happel het volgende:
Ik mis echt veel te veel, sinds ze bij ons op het werk besloten hebben privé communicatie te controleren.
Gewoon thuisblijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
NSKan ik morgen weer 15 keer overstappen.
Ik blijf vandaag in Tilburg, scheelt me 2 uurtjes rijden morgen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
Boehoehoehoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
hoe willen ze dat controlerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Happel het volgende:
Ik mis echt veel te veel, sinds ze bij ons op het werk besloten hebben privé communicatie te controleren.
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie buurt heur.
Hang maar een Ajax-vaantje voor het raam, dan klop ik wel even aan door er een baksteen doorheen te gooien.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestaat er een ValHallenstraat?
Was wel nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Vast wel. Zo'n schattige genuanceerde jongen als jij.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Maar moet nog even afwachten of ze me überhaupt willen.
Ik ga nu weg. Dus doe maar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?
Moet vrijdag naar inzage tentamens, zit er dus niet in.quote:
Jij moet vooral zo doorgaan.quote:
Nee, want het duurt nu al te lang en het is meestal niet zo leuk als je een grap eerst gaat aankondigen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?
Als ze je huidige werkgever bellen zullen ze ongetwijfeld horen dat je de ideale werknemer bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Maar moet nog even afwachten of ze me überhaupt willen.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ze je huidige werkgever bellen zullen ze ongetwijfeld horen dat je de ideale werknemer bent
Dan doe ik het niet. Maar ik vertel mijn idee wel.quote:
maar dat mag toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon al het verkeer loggen. En we hebben allemaal een intern IP-adres meen ik.
Als Caland je lastig valt meld je het maar hoor. Mijn school zit maar op een kleine kilometer afstand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt nu 2x2 eredivisie live gratis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Caland je lastig valt meld je het maar hoor. Mijn school zit maar op een kleine kilometer afstand.
oh dat is baggerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen als het in de bedrijfshandleiding staat en je er voor tekent.
Mijn vorige creatie was ook leuk, maar duurde te lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want het duurt nu al te lang en het is meestal niet zo leuk als je een grap eerst gaat aankondigen...
Wacht. Ik heb ook nog een photoshopgrap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vorige creatie was ook leuk, maar duurde te lang.
Daarom kondigde ik het aan.
Is alleen voor eerste selectie, daarna toch vaak referenties (of gedeelde contacten) nabellen.quote:
fixed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Veel Noord-Afrikaanse spelers zijn best grote pussy's eigenlijk.
Drogba is een baas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
drogba gaat inderdaad door wat er ook gebeurt
Op de Africa Cup loopt hij geen eens. Het enige wat hij doet is de vrijetrappen van 50 meter het stadion uitschietenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
drogba gaat inderdaad door wat er ook gebeurt
Is Cape Verde Noord - Afrika?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de Africa Cup loopt hij geen eens. Het enige wat hij doet is de vrijetrappen van 50 meter het stadion uitschieten
Ja heb ook gezocht bij Maps, maar valt dat nog steeds onder Noord-Afrika?quote:
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt Cabral vandaan, land vol mietjes...
vraag aan Catherinequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja heb ook gezocht bij Maps, maar valt dat nog steeds onder Noord-Afrika?
Een beetje de afgekeurde Surinamers zijn dat hequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat weten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar gaan alle Nederlandse huisvrouwen toch naartoe voor een grote zwarte piemel?
Ik zeg van niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net niet, net wel. Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is boven de evenaar maar ik zou zeggen midden afrikaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ze het mij vertellen als ze dat deed?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een huisvrouw?
De kenner gaat voor west afrikaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt ook een huisvrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker ook nog de helft over m'n bureau heen
Dat heet ontwikkelingswerk. Je kunt die jongens van alles bijbrengen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze ooit zonder jou die kant op is gereisd weet je nu wel de achterliggende gedachte in ieder gevalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou ze het mij vertellen als ze dat deed?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Saind het volgende:
Grolsch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker ook nog de helft over m'n bureau heenquote:"Ajacied drinkt Twente-bier; betaalt de prijs"
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Schaakmat Don.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is boven de evenaar maar ik zou zeggen midden afrika
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ze ooit zonder jou die kant op is gereisd weet je nu wel de achterliggende gedachte in ieder geval
oh is dat stender,quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja lulhannes ik zeg toch stender
Die halve procent trek ik wel
Je hebt toch wel een nanny cam hoop ik?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...
Tsja, de lekkerste is gewoon de lekkerste. Daar doe je vrij weinig aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Valt moeilijk aan te ontkomen als ze het in de arena verkopen
Neen, jij vindt blijkbaar de spelers van Cabo Verde mietjes en noemt daarbij alle Afrikaanse spelers pussies. Ik vind dat er een niet te missen grote concentratie mietjes in Noord-Afrika zitten. Nergens zeg ik dat de stelling de rest van Afrika uitsluit.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak weg van huis, ze hoeft echt niet zelf de deur uit om vreemd te gaan...
Het vreemdgaan alleen was dan ook maar een onderdeel van Knut zijn stelling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen, jij vindt blijkbaar de spelers van Cabo Verde mietjes en noemt daarbij alle Afrikaanse spelers pussies. Ik vind dat er een niet te missen grote concentratie mietjes in Noord-Afrika zitten. Nergens zeg ik dat de stelling de rest van Afrika uitsluit.
Je haalt gewoon maffia binnen. Net nu die andere gast, Rai-Uno ofzo, niet meer welkom is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]`
Ik ga er even voor zitten, Tom Knipping.
Casablanca is echt een wereldstad want veel Krottenwijken, ahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een beetje aids is nog steeds aids.
De "geen jeugd maar veel aankopen" is een beetje geforceerd en wekt daardoor plaatsvervangende schaamte op.quote:
Wat een kut column. Zoek een nieuwe hobie ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
'Mishandeling had een reden'
Ik moest lachenHet is gewoon zo triest dat het grappig wordt.
Lang leve de maatschappijquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
'Mishandeling had een reden'
Ik moest lachenHet is gewoon zo triest dat het grappig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |