Nee, want het duurt nu al te lang en het is meestal niet zo leuk als je een grap eerst gaat aankondigen...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een photoshop grap maken, maar duurt best lang dan. Zal ik het doen? Ja of nee?
Als ze je huidige werkgever bellen zullen ze ongetwijfeld horen dat je de ideale werknemer bentquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jawel. Maar moet nog even afwachten of ze me überhaupt willen.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ze je huidige werkgever bellen zullen ze ongetwijfeld horen dat je de ideale werknemer bent
Dan doe ik het niet. Maar ik vertel mijn idee wel.quote:
maar dat mag toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon al het verkeer loggen. En we hebben allemaal een intern IP-adres meen ik.
Als Caland je lastig valt meld je het maar hoor. Mijn school zit maar op een kleine kilometer afstand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar ga ik misschien ook wonen. Geen grap.
Je hebt nu 2x2 eredivisie live gratis.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Caland je lastig valt meld je het maar hoor. Mijn school zit maar op een kleine kilometer afstand.
oh dat is baggerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen als het in de bedrijfshandleiding staat en je er voor tekent.
Mijn vorige creatie was ook leuk, maar duurde te lang.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want het duurt nu al te lang en het is meestal niet zo leuk als je een grap eerst gaat aankondigen...
Wacht. Ik heb ook nog een photoshopgrap.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn vorige creatie was ook leuk, maar duurde te lang.
Daarom kondigde ik het aan.
Is alleen voor eerste selectie, daarna toch vaak referenties (of gedeelde contacten) nabellen.quote:
fixed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
Veel Noord-Afrikaanse spelers zijn best grote pussy's eigenlijk.
Drogba is een baas.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
drogba gaat inderdaad door wat er ook gebeurt
Op de Africa Cup loopt hij geen eens. Het enige wat hij doet is de vrijetrappen van 50 meter het stadion uitschietenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
drogba gaat inderdaad door wat er ook gebeurt
Is Cape Verde Noord - Afrika?quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de Africa Cup loopt hij geen eens. Het enige wat hij doet is de vrijetrappen van 50 meter het stadion uitschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |