Er waarschuwde al iemand hier om niet te gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
DWDD is vanaf het begin al kanker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Al een tijdje eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Tyfus dialect. Ik ben een Ajacied met een complex.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Ik maar zapte alsnog voor de filmpjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er waarschuwde al iemand hier om niet te gaan kijken.
Deze man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DWDD is vanaf het begin al kanker.
Slecht seizoen, moet ook slecht eindigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
quote:
Zlatan is echt kut ja, Van der Meijde boek vond ik wel erg leuk. Was helemaal niet het 'hoerenneukennooitmeerwerken' boek wat ik van te voren had verwacht. Het gaf een leuke kijk in de voetbalwereld en was bij vlagen nog wel leuk ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.
Zou je eens moeten proberen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?
Watch your back.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen.
Nou vraag hem eens af te stappen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappen maken over baas Robben. Daar staat de doodstraf op.
Je hebt inderdaad niets aan 2 van de beste spelers van je team.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo doorgaat geen Sneijder en Robben op het WK 2014Begin er bijna zin in te krijgen.
Heb weinig met het Nederlands elftal, maar er over de top tegen zijn is ook hopeloos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo doorgaat geen Sneijder en Robben op het WK 2014Begin er bijna zin in te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |