hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen hoer, Happel is al blij als iemand ja zegt.
Haha
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha
Even op den laptop ja, moest wat shit regelen voor klanten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo, ben je er weer ouwe reus?
Die Sting(a) kan er wel wat vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/design/
Het blijft een hilarische site
Die heb ik wel gelezen, maar echt bijna alles was al wel bekend van VI, het boek van Hansie vond ik leuker om te lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet Gijp eerst nog uitlezen.
Meh, zondag is de klassieker, laten we die even afwachten voordat we hem weghalen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan weer bij gevallen helden weg trouwens.
Komt het wel op neer, ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha
Baas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt. Werd ik uitgescholden voor kanker kakkerlak. Toen zei mijn neefje ''houd je bek neus''.
Dat wilde ik even kwijt.
Hij weet het woord permaban wel een hele nieuwe betekenis te gevenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan weer bij gevallen helden weg trouwens.
Heb alleen nog geen plek gevonden om de klassieker te kijken, denk dat het een brak illegaal streampje wordt over een brakke internet verbinding.quote:
Je zou gaan stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste een Mrstylo watermerk onder. Heb ik nu voor niks mijn bron weggegeven?
[ afbeelding ]
Even die gast achter z'n tafeltje weggetrokken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt. Werd ik uitgescholden voor kanker kakkerlak. Toen zei mijn neefje ''houd je bek neus''.
Dat wilde ik even kwijt.
okéquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik heb last van een kortetemijngeheugen
Je gaat me toch niet vertellen dat je nergens op Aruba fatsoenlijk internet hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen plek gevonden om de klassieker te kijken, denk dat het een brak illegaal streampje wordt over een brakke internet verbinding.
Curacao man. En valt tegen, het gaat net.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nergens op Aruba fatsoenlijk internet hebt?
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even die gast achter z'n tafeltje weggetrokken?
Lijkt mij best koud met dit weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt.
Om hem af te schrikken met je chronisch bloedende wond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.
Je bent soms echt zo'n sukkel he Davy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij best koud met dit weer.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste een Mrstylo watermerk onder. Heb ik nu voor niks mijn bron weggegeven?
[ afbeelding ]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent soms echt zo'n sukkel he Davy.
Doe niet zo stoer op het internet. Laat dat liever aan Feyenoorders over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer op het internet. Laat dat liever aan Feyenoorders over.
Mijn username wordt een hit zondag.quote:
Jup. Afgelopen 2 dagen ging het nog best redelijk op mijn route. 2x 10 minuten vertraging.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
De ns rijdt morgen weer haar normale dienstregeling. Vragen om problemen.
Er waarschuwde al iemand hier om niet te gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
DWDD is vanaf het begin al kanker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Al een tijdje eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Tyfus dialect. Ik ben een Ajacied met een complex.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Ik maar zapte alsnog voor de filmpjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er waarschuwde al iemand hier om niet te gaan kijken.
Deze man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DWDD is vanaf het begin al kanker.
Slecht seizoen, moet ook slecht eindigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
quote:
Zlatan is echt kut ja, Van der Meijde boek vond ik wel erg leuk. Was helemaal niet het 'hoerenneukennooitmeerwerken' boek wat ik van te voren had verwacht. Het gaf een leuke kijk in de voetbalwereld en was bij vlagen nog wel leuk ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.
Zou je eens moeten proberen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?
Watch your back.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen.
Nou vraag hem eens af te stappen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappen maken over baas Robben. Daar staat de doodstraf op.
Je hebt inderdaad niets aan 2 van de beste spelers van je team.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo doorgaat geen Sneijder en Robben op het WK 2014Begin er bijna zin in te krijgen.
Heb weinig met het Nederlands elftal, maar er over de top tegen zijn is ook hopeloos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo doorgaat geen Sneijder en Robben op het WK 2014Begin er bijna zin in te krijgen.
Ik ben niet tegen het NL elftal hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb weinig met het Nederlands elftal, maar er over de top tegen zijn is ook hopeloos.
Waar kan ik eigenlijk zondag het beste mijn auto kwijt als ik naar de snelkookpan afreis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het NL elftal hoorWel tegen Robben en Sneijder.
Ik ben niet tegen het NL elftal hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij de flats in de BIjlmer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar kan ik eigenlijk zondag het beste mijn auto kwijt als ik naar de snelkookpan afreis?
vdVaart, Huntelaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedrijventerrein eromheen. Kost je wel 10+ euro.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar kan ik eigenlijk zondag het beste mijn auto kwijt als ik naar de snelkookpan afreis?
Naast de Kuip, verder reizen met de trein, incognito.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hey ik blijf wel een Nederlander.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedrijventerrein eromheen. Kost je wel 10+ euro.
Ga je naar de Arena?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hey ik blijf wel een Nederlander.
De trein dan. Zullen we anders treindaten, De Kromme stijl?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hey ik blijf wel een Nederlander.
Faal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef mrstylo het volgende:
Kut mijn signature is maar op 1 layer.
Vind t een zeiklul, en verdenk hem (en Huntelaar) van de malaise van afgelopen zomerquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van der Vaart is een baas. Helaas takelt ie af.
Van der Vaart heeft eigenlijk nooit echt iets bereikt, nooit wat gewonnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rafa is arrogant.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft altijd de vuile klusjes van de minder getalenteerde Sneijder op mogen knappen. Sneijder heeft gewoon het geluk gehad dat hij Mourinho als trainer heeft gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vind t een zeiklul, en verdenk hem (en Huntelaar) van de malaise van afgelopen zomer
Lees de post dan, ik vraag gewoon iets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rd, zag je posten in dartstopic was ist los
Zijn allebei niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft altijd de vuile klusjes van de minder getalenteerde Sneijder op mogen knappen. Sneijder heeft gewoon het geluk gehad dat hij Mourinho als trainer heeft gehad.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft altijd de vuile klusjes van de minder getalenteerde Sneijder op mogen knappen. Sneijder heeft gewoon het geluk gehad dat hij Mourinho als trainer heeft gehad.
Uiteindelijk is 't beide Europese subtop.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prijzen doen er niet toe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van der Vaart heeft eigenlijk nooit echt iets bereikt, nooit wat gewonnen.
Oh je bedoelt die zooi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lees de post dan, ik vraag gewoon iets.
Wat dan wel? Ik vind dat Sneijder uiteindelijk een veel betere voetballer is geworden dan Van der Vaart.quote:
True.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteindelijk is 't beide Europese subtop.
Nu hij die barbie een klap heeft gegeven heeft hij er toch wel weer een paar pluspunten bij.quote:
Fuck die Depay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nu Locadia
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
wel die zelfgemaakte, niet die van haribo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We voetballen voor de snoepzakken idd!
Hadden er meer kunnen zijn als hij het 5 jaar eerder had gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu hij die barbie een klap heeft gegeven heeft hij er toch wel weer een paar pluspunten bij.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck die Depay.Serieus, check die kneuzen dan zitten man. Echt wat voor een onzeker debieletje moet je wel niet zijn om je zo uit te dossen in hiphop kledij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is nu Locadia![]()
Sneijder is een countervoetballer, laat vaak helemaal niks zien en teert op een paar prachtige ballen per seizoen. VdV is veel meer artiest, fluwelen pass, werkt harder, past beter bij dominant voetbal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat dan wel? Ik vind dat Sneijder uiteindelijk een veel betere voetballer is geworden dan Van der Vaart.
Haribo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel die zelfgemaakte, niet die van haribo.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke stoere vrienden hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, check die kneuzen dan zitten man. Echt wat voor een onzeker debieletje moet je wel niet zijn om je zo uit te dossen in hiphop kledij.
Sowieso horen lays tattoo plakplaatjes op de armen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, check die kneuzen dan zitten man. Echt wat voor een onzeker debieletje moet je wel niet zijn om je zo uit te dossen in hiphop kledij.
Hoe kan Evans als eerste binnen zijn dan, 'moet hij heel snel gooien'?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die zooi.
De Q-School is voor mensen die zich willen plaatsen om gedurend jaar alle vloertoernooien af te lopen. Top64 is al zeker, en mensen die zich vorig jaar kwalificeerden. Nu allemaal mensen die tegen elkaar gooien die buiten de Top 64 staan en bijvoorbeeld bij de BDO gooien
Zijn nog Turken ook. Dubbel zo erg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneijder had er veel meer uit kunnen halen met een goede mentaliteit, van der Vaart had met wat gelukkigere carrierekeuze iets meer kunnen bereiken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sneijder is een countervoetballer, laat vaak helemaal niks zien en teert op een paar prachtige ballen per seizoen. VdV is veel meer artiest, fluwelen pass, werkt harder, past beter bij dominant voetbal.
En prijzen doen er niet toe als je spelers individueel beoordeelt. Anders zou Seedorf de beste Nederlandse voetballer ooit moeten zijn.
Ik heb HMF.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke stoere vrienden hebt.
Zal mij verbazen als ze weten wie de yankees en de tigers zijns.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zegt niet alles maar wel wat. Sneijder heeft bewezen op het aller hoogste niveau mee te kunnen op het moment dat hij op zijn top was, Van der Vaart is alleen geblesseerd als hij op zijn top is. Hardwerken vind ik zo'n onzin, Kuyt werkt ook hard maar toch zie ik liever een echte buitenspeler.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sneijder is een countervoetballer, laat vaak helemaal niks zien en teert op een paar prachtige ballen per seizoen. VdV is veel meer artiest, fluwelen pass, werkt harder, past beter bij dominant voetbal.
En prijzen doen er niet toe als je spelers individueel beoordeelt. Anders zou Seedorf de beste Nederlandse voetballer ooit moeten zijn.
Ik denk juist dat Sneijder op zijn max heeft gevoetbald. VdV heeft het goede lichaam niet voor topsport.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneijder had er veel meer uit kunnen halen met een goede mentaliteit, van der Vaart had met wat gelukkigere carrierekeuze iets meer kunnen bereiken.
Sterker lichaam en betere mentaliteit, Sneijder heeft zich altijd de pokke getraind, waar Van der Vaart soms wat te veel op zijn techniek teerde en daarbij zijn buikje liet groeien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat dan wel? Ik vind dat Sneijder uiteindelijk een veel betere voetballer is geworden dan Van der Vaart.
bij hun relatie is het andersom ja.quote:
Sixth Roundquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kan Evans als eerste binnen zijn dan, 'moet hij heel snel gooien'?
Yolanthe schijnt wel een blauwe plek op haar dijbeen gehad te hebben.quote:
Kneusquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef mrstylo het volgende:
Sneijder is een sukkel die alles aan heeft gedaan om RVP niet goed te laten spelen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Sterker lichaam en betere mentaliteit, Sneijder heeft zich altijd de pokke getraind, waar Van der Vaart soms wat te veel op zijn techniek teerde en daarbij zijn buikje liet groeien.
Kuyt kan ALLEEN MAAR hard werken, VdV is een rasvoetballer die hard KAN werken. Wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zegt niet alles maar wel wat. Sneijder heeft bewezen op het aller hoogste niveau mee te kunnen op het moment dat hij op zijn top was, Van der Vaart is alleen geblesseerd als hij op zijn top is. Hardwerken vind ik zo'n onzin, Kuyt werkt ook hard maar toch zie ik liever een echte buitenspeler.
Dat kwam door de zoon van Sneijder, maar die blauwe plek op der enkel is van Wesleyquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yolanthe schijnt wel een blauwe plek op haar dijbeen gehad te hebben.
Daarom neukt ze nu half USA plat, een paar corrigerende tikken hadden dat wel voorkomen.quote:
Hoe had Sneijder een betere mentaliteit kunnen hebben? Of bedoel je meer rondrennen (verdedigen) op het veld? Want verder heeft hij altijd gestreden. Tweebenigheid getraind, altijd een sterk slank lichaam gehad en heeft jarenlang tegen een betere concurrent moet strijden. Eerst zijn broer, daarna Rafael.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneijder had er veel meer uit kunnen halen met een goede mentaliteit, van der Vaart had met wat gelukkigere carrierekeuze iets meer kunnen bereiken.
Dit is niet altijd een redelijk slank lichaam hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja die herman brusselmans is wel erg ja
Feyenoordbus rijdt dan naar Amsterdam. Punaises et cetera strooien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt Van Gerwen gehuldigd voor zijn tweede plek op het WK?
Dit ja. Het allerlaatste beetje talent wat de echte toppers hebben compenseren door vanaf jongs af aan trainen op specifieke wapens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe had Sneijder een betere mentaliteit kunnen hebben? Of bedoel je meer rondrennen (verdedigen) op het veld? Want verder heeft hij altijd gestreden. Tweebenigheid getraind, altijd een sterk slank lichaam gehad en heeft jarenlang tegen een betere concurrent moet strijden. Eerst zijn broer, daarna Rafael.
Klopt, maar jij geeft het aan als een pluspunt. Ik zie dat op hun posities niet als een pluspunt als je hard werkt /moet werken, dan ben je niet belangrijk genoeg voor je ploeg. Als je verdedigende shit moet opknappen op die positie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kuyt kan ALLEEN MAAR hard werken, VdV is een rasvoetballer die hard KAN werken. Wezenlijk verschil.
Oke manquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
hee er heeft een debiel een negendarter gegooid op dat toernooi daar
Hij had een periode in oranje dat hij constant de beslissende pass wilde geven en niet bereid was voor 't team te werken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe had Sneijder een betere mentaliteit kunnen hebben? Of bedoel je meer rondrennen (verdedigen) op het veld? Want verder heeft hij altijd gestreden. Tweebenigheid getraind, altijd een sterk slank lichaam gehad en heeft jarenlang tegen een betere concurrent moet strijden. Eerst zijn broer, daarna Rafael.
Debiel verliest wel zijn kracht sinds jij het voor alles misbruikt. Iets wat je eerder al met het woord 'autist' hebt gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Slaat nergens op dit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar jij geeft het aan als een pluspunt. Ik zie dat op hun posities niet als een pluspunt als je hard werkt /moet werken, dan ben je niet belangrijk genoeg voor je ploeg. Als je verdedigende shit moet opknappen op die positie.
hou eens op met dat Van Gerwen gehaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
VdV heeft vaak zat CM gestaan, waar een beetje werkethiek geen kwaad kan. Op de AMC positie is het ook zeker geen werker. Hij was bij de Spurs vaak zelfs de diepste man, samen met de spits.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar jij geeft het aan als een pluspunt. Ik zie dat op hun posities niet als een pluspunt als je hard werkt /moet werken, dan ben je niet belangrijk genoeg voor je ploeg. Als je verdedigende shit moet opknappen op die positie.
/carequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind ik wel. Als Van der Vaart zoveel beter was/had kunnen zijn dan Sneijder, waarom is dat dan nooit tot uiting gekomen ergens? Van der Vaart moest knokken op het veld voor zijn plekkie. Kun je wel een betere balcontrole hebben in de basis, maar als je op het veld niet belangrijk genoeg bent krijg je andere taken.quote:
Als jij stopt met posten over darts zal hij dat niet meer doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet meer te posten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet meer te posten.
Oké.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij stopt met posten over darts zal hij dat niet meer doen.
In die post zeg je dat als je hard werkt je niet goed genoeg bent..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als Van der Vaart zoveel beter was/had kunnen zijn dan Sneijder, waarom is dat dan nooit tot uiting gekomen ergens? Van der Vaart moest knokken op het veld voor zijn plekkie. Kun je wel een betere balcontrole hebben in de basis, maar als je op het veld niet belangrijk genoeg bent krijg je andere taken.
Zoals ik al zei, het verkeerde lichaam. Plus het tragische dat het vergaan van de klassieke aanvallende middenvelder heet. Er zijn het laatste decennium echt massa's geweldige, technische voetballers gesneuveld in de subtop.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als Van der Vaart zoveel beter was/had kunnen zijn dan Sneijder, waarom is dat dan nooit tot uiting gekomen ergens? Van der Vaart moest knokken op het veld voor zijn plekkie. Kun je wel een betere balcontrole hebben in de basis, maar als je op het veld niet belangrijk genoeg bent krijg je andere taken.
nee man. ik zit er onderuit gezakt bij en heb geen inspritatiequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
Stijn, het is weer tijd voor je pilletje.
De ajax mentaliteit dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee man. ik zit er onderuit gezakt bij en heb geen inspritatie
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het verkeerde lichaam. Plus het tragische dat het vergaan van de klassieke aanvallende middenvelder heet. Er zijn het laatste decennium echt massa's geweldige, technische voetballers gesneuveld in de subtop.
Hand in den broek, lekker aan het aftrekken op darts?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee man. ik zit er onderuit gezakt bij en heb geen inspritatie
neequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hand in den broek, lekker aan het aftrekken op darts?
Talent bestaat niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
En dat is logisch, er is meer nodig dan alleen talent tegenwoordig. Ik vind dat prima.
Komt door de trainers. Trainers willen ook tijdens trainingen ze hard zien trainen. Zie Ritzmaier bij PSV. Zwaar verkracht door Advocaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het verkeerde lichaam. Plus het tragische dat het vergaan van de klassieke aanvallende middenvelder heet. Er zijn het laatste decennium echt massa's geweldige, technische voetballers gesneuveld in de subtop.
Het voetbal is in korte tijd gewoon dusdanig veranderd dat die spelers een stuk minder nodig zijn, heeft weinig met 'alleen talent' te maken. Zidane zou het nu ook een stuk moeilijker hebben, en die is pas 7 jaar geleden gestopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
En dat is logisch, er is meer nodig dan alleen talent tegenwoordig. Ik vind dat prima.
Want? Zo'n balgevoel als Messi heeft kun je niet leren bijvoorbeeld, dat is toch weld aangeboren.quote:
Dat is wel waar idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel waar idd.Toentertijd was Feyenoord geen subtop in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel waar idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook een voor jouquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Foei! Dat was een ban geweest onder mijn regime.
Hoog tijd dat je weer terugkomt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Foei! Dat was een ban geweest onder mijn regime.
Knap hoe jij je onwetend opsteld rond de opvolging van Stevenquote:
Die mag gewoon wegblijven.quote:
Happel moet niks zeggen, die man is in de war joh. Niet luisteren, maak Davy modquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mag gewoon wegblijven.
Overigens heeft Happel wel een punt. Gaat redelijk ver. Plaatje maar niet meer doen aub.
Ik was serieus; niet meer doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Happel moet niks zeggen, die man is in de war joh. Niet luisteren, maak Davy mod
Een wak met ijs, dat is wel iets bijzonders. Meestal is dat net de enige plek zonder ijs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooien ze in een wak met ijs
Woord op de straat gaat al rond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap hoe jij je onwetend opsteld rond de opvolging van Steven. Straks maar even de scanner aanzetten.
Dat geloof ik ook niet hoor. Spangtoz post veelte normaal om jouw kloon te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel uitermate storend dat ik word gelinkt aan die vage Spangtoz terwijl ik dit helemaal niet ben, laten we normaal naar elkaar doen. Alleen zondag mag je debiel doen met Ajax - Feyenoord.
Daar zijn verschillende onderzoeken over gedaan. Ik zelf behoor tot de sceptici die niet geloven in talent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want? Zo'n balgevoel als Messi heeft kun je niet leren bijvoorbeeld, dat is toch weld aangeboren.
Ik geloof niet dat jij dat bent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel uitermate storend dat ik word gelinkt aan die vage Spangtoz terwijl ik dit helemaal niet ben, laten we normaal naar elkaar doen. Alleen zondag mag je debiel doen met Ajax - Feyenoord.
Als je een held bent plaats je zo'n picca op de fp.quote:
Ik doe het welquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een held bent plaats je zo'n picca op de fp.
Wees niet bang. Ik ga me niet legitimeren om agentje te kunnen spelen hier. Misschien als ze me een maandelijks salaris aanbieden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dit een hint? Happel nieuwe mod? Nee, please, nee.
Gewoon weer naar housewitz linken joh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
Wat is deze. Vanmiddag mocht 'ie nog.
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was serieus; niet meer doen.
En serieus: neeNog liever jij.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was serieus; niet meer doen.
En serieus: neeNog liever jij.
Zo snel dat ik het niet eens zagquote:
De Gestapo leest meequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Ja caland, ik heb een TR gemaakt met de tekst "homo". Maar GGMM heeft mn TR post hier weggehaald
.
Begin jij ook een beetje gek te worden van Sport1?quote:
Alle grote clubs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft ac milan een eigen tv kanaal wtf
Had 200 afleveringen te horen gekregen dat hij kanker had.quote:
Ook zoiets, dat ID-verhaal was voor mij ook een reden om 't niet eens te willen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik ga me niet legitimeren om agentje te kunnen spelen hier. Misschien als ze me een maandelijks salaris aanbieden.
Ben het plaatje kwijt door een kuch kuch modquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef gelijk ff een link naar het betreffende nieuwsbericht.
Oke manquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had 200 afleveringen te horen gekregen dat hij kanker had.
Zal nog wel een aflevering of 100 duren.
Knicks zijn baas. Beter dan Heat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin jij ook een beetje gek te worden van Sport1?
Ze zenden alleen maar KNICKS KNICKS KNICKS NETS NETS KNICKS KNICKS uit
Dat alleen maar omdat de geluidsman daar fan van is
Irritant man. Ook vaak Spurs ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin jij ook een beetje gek te worden van Sport1?
Ze zenden alleen maar KNICKS KNICKS KNICKS NETS NETS KNICKS KNICKS uit
Dat alleen maar omdat de geluidsman daar fan van is
Er zit nu alweer iemand anders in het ziekenhuis, volgens mij leeft hij niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had 200 afleveringen te horen gekregen dat hij kanker had.
Zal nog wel een aflevering of 100 duren.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Rare jongen die Calliand.
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knicks zijn baas. Beter dan Heat.
Caland dm't je wel ffquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben het plaatje kwijt door een kuch kuch mod
Knicks is nog leuk, maar Nets niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net als je moeder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Je hebt officieel de meest nutteloze post ooit in deze SC geplaatstquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
gvd als ik m'n onderlip naar onderen krul prikt m'n baard erin.
Ik denk dat GGMM al een ban heeft aangevraagd, die naait je soms zomaar uit het niets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Caland het volgende:
Het was gewoon een verwijzing naar matige sanitaire voorzieningen.
Ja, zo is hij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM al een ban heeft aangevraagd, die naait je soms zomaar uit het niets.
Nee joh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM al een ban heeft aangevraagd, die naait je soms zomaar uit het niets.
ben je stijns 9 darter alweer vergeten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt officieel de meest nutteloze post ooit in deze SC geplaatst
Deal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Pel maakt geen hattrick, als hij een hattrick maakt vraag ik een week ban aan
Als Pelle een hattrick maakt dan ga ik even met jouw moeder praten over jouw gedrag hier op Fok!.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Pel maakt geen hattrick, als hij een hattrick maakt vraag ik een week ban aan
doe nou nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar geeft de dartwereld nog enigszins om, en eerlijk is eerlijk. Op zich is zo'n 9 darter best knap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je stijns 9 darter alweer vergeten?
Oh woohooo...een week ban. Doe dan een maandban op z'n minst, dit stelt niks voor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Bulls boven alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jammer dat hij de botten van een leprapatiënt heeft.
Hoeveel punten heeft Ajax uit de laatste 3 klassiekers? En Feyenoord?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Alsof Feyenoord ook maar een kans heeft om te winnen 11v11
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man.
Ben nu tijdelijk fan van die van Cleveland.
0-2quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Wat is vermoedelijke opstelling van de joden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
dealquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh woohooo...een week ban. Doe dan een maandban op z'n minst, dit stelt niks voor.
Ik hoop dat Dijks er weer in komt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is vermoedelijke opstelling van de joden?
weet niemandquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo zo, jullie hebben er 2 gelijk gespeeld en 1 gewonnen, wat waren de uitslagen van de 5 vorige klassiekers ook alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft Ajax uit de laatste 3 klassiekers? En Feyenoord?
dat is waar, al geldt het voor nog meer mensen dat ze hun baard voelen als ze hun onderlip krullen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar geeft de dartwereld nog enigszins om, en eerlijk is eerlijk. Op zich is zo'n 9 darter best knap.
Die gastquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dijks er weer in komt.
Het gaat toch om het heden of niet? Iemand die zegt dat Feyenoord geen kans maakt die is blind. Natuurlijk heeft Ajax meer kans, maar Feyenoord is zeker niet kansloos. Vorig seizoen ging het ook best redelijk daar in Amsterdam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo zo, jullie hebben er 2 gelijk gespeeld en 1 gewonnen, wat waren de uitslagen van de 5 vorige klassiekers ook alweer?
En korte mouwen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gastmet ze handschoentjes
mij ontgaat de grapquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gastmet ze handschoentjes
Deze man weet.quote:
Zat je niet in De Kuip naast pa op vakkie P?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft Ajax uit de laatste 3 klassiekers? En Feyenoord?
wthquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat je niet in De Kuip naast pa op vakkie P?
Gewoon als Pelle scoort en Feyenoord wint.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
maar kapi
meer dan 3 goals of precies een hattrick?
Hmm, eigenlijk komt Kapiteintje gewoon op voor alle mannen ter wereld die het zat zijn om zich dagelijks te moeten scheren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is waar, al geldt het voor nog meer mensen dat ze hun baard voelen als ze hun onderlip krullen.
Laatste 3 wedstrijden had ik het over. Feyenoord is gewoon weer terug na jaren aids. Ik zeg niet dat ze de favoriet zijn, maar gewoon een goede kans.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga nou niet proberen om de statistieken te gebruiken
neequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon als Pelle scoort en Feyenoord wint.
Toen speelde Ajax ook bijna de beroerste wedstrijd van het seizoen én 10 man ook. 11v11 en 14:30. No chance.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat toch om het heden of niet? Iemand die zegt dat Feyenoord geen kans maakt die is blind. Natuurlijk heeft Ajax meer kans, maar Feyenoord is zeker niet kansloos. Vorig seizoen ging het ook best redelijk daar in Amsterdam.
Is goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen speelde Ajax ook bijna de beroerste wedstrijd van het seizoen én 10 man ook. 11v11 en 14:30. No chance.
Vermeer; van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schone, Poulsen, Eriksen; Fischer, de Jong, Boerrigter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |