hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen hoer, Happel is al blij als iemand ja zegt.
Haha
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha
Even op den laptop ja, moest wat shit regelen voor klanten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo, ben je er weer ouwe reus?
Die Sting(a) kan er wel wat vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/design/
Het blijft een hilarische site
Die heb ik wel gelezen, maar echt bijna alles was al wel bekend van VI, het boek van Hansie vond ik leuker om te lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet Gijp eerst nog uitlezen.
Meh, zondag is de klassieker, laten we die even afwachten voordat we hem weghalen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan weer bij gevallen helden weg trouwens.
Komt het wel op neer, ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha
Baas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt. Werd ik uitgescholden voor kanker kakkerlak. Toen zei mijn neefje ''houd je bek neus''.
Dat wilde ik even kwijt.
Hij weet het woord permaban wel een hele nieuwe betekenis te gevenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan weer bij gevallen helden weg trouwens.
Heb alleen nog geen plek gevonden om de klassieker te kijken, denk dat het een brak illegaal streampje wordt over een brakke internet verbinding.quote:
Je zou gaan stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste een Mrstylo watermerk onder. Heb ik nu voor niks mijn bron weggegeven?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |