hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En geen hoer, Happel is al blij als iemand ja zegt.
Haha
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha
Even op den laptop ja, moest wat shit regelen voor klanten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo, ben je er weer ouwe reus?
Die Sting(a) kan er wel wat vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/design/
Het blijft een hilarische site
Die heb ik wel gelezen, maar echt bijna alles was al wel bekend van VI, het boek van Hansie vond ik leuker om te lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik moet Gijp eerst nog uitlezen.
Meh, zondag is de klassieker, laten we die even afwachten voordat we hem weghalen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan weer bij gevallen helden weg trouwens.
Komt het wel op neer, ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha
Baas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt. Werd ik uitgescholden voor kanker kakkerlak. Toen zei mijn neefje ''houd je bek neus''.
Dat wilde ik even kwijt.
Hij weet het woord permaban wel een hele nieuwe betekenis te gevenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
HMF kan weer bij gevallen helden weg trouwens.
Heb alleen nog geen plek gevonden om de klassieker te kijken, denk dat het een brak illegaal streampje wordt over een brakke internet verbinding.quote:
Je zou gaan stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste een Mrstylo watermerk onder. Heb ik nu voor niks mijn bron weggegeven?
[ afbeelding ]
Even die gast achter z'n tafeltje weggetrokken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt. Werd ik uitgescholden voor kanker kakkerlak. Toen zei mijn neefje ''houd je bek neus''.
Dat wilde ik even kwijt.
okéquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik heb last van een kortetemijngeheugen
Je gaat me toch niet vertellen dat je nergens op Aruba fatsoenlijk internet hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen plek gevonden om de klassieker te kijken, denk dat het een brak illegaal streampje wordt over een brakke internet verbinding.
Curacao man. En valt tegen, het gaat net.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nergens op Aruba fatsoenlijk internet hebt?
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even die gast achter z'n tafeltje weggetrokken?
Lijkt mij best koud met dit weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt.
Om hem af te schrikken met je chronisch bloedende wond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.
Je bent soms echt zo'n sukkel he Davy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij best koud met dit weer.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste een Mrstylo watermerk onder. Heb ik nu voor niks mijn bron weggegeven?
[ afbeelding ]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent soms echt zo'n sukkel he Davy.
Doe niet zo stoer op het internet. Laat dat liever aan Feyenoorders over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer op het internet. Laat dat liever aan Feyenoorders over.
Mijn username wordt een hit zondag.quote:
Jup. Afgelopen 2 dagen ging het nog best redelijk op mijn route. 2x 10 minuten vertraging.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
De ns rijdt morgen weer haar normale dienstregeling. Vragen om problemen.
Er waarschuwde al iemand hier om niet te gaan kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
DWDD is vanaf het begin al kanker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Al een tijdje eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Tyfus dialect. Ik ben een Ajacied met een complex.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
Ik maar zapte alsnog voor de filmpjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er waarschuwde al iemand hier om niet te gaan kijken.
Deze man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DWDD is vanaf het begin al kanker.
Slecht seizoen, moet ook slecht eindigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef mrstylo het volgende:
DWDD is nu echt kanker.
Niet normaal gewoon.
quote:
Zlatan is echt kut ja, Van der Meijde boek vond ik wel erg leuk. Was helemaal niet het 'hoerenneukennooitmeerwerken' boek wat ik van te voren had verwacht. Het gaf een leuke kijk in de voetbalwereld en was bij vlagen nog wel leuk ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.
Zou je eens moeten proberen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?
Watch your back.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen.
Nou vraag hem eens af te stappen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappen maken over baas Robben. Daar staat de doodstraf op.
Je hebt inderdaad niets aan 2 van de beste spelers van je team.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo doorgaat geen Sneijder en Robben op het WK 2014Begin er bijna zin in te krijgen.
Heb weinig met het Nederlands elftal, maar er over de top tegen zijn is ook hopeloos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef ValHallen het volgende:
Als het zo doorgaat geen Sneijder en Robben op het WK 2014Begin er bijna zin in te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |