Even die gast achter z'n tafeltje weggetrokken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt. Werd ik uitgescholden voor kanker kakkerlak. Toen zei mijn neefje ''houd je bek neus''.
Dat wilde ik even kwijt.
okéquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, ik heb last van een kortetemijngeheugen
Je gaat me toch niet vertellen dat je nergens op Aruba fatsoenlijk internet hebt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen plek gevonden om de klassieker te kijken, denk dat het een brak illegaal streampje wordt over een brakke internet verbinding.
Curacao man. En valt tegen, het gaat net.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nergens op Aruba fatsoenlijk internet hebt?
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even die gast achter z'n tafeltje weggetrokken?
Lijkt mij best koud met dit weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
Ik liep gister met mijn neefje over het strand bij zo'n resort, met mijn feyenoord shirt.
Om hem af te schrikken met je chronisch bloedende wond?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, als ik 2 meter was misschien. Gewoon doorlopen toch, alleen even je shirtje omhoog doen zo bij je schouders.
Je bent soms echt zo'n sukkel he Davy.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij best koud met dit weer.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet er dan tenminste een Mrstylo watermerk onder. Heb ik nu voor niks mijn bron weggegeven?
[ afbeelding ]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent soms echt zo'n sukkel he Davy.
Doe niet zo stoer op het internet. Laat dat liever aan Feyenoorders over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik je even achter je tafeltje wegtrekken?
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer op het internet. Laat dat liever aan Feyenoorders over.
Mijn username wordt een hit zondag.quote:
Jup. Afgelopen 2 dagen ging het nog best redelijk op mijn route. 2x 10 minuten vertraging.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
De ns rijdt morgen weer haar normale dienstregeling. Vragen om problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |