Als je een held bent plaats je zo'n picca op de fp.quote:
Ik doe het welquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je een held bent plaats je zo'n picca op de fp.
Wees niet bang. Ik ga me niet legitimeren om agentje te kunnen spelen hier. Misschien als ze me een maandelijks salaris aanbieden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dit een hint? Happel nieuwe mod? Nee, please, nee.
Gewoon weer naar housewitz linken joh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
Wat is deze. Vanmiddag mocht 'ie nog.
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was serieus; niet meer doen.
En serieus: neeNog liever jij.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was serieus; niet meer doen.
En serieus: neeNog liever jij.
Zo snel dat ik het niet eens zagquote:
De Gestapo leest meequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
Ja caland, ik heb een TR gemaakt met de tekst "homo". Maar GGMM heeft mn TR post hier weggehaald
.
Begin jij ook een beetje gek te worden van Sport1?quote:
Alle grote clubs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft ac milan een eigen tv kanaal wtf
Had 200 afleveringen te horen gekregen dat hij kanker had.quote:
Ook zoiets, dat ID-verhaal was voor mij ook een reden om 't niet eens te willen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik ga me niet legitimeren om agentje te kunnen spelen hier. Misschien als ze me een maandelijks salaris aanbieden.
Ben het plaatje kwijt door een kuch kuch modquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef gelijk ff een link naar het betreffende nieuwsbericht.
Oke manquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had 200 afleveringen te horen gekregen dat hij kanker had.
Zal nog wel een aflevering of 100 duren.
Knicks zijn baas. Beter dan Heat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin jij ook een beetje gek te worden van Sport1?
Ze zenden alleen maar KNICKS KNICKS KNICKS NETS NETS KNICKS KNICKS uit
Dat alleen maar omdat de geluidsman daar fan van is
Irritant man. Ook vaak Spurs ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begin jij ook een beetje gek te worden van Sport1?
Ze zenden alleen maar KNICKS KNICKS KNICKS NETS NETS KNICKS KNICKS uit
Dat alleen maar omdat de geluidsman daar fan van is
Er zit nu alweer iemand anders in het ziekenhuis, volgens mij leeft hij niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had 200 afleveringen te horen gekregen dat hij kanker had.
Zal nog wel een aflevering of 100 duren.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Rare jongen die Calliand.
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knicks zijn baas. Beter dan Heat.
Caland dm't je wel ffquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben het plaatje kwijt door een kuch kuch mod
Knicks is nog leuk, maar Nets niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net als je moeder.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Je hebt officieel de meest nutteloze post ooit in deze SC geplaatstquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
gvd als ik m'n onderlip naar onderen krul prikt m'n baard erin.
Ik denk dat GGMM al een ban heeft aangevraagd, die naait je soms zomaar uit het niets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Caland het volgende:
Het was gewoon een verwijzing naar matige sanitaire voorzieningen.
Ja, zo is hij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM al een ban heeft aangevraagd, die naait je soms zomaar uit het niets.
Nee joh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat GGMM al een ban heeft aangevraagd, die naait je soms zomaar uit het niets.
ben je stijns 9 darter alweer vergeten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt officieel de meest nutteloze post ooit in deze SC geplaatst
Deal.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Pel maakt geen hattrick, als hij een hattrick maakt vraag ik een week ban aan
Als Pelle een hattrick maakt dan ga ik even met jouw moeder praten over jouw gedrag hier op Fok!.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Pel maakt geen hattrick, als hij een hattrick maakt vraag ik een week ban aan
doe nou nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar geeft de dartwereld nog enigszins om, en eerlijk is eerlijk. Op zich is zo'n 9 darter best knap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ben je stijns 9 darter alweer vergeten?
Oh woohooo...een week ban. Doe dan een maandban op z'n minst, dit stelt niks voor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Bulls boven alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jammer dat hij de botten van een leprapatiënt heeft.
Hoeveel punten heeft Ajax uit de laatste 3 klassiekers? En Feyenoord?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Alsof Feyenoord ook maar een kans heeft om te winnen 11v11
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja man.
Ben nu tijdelijk fan van die van Cleveland.
0-2quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Wat is vermoedelijke opstelling van de joden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Smoofie het volgende:
dealquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh woohooo...een week ban. Doe dan een maandban op z'n minst, dit stelt niks voor.
Ik hoop dat Dijks er weer in komt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is vermoedelijke opstelling van de joden?
weet niemandquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo zo, jullie hebben er 2 gelijk gespeeld en 1 gewonnen, wat waren de uitslagen van de 5 vorige klassiekers ook alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft Ajax uit de laatste 3 klassiekers? En Feyenoord?
dat is waar, al geldt het voor nog meer mensen dat ze hun baard voelen als ze hun onderlip krullen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar geeft de dartwereld nog enigszins om, en eerlijk is eerlijk. Op zich is zo'n 9 darter best knap.
Die gastquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dijks er weer in komt.
Het gaat toch om het heden of niet? Iemand die zegt dat Feyenoord geen kans maakt die is blind. Natuurlijk heeft Ajax meer kans, maar Feyenoord is zeker niet kansloos. Vorig seizoen ging het ook best redelijk daar in Amsterdam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo zo, jullie hebben er 2 gelijk gespeeld en 1 gewonnen, wat waren de uitslagen van de 5 vorige klassiekers ook alweer?
En korte mouwen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gastmet ze handschoentjes
mij ontgaat de grapquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gastmet ze handschoentjes
Deze man weet.quote:
Zat je niet in De Kuip naast pa op vakkie P?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft Ajax uit de laatste 3 klassiekers? En Feyenoord?
wthquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zat je niet in De Kuip naast pa op vakkie P?
Gewoon als Pelle scoort en Feyenoord wint.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
maar kapi
meer dan 3 goals of precies een hattrick?
Hmm, eigenlijk komt Kapiteintje gewoon op voor alle mannen ter wereld die het zat zijn om zich dagelijks te moeten scheren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is waar, al geldt het voor nog meer mensen dat ze hun baard voelen als ze hun onderlip krullen.
Laatste 3 wedstrijden had ik het over. Feyenoord is gewoon weer terug na jaren aids. Ik zeg niet dat ze de favoriet zijn, maar gewoon een goede kans.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga nou niet proberen om de statistieken te gebruiken
neequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon als Pelle scoort en Feyenoord wint.
Toen speelde Ajax ook bijna de beroerste wedstrijd van het seizoen én 10 man ook. 11v11 en 14:30. No chance.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat toch om het heden of niet? Iemand die zegt dat Feyenoord geen kans maakt die is blind. Natuurlijk heeft Ajax meer kans, maar Feyenoord is zeker niet kansloos. Vorig seizoen ging het ook best redelijk daar in Amsterdam.
Is goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen speelde Ajax ook bijna de beroerste wedstrijd van het seizoen én 10 man ook. 11v11 en 14:30. No chance.
Vermeer; van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schone, Poulsen, Eriksen; Fischer, de Jong, Boerrigter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Snap je.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk komt Kapiteintje gewoon op voor alle mannen ter wereld die het zat zijn om zich dagelijks te moeten scheren.
Emancipatie, gelijke rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |