Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lukt ze niet want ik zit niet te kijken.
Snap 't ook niet idd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar als je niet weet wat swaffelen is is je IQ volgens BNN lager dan wanneer je dit wel weet?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, anders zou ik hier blijven doorposten.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
O dat kanker moest trouwens kut zijn.
Moest 'kut' zijn. Sorry mensen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap 't ook niet idd.
En oh HMF, waarom doe je die tt nou man?Je bent on parole.
Geen idee man, maar ik heb dat gevoel zelfs bij officiele IQ testen. Sommige van die testen zijn dusdanig gaar, dat het heus wel iets zal zeggen over je intelligentie maar het wordt wel veelte serieus genomen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Maar als je niet weet wat swaffelen is is je IQ volgens BNN lager dan wanneer je dit wel weet?
Ik heb net een uur lang gekeken naar een jaguar die verstopt was ergens diep in de jungle van Brazilië.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uberhaupt, als je 27 jaar of jonger bent en je kijkt niet-sportgerelateerde televisie die ook geen documentaires zijn, geen Comedy Central of geen Discover/NGC, dan ben je per definitie een enorme kneus.
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar bovenquote:
Ben er binnen gekomen via een vriend van me. Die werkt daar. Wat wil je nog meer als referentie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is alleen voor eerste selectie, daarna toch vaak referenties (of gedeelde contacten) nabellen.
Ik geloof je, echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woordaanvulling aanstaan. Dus toen ik 'k' inklikte, kwam als eerste optie 'kanker' naar boven.
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat niet aan zijn neus, dus het is zo.
Swansea helpen tijdrekkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom gaf die ballenjongen die bal dan niet?
Bij leugens eerder kijken naar de halsslagader.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat bij de nationale IQ-test geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |