Ik krijg een melding met regels overtredenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat wat wat?
Kunnen we brazzers niet meer in
Ik heb nog niet eens een film kunnen kijken manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg een melding met regels overtreden
Tantoe grappig man. Die scene met die printer is priceless.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je Office space gezien? Coño grappig
LR heeft vast Strootman, viert feestquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt dat pakje nou nog open gemaakt? Mijn hele avond hangt er van af.
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een film kunnen kijken man
Stijntje, kleine magere vrouwenjagerquote:
Hoe'st dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, kleine magere vrouwenjager
Ban DP eens.quote:
Ik heb dat geld toch gehadquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je dan hier niet hoeft te janken dat je zo weinig geld hebt?
Ik heb wellicht per ongeluk wat gedownload.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat vanaf 6 locaties tegelijk ingelogd zijn ook dubieus is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja goed man, met jou?quote:
Steven is geen mod meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ban DP eens.
Bijna hartstilstand hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwenjager?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, kleine magere vrouwenjager
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven is geen mod meer.Hij heeft het over brazzersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Toch logies als je 6 films wil zien. En dan rondjes draaien op je bureaustoel terwijl je pagga slaatquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat vanaf 6 locaties tegelijk ingelogd zijn ook dubieus is.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wellicht per ongeluk wat gedownload.
Ja tochquote:
Ja bla bla te laat we hebben gifje en filmpje alquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
HAZARD heeft een ballenjongen getrapt
Alsof wij dat niet wisten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Je bent altijd snel met nieuwtjes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ballenjongen was een boksbal dusquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wilde Movie maker downloaden maar de download loopt ondertussen al een uur. Ik heb geen idee wat ik aan het binnenhalen ben, maar er is wat vertraging.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt dat pakje nou nog open gemaakt? Mijn hele avond hangt er van af.
Wat is jouw favoriete film op Brazzers?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen is niet mijn sterkste vak op del ate avond, ik geef de IQ-test de schuld.
Vergeet zijn twitter nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja bla bla te laat we hebben gifje en filmpje al
Jepquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ballenjongen was een boksbal dus
Oke man bedankt voor de infoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Waar, waar, waar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja bla bla te laat we hebben gifje en filmpje al
Movie Maker bij de windows essentials héquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde Movie maker downloaden maar de download loopt ondertussen al een uur. Ik heb geen idee wat ik aan het binnenhalen ben, maar er is wat vertraging.
Gay korfbalteens gone wildquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete film op Brazzers?
Kom nooit daar, ook al weet ik niet wat het is. Ik gok dat het een enge sekte is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete film op Brazzers?
Is maar goed dat ik het niet heb geprobeerd dan, dan was simultaan inloggen vanuit verschillende landenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Davy leest niet, die spaaitoelt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Lees het topic niet altijd door voor ik post. Ben geen Davy die alle gemiste post doorleest.
Filmpje van steven z'n mattie komt ook weer voorbij daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef DonRaja het volgende:
Sommige mensen....
VBL / Ernstige bedreiginngen Ajax shirt beeld Coen Moulijn.
Hé boy ik ga naar je homeland voor 6 dagen. Beetje doorheen cruisen met óf een Opel Insignia (Vauxhall heten die dingen daarquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ballenjongen was een boksbal dus
ga je mond spoelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom nooit daar, ook al weet ik niet wat het is. Ik gok dat het een enge sekte is.
Een joch van 14 dat Brazzers niet kentquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom nooit daar, ook al weet ik niet wat het is. Ik gok dat het een enge sekte is.
jongen op jongen en meisje op meisje actie tegelijkertijd iddquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoezo gay man dat gemengde douchen is bloedjegeil
Nee. Ga ik zo meteen even doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Begin dit topic geloof ik.
Al last.fm gechecked?
Leiden?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een joch van 14 dat Brazzers niet kent
Waar ging het mis
Ik heb vanmiddag in een Insignia gereden. Wat een kankergeile auto manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé boy ik ga naar je homeland voor 6 dagen. Beetje doorheen cruisen met óf een Opel Insignia (Vauxhall heten die dingen daar), of een Audi A6. Prijsverschil is miniem op zich, ze weten alleen niet of die A6 beschikbaar is.
Ik kan er gelukkig nog gewoon in.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik het niet heb geprobeerd dan, dan was simultaan inloggen vanuit verschillende landen
Wel stoer, die zwarte balk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Filmpje van steven z'n mattie komt ook weer voorbij daar.
!
Niet alleen naar mij hoor of moet ik mijn plaatje weer posten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bash naar jou toe is altijd terecht.
A6 is ook niet mis man. Insignia is ook wel nice. Ik zou een huren met een V6 erin iig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in een Insignia gereden. Wat een kankergeile auto man
Hij heeft gewoon netjes op exit geklikt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
Stijn, je hebt toch niet op brazzers gekeken he viespeuk?
Wanneer ga je naar Ierland dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé boy ik ga naar je homeland voor 6 dagen. Beetje doorheen cruisen met óf een Opel Insignia (Vauxhall heten die dingen daar), of een Audi A6. Prijsverschil is miniem op zich, ze weten alleen niet of die A6 beschikbaar is.
Ik heb ook even een Insignia gehad. Aids op wielen man. Blij dat mijn huidige auto geleverd werd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
vertrek 2e week van feb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Ierland dan?
Oke oke, ik ga in April en oktober weer heen voor het eerst sinds jarenquote:
Voorwielaandrijving blijft kut. Sowieso is het altijd kut om niet in mijn mercje te rijden, maar wat doe je eraan. Ik ga niet naar ierland met de bootquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb ook even een Insignia gehad. Aids op wielen man. Blij dat mijn huidige auto geleverd werd.
Vertel er ook ff bij dat je op aanraden van mij niet in zo'n pauper Astra gaat rijden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen maar neptieten man. Kutsite.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Saind het volgende:
Whaha die hele watch later lijst is ook vol geflikkerd
Zo fout dit
Ding was 4 euro per dag man (die astra).quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel er ook ff bij dat je op aanraden van mij niet in zo'n pauper Astra gaat rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |