SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh, ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En dan heeft ze de lapo
Even gedownload, dankzij heloef
http://followmy.tv/shows/33790/What_Happens_in_Kavos![]()
Zei ze bij post 300quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat probeer ik te voorkomen omdat ik jullie gewoon niet te lang wil laten wachten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je kan het dus welquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Que?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Okay ik maak mij zorgen nu![]()
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Belletje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijn![]()
Kwart voor negen is een rare tijd om af te spreken. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je 's avonds bedoelde?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Die zit achter de vrouwen aan, relaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Kies een getal tussen de 1 en 22.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwart voor negen is een rare tijd om af te spreken. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je 's avonds bedoelde?LOL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Appen, smsen, bellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is naar breakdancen, dat duurt tot kwart over 8, half uurtje om thuis te komen dus uur geleden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwart voor negen is een rare tijd om af te spreken. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je 's avonds bedoelde?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kies een getal tussen de 1 en 22.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ff kort belletje of ie vast zit in de sneeuw?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is naar breakdancen, dat duurt tot kwart over 8, half uurtje om thuis te komen dus uur geleden!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die gast heeft een loeiharde hossel gezet bij 3 rondborstige halfbloedjes, kalm aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is naar breakdancen, dat duurt tot kwart over 8, half uurtje om thuis te komen dus uur geleden!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis
[b]AirwiN schreef [/b]
lekker warm douchen en in bed met thee zappen! Truste alvast!
en hoop dat je zoon veilig thuis komp hups!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
lekker warm douchen en in bed met thee zappen! Truste alvast!
en hoop dat je zoon veilig thuis komp hups!
14 SHADES OF GREY
Die is aan het hosselen geweest, ik zeg het jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis![]()
Dat was een afwijkend antwoord dus, hij was dus ergens mee bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis
Goed idee, ik ga ook verkassen naar mijn bedjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen![]()
14 SHADES OF GREY
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die is aan het hosselen geweest, ik zeg het jeJa met breakenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was een afwijkend antwoord dus, hij was dus ergens mee bezig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Even neuken of er nog wat te kijken valt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook verkassen naar mijn bedje![]()
![]()
De kippetjes staan in de rij voor de deur van die tent, ik zweerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woorden
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wie zegt dat de chick doet breakdancen danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woorden
[..]
Ja met breaken![]()
Slim van hem, heb hetzelfde gehad met taekwondo en vriendin die dat ook deed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja met breaken![]()
HA! Luilak!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm moet nog steeds beginnen aan GS....
Ik ben te lui om naar boven te gaan![]()
![]()
Hoi lieffie, hoe issie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Ik ga morgen cadeautje kopen voor mijn meisje; een paar nieuwe laarzen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik wil ook verder kijken maar lola op de radioquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Da's nog laag eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
Kuikentje piep staat gewoon op 4 in de Top40![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef fietsie het volgende:
Ik ga morgen cadeautje kopen voor mijn meisje; een paar nieuwe laarzen!![]()
![]()
Trusten Faxquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
luilakquote:
Ow ja dat klopt wel....
Muhahahaquote:
Ik heb je toegevoegd aan mijn favo usersSerieusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wil ook verder kijken maar lola op de radioHoiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Hoi charmed.
Niet meer terugkomen naar VBL hé.
.
Tuurlijk ik ben vrouw ik kan in beiden topics posten![]()
![]()
Ow ik had wel iets hards in mijn aarschje, was jij dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog nieuwe lenzen halen, blijkbaar is er één gesneuveld op de Huppelmeet![]()
![]()
Je bent zo een schatje hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Muhahaha
Ik heb je toegevoegd aan mijn favo users.
![]()
Oei, dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog nieuwe lenzen halen, blijkbaar is er één gesneuveld op de Huppelmeet
Ik heb voor zulke gevallen altijd een reserve paar thuis liggen.![]()
Beidequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Tuurlijk ik ben vrouw ik kan in beiden topics posten.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bwehehe, ik vond het gewoon even leuk om te zeggen, omdat jij dat ook tegen mij zeiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
luilak
Ow ja dat klopt wel....Nee, ik lag bij C_A en Viro in bed hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik had wel iets hards in mijn aarschje, was jij dat?![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
luilak
Ow ja dat klopt wel....
[..]
Muhahaha
Ik heb je toegevoegd aan mijn favo users
[..]
Serieus
[..]
Hoi
Tuurlijk ik ben vrouw ik kan in beiden topics postenmaar ze stopt om 22.00
![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog nieuwe lenzen halen, blijkbaar is er één gesneuveld op de HuppelmeetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet daar ooit beland zijn ...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, ik lag bij C_A en Viro in bed hè?![]()
Hij liet mij voor ze in de steekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet daar ooit beland zijn ...
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, ik moest voor februari toch al nieuwe halen, maar niet verwacht dat er één gesneuveld is... hij zit gewoon niet in het lenzendoosjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oei, dat is niet fijn.
Ik heb voor zulke gevallen altijd een reserve paar thuis liggen.![]()
![]()
Als ik hier mijn Brazzers account deel word ik dan sneller geaccepteerd? Of geeft de SC-naam een enigszins vertekend beeld?![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik hier mijn Brazzers account deel word ik dan sneller geaccepteerd? Of geeft de SC-naam een enigszins vertekend beeld?![]()
Wie weet helpt het
[b]AirwiN schreef [/b]
Zat ie dan tussen de kots in de wasbak?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik moest voor februari toch al nieuwe halen, maar niet verwacht dat er één gesneuveld is... hij zit gewoon niet in het lenzendoosje
[b]AirwiN schreef [/b]
Handig!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk 't welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat ie dan tussen de kots in de wasbak?![]()
![]()
Heb je hem gebeten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij liet mij voor ze in de steek![]()
Ik ben leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet hem een keer aanpassen
Ik heb nog meer leuke mensen leren kennen
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
ja maar jij bent echt echt echt luiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe, ik vond het gewoon even leuk om te zeggen, omdat jij dat ook tegen mij zei
[..]
Nee, ik lag bij C_A en Viro in bed hè?![]()
Ja heet!Dat is nuquote:![]()
![]()
Al zo vaak!quote:
Maar hem hoor je niet jankmuilen daarover
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat hij ons hoorde lachen en praten denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij liet mij voor ze in de steek![]()
![]()
Haha godverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zo vaak!
Maar hem hoor je niet jankmuilen daarover.
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
![]()
ik denk dat dat het zal zijn geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat hij ons hoorde lachen en praten denk ik![]()
![]()
Ik las lulquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij bent echt echt echt lui![]()
Ja heet!
[..]
Dat is nu
En of het heet wasKlopt, naast iemand liggen die niet op je reageert is zo saaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat hij ons hoorde lachen en praten denk ik![]()
![]()
Ik wilde niet gaan slapenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik denk dat dat het zal zijn geweest
Alleen ik faaldeIk ben zo blij dat ik dat kutshirt verstopt had op een gegeven moment
![]()
![]()
ik ben 12, wat is dezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las lul
En of het heet was
[..]
Klopt, naast iemand liggen die niet op je reageert is zo saaiNee geen lul
Lui
Ja gelukkig maar, want normaal heb ik het koud![]()
![]()
whehehehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde niet gaan slapen
Alleen ik faaldeIk ben zo blij dat ik dat kutshirt verstopt had op een gegeven moment
![]()
![]()
Haha, ja dat las ik na de 2e keer ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee geen lul
Lui
Ja gelukkig maar, want normaal heb ik het koud
Hehe, en anders had ik het wel warm gehad![]()
![]()
Ja goed hoor! En met jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
arosenberg69
aquafina69
HeyHoe gaat het met jullie op deze mooie avond.
Logisch welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat hij ons hoorde lachen en praten denk ik
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las lul
En of het heet was
[..]
Klopt, naast iemand liggen die niet op je reageert is zo saai
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppelkind is thuis
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat heb je met mij gedaan waar ik niet op reageerde danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Bedankt voor het hartelijke welkom. De andere leken mij enigszins te negeren ondanks mijn account informatie.
![]()
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaadquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon dom meeposten! Doet de rest ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bedankt voor het hartelijke welkom. De andere leken mij enigszins te negeren ondanks mijn account informatie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Donderpreek dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaadBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Knuffelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je met mij gedaan waar ik niet op reageerde dan.
O jaquote:Echt welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaad.
![]()
laatst een discussie gehad of een hoofd in een kut past, andere gast zegt dat het onmogelijk is maar ik denk dat het wel lukt
heeft iemand ooit zijn hoofd in een kut gestopt of kennen jullie iemand die zijn hoofd in een kut heeft gestopt??![]()
Probeer 't uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
laatst een discussie gehad of een hoofd in een kut past, andere gast zegt dat het onmogelijk is maar ik denk dat het wel lukt
heeft iemand ooit zijn hoofd in een kut gestopt of kennen jullie iemand die zijn hoofd in een kut heeft gestopt??![]()
Ik stop mijn hoofd dagelijks in je moederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
heeft iemand ooit zijn hoofd in een kut gestopt of kennen jullie iemand die zijn hoofd in een kut heeft gestopt??.
![]()
De maximale rekking van een vrouw haar bekken is naar het schijnt 19 cm. Dus ik denk dat de omvang van een hoofd al snel te groot zal worden. Al heb ik geen idee hoeveel kleiner het hoofd van een baby is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
en het eindigt met huppelkind dat jou een preek geeft, zie het nog gebeuren ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaad![]()
![]()
Mijn shirtquote:![]()
Volgens mij heeft het geluk gebracht
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh, ik heb totaal geen overwichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en het eindigt met huppelkind dat jou een preek geeft, zie het nog gebeuren ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmz.. gewetensvraagd?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
snap niet waarom je gelijk zo raar moet doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stop mijn hoofd dagelijks in je moeder.
heb al advertentie op internet, nog geen reactiequote:![]()
Say whut?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De maximale rekking van een vrouw haar bekken is naar het schijnt 19 cm. Dus ik denk dat de omvang van een hoofd al snel te groot zal worden. Al heb ik geen idee hoeveel kleiner het hoofd van een baby is.
Je bent een rare troll
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
snap niet waarom je gelijk zo raar moet doen
Ik ben muhahaha
grgr![]()
Ajax Shirtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik had 1 arm van dr in het shirt weten te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn shirt![]()
Volgens mij heeft het geluk gebracht![]()
![]()
Dat zijn alle VBL'ers toch? Behalve C_A dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut?
Je bent een rare troll![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn alle VBL'ers toch? Behalve C_A dan.waar heb jij het over
![]()
19?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De maximale rekking van een vrouw haar bekken is naar het schijnt 19 cm. Dus ik denk dat de omvang van een hoofd al snel te groot zal worden. Al heb ik geen idee hoeveel kleiner het hoofd van een baby is.![]()
![]()
minimaal 35 hoor
![]()
Mwa, hoe raar een vraag ook kan zijn je kennis delen is toch niet meer dan normaal? Een betere wereld begint bij jezelf tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut?
Je bent een rare troll![]()
![]()
Trollers.quote:Maak een topic aan in SEX.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, hoe raar een vraag ook kan zijn je kennis delen is toch niet meer dan normaal? Een betere wereld begint bij jezelf toch![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stop mijn beide vuisten ook in je moederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
uhuh charmed plagen is leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bleef bezig met dat shirt![]()
![]()
Het heeft geholpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wilden mij een ajaxshirt aantrekken![]()
Iets met 3-0
[b]AirwiN schreef [/b]
Laat hem een topic aanmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef toch enkel antwoord? De vraag werd door iemand anders gesteld... Wat is dit allemaal.![]()
quote:bitchquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft geholpen![]()
Iets met 3-0![]()
![]()
Waarom zou ik een topic aanmaken voor een vraag van een anders. Sterker nog, hoe kan ik een topic aanmaken voordat de persoon in kwestie een vraag heeft gesteld.quote:![]()
Doe ff normaal tegen hem, homo.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Was een leuke wedstrijdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet nog bedenken hoequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij een keer terug gaat pakken
Hmmm nee.....quote:![]()
![]()
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet nog bedenken hoe
[..]
Hmmm nee.....![]()
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajax.
![]()
Ja dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajax![]()
![]()
Aan luie surinamersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekel.
[b]AirwiN schreef [/b]
whehehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekel.
Niet te hard nadenkenquote:![]()
![]()
Ik heb gelijk hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whehehehe
[..]
Niet te hard nadenken
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je vindt mij liefquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer mannen met dat probleemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
LOL XD HOI NOU IK BEN ER WEER EVENTJES HE XD XD NOU IK GA DUS ZO WEER IN BED LIGGEN MET MIJN TELEFOON XD MAAR MISSCHIEN IS DE ACCU WEL LEEG DUS NOUJA KUSJES AAN IEDER VROUWELIJK WEZEN IN DEZE CHATG HIHIH AXD ELKE MANNELIJKE USER HIER IN DEZE SC KAN ZICH VERMAKEN MET DEZE SMILEY:LOL XD HOI IEDEREEN
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Topiek het volgende:
LOL XD HOI NOU IK BEN ER WEER EVENTJES HE XD XD NOU IK GA DUS ZO WEER IN BED LIGGEN MET MIJN TELEFOON XD MAAR MISSCHIEN IS DE ACCU WEL LEEG DUS NOUJA KUSJES AAN IEDER VROUWELIJK WEZEN IN DEZE CHATG HIHIH AXD ELKE MANNELIJKE USER HIER IN DEZE SC KAN ZICH VERMAKEN MET DEZE SMILEY:LOL XD HOI IEDEREEN
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik geef het op, het lukt me gewoon niet![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Topiekquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:24 schreef Topiek het volgende:
![]()
![]()
Nee geod plan, ik heb al koppijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whehehehe
[..]
Niet te hard nadenken![]()
![]()
awh, kusje op je koppijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geod plan, ik heb al koppijn![]()
![]()
Stil!!quote:
Als jij je skype fixed doen we samen radio maken!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet het beste middel daartegen hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geod plan, ik heb al koppijn![]()
Hoi!! Ik heb ook hoofdpijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet het beste middel daartegen hè?
[b]AirwiN schreef [/b]
Skype is al gefixed, moet alleen SAM op mijn pc zetten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil!!
Als jij je skype fixed doen we samen radio maken!![]()
Jawel hoor.quote:
Vandaag op school had examentraining van 15:00 tot 17:00. Was al om 16:00 klaar maar moest blijven zitten tot 17:00
Maar die docent die erbij zat mag me niet zo, dus ze zegt, jullie mogen pas weg als mijn pc "ja" zegt, als het 17:00 was dus... dus ik zei zo: "Ja!!! ik hoor het!! mogen we nu weg?". Toen werd ze boos, omdat heel de klas afgeleid was enzo![]()
![]()
![]()
Hossel dat dan eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Skype is al gefixed, moet alleen SAM op mijn pc zetten.
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zei er iemand hoofdpijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als iemand hoofdpijn heeft moet je op het hoofd gaan zitten, en doen alsof je aan het broeden ben.. da's de enige manier om van de hoofdpijn af te komenquote:![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil!!
Als jij je skype fixed doen we samen radio maken!![]()
![]()
Nee? Vertel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet het beste middel daartegen hè?![]()
Orgasmequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Actie....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Vandaag op school had examentraining van 15:00 tot 17:00. Was al om 16:00 klaar maar moest blijven zitten tot 17:00
Maar die docent die erbij zat mag me niet zo, dus ze zegt, jullie mogen pas weg als mijn pc "ja" zegt, als het 17:00 was dus... dus ik zei zo: "Ja!!! ik hoor het!! mogen we nu weg?". Toen werd ze boos, omdat heel de klas afgeleid was enzo![]()
ik denk nu aan *computer says YES*![]()
Oow volgens mijn meisje "door een tong veroorzaakt orgasme".quote:
Heb ik al die tijd zo veel extra mijn best gedaan...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je doet mee?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Ghehe als ie maar heftig isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow volgens mijn meisje "door een tong veroorzaakt orgasme".
Heb ik al die tijd zo veel extra mijn best gedaan...![]()
Klaarkomen helpt ook tegen menstruatiekrampen trouwens
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhuh daar hebben ze de goede-wip-onder-de-douche voor uitgevondenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe als ie maar heftig is![]()
Klaarkomen helpt ook tegen menstruatiekrampen trouwensProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Seks is gewoon vrijwel altijd goed, als er openminded mensen in deelnemen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Duidelijk!!quote:
Ik moet meer seks hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier: gratis nieuwe UI..
[ afbeelding ]![]()
inb4: Vinniieequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik moet meer seks hebben![]()
Dat blauwe jurkje helpt vastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik moet meer seks hebben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
HALLOOOO.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier: gratis nieuwe UI..
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi! Waait het daar inmiddels ook wat minder?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, het is duidelijk dat jij mij niet wil doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat iedereen rond gaat schreeuwen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo blij dat ik Vin WA en niet DM, als jij in het topic zit gaat dat heus wel foutquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:_!
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk dat jij mij niet wil doenquote:![]()
![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat ik Vin WA en niet DM, als jij in het topic zit gaat dat heus wel fout![]()
![]()
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ze hadden die spytool nooit moeten makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!![]()
![]()
Flikker op met die nageaapte UI, hartstikke irritant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden die spytool nooit moeten maken![]()
Hoi Tamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!Hoe is het?
![]()
Ok momentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met die nageaapte UI, hartstikke irritant.![]()
![]()
Indeed!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden die spytool nooit moeten makenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vinnieetjeeeeeee.quote:
Ja prima. Teringkutwerk en alles. Maar wel gelukkig.
Nog steeds onder je steen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nou, waar is die Aldo dan. Nou moet ie antwoorden ook, anders ga ik hem wel even stalken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is het zo druk ja? Oke, dat is mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinnieetjeeeeeee.
Ja prima. Teringkutwerk en alles. Maar wel gelukkig.
Nog steeds onder je steen?
Haha, ik begin er al aardig onder vandaan te komen geloof ik.
![]()
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Nou, waar is die Aldo dan. Nou moet ie antwoorden ook, anders ga ik hem wel even stalken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij is weer normaal. Tijdens het veranderen drukte ik op het verwijderen van deze![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?![]()
![]()
Druk ja, moest tot 9 uur, maar alle klanten moesten geholpen worden, ook na 9 uur. En ik heb geen idee of ik daarvoor betaald krijg, dus ben een beetje pissed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo druk ja? Oke, dat is mooi
Haha, ik begin er al aardig onder vandaan te komen geloof ik.
JOH, goed zeg! Praat je al wat meer irl?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is deze.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh, dat is wel vervelend ja. Ligt eraan hoe lang je over moest werken geloof ik, en hoe dat in de CAO geregeld is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Druk ja, moest tot 9 uur, maar alle klanten moesten geholpen worden, ook na 9 uur. En ik heb geen idee of ik daarvoor betaald krijg, dus ben een beetje pissed.
JOH, goed zeg! Praat je al wat meer irl?
Haha, jawel. Denk ik![]()
![]()
owquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
radio show met huppel in de uitzending via skype.
Ik ben zo suf
Ja![]()
![]()
Ik ben vandaag welgeteld 3 minuten buiten geweest, toen ik de krant bij de buren ophaalde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi! Waait het daar inmiddels ook wat minder?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Marbasnarf veranderde zelf et nummerquote:![]()
Dank je Tam!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Groot gelijk; t is griebuskoudquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vandaag welgeteld 3 minuten buiten geweest, toen ik de krant bij de buren ophaalde.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dus het is nu goed?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gingen van 1002 naar 1004. Dus een nummer te hoog.
Dank me maar op je blote knietjes.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marbasnarf veranderde zelf et nummer![]()
Dank je Tam!!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus het is nu goed?
Dank me maar op je blote knietjes.![]()
![]()
Ik zit morgen in totaal zo'n 4,5 uur in de trein!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet morgen de stad in, dat wordt wat
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom ben ik nooit moe als ik wil slapen, en ben ik moe als ik nog op wil blijven?
![]()
![]()
+1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom ben ik nooit moe als ik wil slapen, en ben ik moe als ik nog op wil blijven?
Morgen extra ogentest voor Koen![]()
![]()
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit morgen in totaal zo'n 4,5 uur in de trein!![]()
![]()
quote:HA! Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Morgen extra ogentest voor Koen
Ja, ik hoorde het al ja. Wat is er met z'n ogen dan?![]()
![]()
Tams, waarom zit je niet onder 't bureau zoals je taak omschrijving bevat?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat klopt.quote:Maar heeft niet iedereen dat?
Welke taakomschrijving? Die heb ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tams, waarom zit je niet onder 't bureau zoals je taak omschrijving bevat?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tams, waarom zit je niet onder 't bureau zoals je taak omschrijving bevat?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
BWAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Kans op een lui oog maar omdat wij allebei brildragend zijn moeten we gewoon in de gaten houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
HA! Ik ben dus niet de enige
Ja, ik hoorde het al ja. Wat is er met z'n ogen dan?![]()
![]()
Ik ben ook weer geen reuzin hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???
Nee klopt ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
HA! Ik ben dus niet de enige
Ja, ik hoorde het al ja. Wat is er met z'n ogen dan?
"Vanavond komt dat om 1 uhr op tv.." -> valt in slaap
"Volgende dag" -> Ja fuck.. Nu lukt het wel![]()
![]()
Ah, op die manier. Dan is het wel verstandig om in de gaten te houden jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kans op een lui oog maar omdat wij allebei brildragend zijn moeten we gewoon in de gaten houden.
Ik mag morgen ook weer even geld aftikken bij de opticien voor lenzenNee, jij hebt een mooie lengtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook weer geen reuzin hoor.
Dat heb ik meestal met films die ik op zet. Na een half uur geen zin meer of flikker ik in slaapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee klopt ja.
"Vanavond komt dat om 1 uhr op tv.." -> valt in slaap
"Volgende dag" -> Ja fuck.. Nu lukt het wel![]()
![]()
DAT KAN OOK JA!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK NAAR JOU TOEKOMEN?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK NAAR JOU TOEKOMEN?Dan ga ik zeker luisterenquote:.
![]()
Dat je dat nog onthouden hebt, zo lang geleden alweer!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dan is het wel verstandig om in de gaten te houden ja.
Ik mag morgen ook weer even geld aftikken bij de opticien voor lenzen
[..]
Nee, jij hebt een mooie lengte![]()
[..]
Dat heb ik meestal met films die ik op zet. Na een half uur geen zin meer of flikker ik in slaapI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Gegarandeerde huppellachquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga ik zeker luisteren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Te langquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je dat nog onthouden hebt, zo lang geleden alweer!. Moeten nodig weer eens afspreken
![]()
![]()
Dat kan ook, ff kijken wanneer het kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK NAAR JOU TOEKOMEN?![]()
Klopt, ik geef jullie die eer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lang. Moeten nodig weer eens afspreken
Sowieso moeten we nog dansen en alles.
Kan Pup dansen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, ik geef jullie die eer.Sowieso moeten we nog dansen en alles.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik? Dansen? My gawdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, ik geef jullie die eer.Sowieso moeten we nog dansen en alles.
Daar weet ik niks van en wil ik niks van weten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???
Zo kleinWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oeh nou zit je ineens mijn favo actrice te posten....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo gaat dat soms, in het leven :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh nou zit je ineens mijn favo actrice te posten....Ik zie het haar elke dag doen.. Met een fles wijn, al huilendquote:
Hoi
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nee was Jofu toch, maar ik vind gewoon dat iedereen moet dansen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik? Dansen? My gawd
Daar weet ik niks van en wil ik niks van wetenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja en dat plaatje is wel vrij correct.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
WAT. Met die fles wijn en alles?! In welke context jongeman?!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Weet ik tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dat plaatje is wel vrij correct.
Oh, jij wel hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo gaat dat soms, in het leven :$
[..]
Ik zie het haar elke dag doen.. Met een fles wijn, al huilend
Hoi
Hoe is het?Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee was Jofu toch, maar ik vind gewoon dat iedereen moet dansen.
Misschien als ik genoeg gedronken heb, maar zelfs dan niet denk ik![]()
![]()
Ja, precies zoals dat plaatjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT. Met die fles wijn en alles?! In welke context jongeman?!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT. Met die fles wijn en alles?! In welke context jongeman?!No pun :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[
[..]
Ik zie het haar elke dag doen.. Met een fles wijn, al huilendWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nee ik loog eigenlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, jij wel he
Hoe is het?
[..]
Ik weet het echt niet meer
Misschien als ik genoeg gedronken heb, maar zelfs dan niet denk ik.. En ja goed heur, met jou ook?
Nou, ik zit vooralsnog wel op een bank.quote:
Ik heb wel een bureautje, zie ik je zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik zit vooralsnog wel op een bank.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Jammer wel, of nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ik loog eigenlijk.. En ja goed heur, met jou ook?
Met mij ook hoor
Nodig eens weer wat drinken met Tamas enzo![]()
![]()
Hahaha. Alsof je op die meetings niet genoeg dronk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, jij wel he
Hoe is het?
[..]
Ik weet het echt niet meer
Misschien als ik genoeg gedronken heb, maar zelfs dan niet denk ik
Aardig dit.quote:Wat een waardering voor mij.
Wat huilend, zo ongelukkig ben ik niet hoor!quote:
Goedzo, dat hoor ik graagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer wel, of nietMet mij ook hoor
Nodig eens weer wat drinken met Tamas enzo
En ja, ik moet ook weer wat drinken met Tams :$
See what I did tharrrrrWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Waar dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een bureautje, zie ik je zo?
Je kunt toch ook huilen van geluk, gekkiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat huilend, zo ongelukkig ben ik niet hoor!
Hahaha. Wij drinken zo vaak samen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goedzo, dat hoor ik graag
See what I did tharrrrrI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wel een keer te veel pilsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Alsof je op die meetings niet genoeg dronk!
Geintje tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aardig dit.Wat een waardering voor mij.
Zo verstandig ben jij wel om dat niet te doen
.
![]()
Ja. Oke. Ja. Dat is wel zo. Hoor. Misschien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook huilen van geluk, gekkie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goedzo, dat hoor ik graag
See what I did tharrrrr![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Ishimaru het volgende:
ik doe mijn laptop uit en duik onder de douche.
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Same herequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Ishimaru het volgende:
ik doe mijn laptop uit en duik onder de douche.
Slaap lekker![]()
Fijne avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |