uhuh charmed plagen is leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bleef bezig met dat shirt
Het heeft geholpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wilden mij een ajaxshirt aantrekken
Laat hem een topic aanmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef toch enkel antwoord? De vraag werd door iemand anders gesteld... Wat is dit allemaal.
quote:
bitchquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft geholpen![]()
Iets met 3-0
Waarom zou ik een topic aanmaken voor een vraag van een anders. Sterker nog, hoe kan ik een topic aanmaken voordat de persoon in kwestie een vraag heeft gesteld.quote:
Doe ff normaal tegen hem, homo.quote:
Was een leuke wedstrijdquote:
Moet nog bedenken hoequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij een keer terug gaat pakken
Hmmm nee.....quote:
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet nog bedenken hoe
[..]
Hmmm nee.....
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajax
Ja dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajax
Aan luie surinamersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekel.
whehehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekel.
Niet te hard nadenkenquote:
Ik heb gelijk hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whehehehe
[..]
Niet te hard nadenken
quote:
Je vindt mij liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |