Probeer 't uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
laatst een discussie gehad of een hoofd in een kut past, andere gast zegt dat het onmogelijk is maar ik denk dat het wel lukt
heeft iemand ooit zijn hoofd in een kut gestopt of kennen jullie iemand die zijn hoofd in een kut heeft gestopt??
Ik stop mijn hoofd dagelijks in je moederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
laatst een discussie gehad of een hoofd in een kut past, andere gast zegt dat het onmogelijk is maar ik denk dat het wel lukt
heeft iemand ooit zijn hoofd in een kut gestopt of kennen jullie iemand die zijn hoofd in een kut heeft gestopt??
De maximale rekking van een vrouw haar bekken is naar het schijnt 19 cm. Dus ik denk dat de omvang van een hoofd al snel te groot zal worden. Al heb ik geen idee hoeveel kleiner het hoofd van een baby is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
en het eindigt met huppelkind dat jou een preek geeft, zie het nog gebeuren ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaad
Mijn shirtquote:
Uhuh, ik heb totaal geen overwichtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en het eindigt met huppelkind dat jou een preek geeft, zie het nog gebeuren ook
?quote:
snap niet waarom je gelijk zo raar moet doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stop mijn hoofd dagelijks in je moeder.
heb al advertentie op internet, nog geen reactiequote:
Say whut?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De maximale rekking van een vrouw haar bekken is naar het schijnt 19 cm. Dus ik denk dat de omvang van een hoofd al snel te groot zal worden. Al heb ik geen idee hoeveel kleiner het hoofd van een baby is.
Hoi,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
snap niet waarom je gelijk zo raar moet doen
Ajax Shirtquote:
ik had 1 arm van dr in het shirt weten te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn shirt![]()
Volgens mij heeft het geluk gebracht
Dat zijn alle VBL'ers toch? Behalve C_A dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut?
Je bent een rare troll
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn alle VBL'ers toch? Behalve C_A dan.
19?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De maximale rekking van een vrouw haar bekken is naar het schijnt 19 cm. Dus ik denk dat de omvang van een hoofd al snel te groot zal worden. Al heb ik geen idee hoeveel kleiner het hoofd van een baby is.
Mwa, hoe raar een vraag ook kan zijn je kennis delen is toch niet meer dan normaal? Een betere wereld begint bij jezelf tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut?
Je bent een rare troll
Trollers.quote:
Maak een topic aan in SEX.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, hoe raar een vraag ook kan zijn je kennis delen is toch niet meer dan normaal? Een betere wereld begint bij jezelf toch
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stop mijn beide vuisten ook in je moederquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
uhuh charmed plagen is leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij bleef bezig met dat shirt
Het heeft geholpenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze wilden mij een ajaxshirt aantrekken
Laat hem een topic aanmaken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef toch enkel antwoord? De vraag werd door iemand anders gesteld... Wat is dit allemaal.
quote:
bitchquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft geholpen![]()
Iets met 3-0
Waarom zou ik een topic aanmaken voor een vraag van een anders. Sterker nog, hoe kan ik een topic aanmaken voordat de persoon in kwestie een vraag heeft gesteld.quote:
Doe ff normaal tegen hem, homo.quote:
Was een leuke wedstrijdquote:
Moet nog bedenken hoequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij een keer terug gaat pakken
Hmmm nee.....quote:
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet nog bedenken hoe
[..]
Hmmm nee.....
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajax
Ja dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet je iets vinden waar ik een gruwelijk hekel aan heb zoals jij hebt met ajax
Aan luie surinamersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekel.
whehehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aan weinig dingen een hekel.
Niet te hard nadenkenquote:
Ik heb gelijk hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
whehehehe
[..]
Niet te hard nadenken
quote:
Je vindt mij liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |