Haha godverquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zo vaak!
Maar hem hoor je niet jankmuilen daarover
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik hier mijn Brazzers account deel word ik dan sneller geaccepteerd? Of geeft de SC-naam een enigszins vertekend beeld?
ik denk dat dat het zal zijn geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat hij ons hoorde lachen en praten denk ik
Ik las lulquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij bent echt echt echt lui![]()
Ja heet!
[..]
Dat is nu
Klopt, naast iemand liggen die niet op je reageert is zo saaiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde niet gaan slapenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik denk dat dat het zal zijn geweest
ik ben 12, wat is dezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik hier mijn Brazzers account deel word ik dan sneller geaccepteerd? Of geeft de SC-naam een enigszins vertekend beeld?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las lul
En of het heet was
[..]
Klopt, naast iemand liggen die niet op je reageert is zo saai
whehehehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde niet gaan slapen
Alleen ik faaldeIk ben zo blij dat ik dat kutshirt verstopt had op een gegeven moment
Haha, ja dat las ik na de 2e keer ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee geen lul
Lui
Ja gelukkig maar, want normaal heb ik het koud
Ja goed hoor! En met jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
arosenberg69
aquafina69
HeyHoe gaat het met jullie op deze mooie avond.
Logisch welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las lul
En of het heet was
[..]
Klopt, naast iemand liggen die niet op je reageert is zo saai
Wat heb je met mij gedaan waar ik niet op reageerde danquote:
quote:
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaadquote:
Gewoon dom meeposten! Doet de rest ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bedankt voor het hartelijke welkom. De andere leken mij enigszins te negeren ondanks mijn account informatie.
Donderpreek dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaad
Knuffelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je met mij gedaan waar ik niet op reageerde dan
O jaquote:
Echt welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want zo'n moeder ben ik inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |