Hoi! Waait het daar inmiddels ook wat minder?quote:
quote:
Nee, het is duidelijk dat jij mij niet wil doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat iedereen rond gaat schreeuwen
Zo blij dat ik Vin WA en niet DM, als jij in het topic zit gaat dat heus wel foutquote:
quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk dat jij mij niet wil doen
quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat ik Vin WA en niet DM, als jij in het topic zit gaat dat heus wel fout
Ze hadden die spytool nooit moeten makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!
Flikker op met die nageaapte UI, hartstikke irritant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden die spytool nooit moeten maken
Hoi Tamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!
Ok momentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met die nageaapte UI, hartstikke irritant.
Indeed!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden die spytool nooit moeten maken
Vinnieetjeeeeeee.quote:
Is het zo druk ja? Oke, dat is mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinnieetjeeeeeee.
Ja prima. Teringkutwerk en alles. Maar wel gelukkig.
Nog steeds onder je steen?
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Nou, waar is die Aldo dan. Nou moet ie antwoorden ook, anders ga ik hem wel even stalken.
Dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij is weer normaal. Tijdens het veranderen drukte ik op het verwijderen van deze
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?
Druk ja, moest tot 9 uur, maar alle klanten moesten geholpen worden, ook na 9 uur. En ik heb geen idee of ik daarvoor betaald krijg, dus ben een beetje pissed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo druk ja? Oke, dat is mooi
Haha, ik begin er al aardig onder vandaan te komen geloof ik.
Wat is deze.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?
Oh, dat is wel vervelend ja. Ligt eraan hoe lang je over moest werken geloof ik, en hoe dat in de CAO geregeld is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Druk ja, moest tot 9 uur, maar alle klanten moesten geholpen worden, ook na 9 uur. En ik heb geen idee of ik daarvoor betaald krijg, dus ben een beetje pissed.
JOH, goed zeg! Praat je al wat meer irl?
owquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
radio show met huppel in de uitzending via skype.
Ik ben vandaag welgeteld 3 minuten buiten geweest, toen ik de krant bij de buren ophaalde.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoi! Waait het daar inmiddels ook wat minder?
Marbasnarf veranderde zelf et nummerquote:
Groot gelijk; t is griebuskoudquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vandaag welgeteld 3 minuten buiten geweest, toen ik de krant bij de buren ophaalde.
Dus het is nu goed?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gingen van 1002 naar 1004. Dus een nummer te hoog.
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marbasnarf veranderde zelf et nummer![]()
Dank je Tam!!
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus het is nu goed?
Dank me maar op je blote knietjes.
Ik zit morgen in totaal zo'n 4,5 uur in de trein!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet morgen de stad in, dat wordt wat
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom ben ik nooit moe als ik wil slapen, en ben ik moe als ik nog op wil blijven?
+1quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom ben ik nooit moe als ik wil slapen, en ben ik moe als ik nog op wil blijven?
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit morgen in totaal zo'n 4,5 uur in de trein!
quote:
HA! Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
Morgen extra ogentest voor Koen
Dat klopt.quote:
Welke taakomschrijving? Die heb ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tams, waarom zit je niet onder 't bureau zoals je taak omschrijving bevat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |