Hoi! Waait het daar inmiddels ook wat minder?quote:
quote:
Nee, het is duidelijk dat jij mij niet wil doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat iedereen rond gaat schreeuwen
Zo blij dat ik Vin WA en niet DM, als jij in het topic zit gaat dat heus wel foutquote:
quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk dat jij mij niet wil doen
quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat ik Vin WA en niet DM, als jij in het topic zit gaat dat heus wel fout
Ze hadden die spytool nooit moeten makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!
Flikker op met die nageaapte UI, hartstikke irritant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden die spytool nooit moeten maken
Hoi Tamquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Aldo wat zit je over me te roddelen! Ik zie het wel!
Ok momentquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met die nageaapte UI, hartstikke irritant.
Indeed!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ze hadden die spytool nooit moeten maken
Vinnieetjeeeeeee.quote:
Is het zo druk ja? Oke, dat is mooiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinnieetjeeeeeee.
Ja prima. Teringkutwerk en alles. Maar wel gelukkig.
Nog steeds onder je steen?
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:45 schreef Tamashii het volgende:
Nou, waar is die Aldo dan. Nou moet ie antwoorden ook, anders ga ik hem wel even stalken.
Dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij is weer normaal. Tijdens het veranderen drukte ik op het verwijderen van deze
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook meteen even het topicnummer veranderen naar 1004?
Druk ja, moest tot 9 uur, maar alle klanten moesten geholpen worden, ook na 9 uur. En ik heb geen idee of ik daarvoor betaald krijg, dus ben een beetje pissed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het zo druk ja? Oke, dat is mooi
Haha, ik begin er al aardig onder vandaan te komen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |