15, 21, 1quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi
De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
Gerechtigheid, staat voor karma.quote:
3 getallen roepen tussen de 1 en 22.quote:
Het was heerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik ben genomineerd in JNG
Hoe was het trouwens?
Goed adviesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerechtigheid, staat voor karma.
Het Oordeel, staat voor roeping
De Gehangene, staat voor tijd
Mijn interpretatie:
Wat is gebeurd, dat is gebeurd. So be it, tijd om door te gaan.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Nu allemaal rode vlekken
Gelukkig trekt dat zo weg
Nu eerst thee en Geordie Shore
7, 13, 16quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 getallen roepen tussen de 1 en 22.
Dan trek ik die 3 kaarten namens jou
Voor de toekomst en een hoer?quote:
Allemaal mannen en 1 vrouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi
De nominaties voor VBL•
Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
Ik ben echt moequote:
Verplicht opblijven tot 23:00?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt moe
Ik hoop dat ik de 23:00 uur haal
Telefoon ook nog eens leeg. Zeker weer meer dan 100 berichten in WA?
HuppelHoe ver ben je met GS?
Ja, want dan slaap ik beter en snellerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verplicht opblijven tot 23:00?
Zou kunnen, ga ze niet tellen.
en alleen daarom moeten wij ervoor zorgen dat jij wintquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ze zijn het er niet mee eens
Heerlijk
Ah vandaar, na ja, nog iets minder dan 2 uurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, want dan slaap ik beter en sneller
Wat een mooie kaartquote:
Magaluf Madness ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt moe
Ik hoop dat ik de 23:00 uur haal
Telefoon ook nog eens leeg. Zeker weer meer dan 100 berichten in WA?
HuppelHoe ver ben je met GS?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en alleen daarom moeten wij ervoor zorgen dat jij wint
Dus kan ik nog 3 afleveringen GS kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah vandaar, na ja, nog iets minder dan 2 uur.
That would be nicequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooie kaart![]()
De Dood, De Zon en De Keizer.
De Dood staat ook voor einde, De Zon voor geluk en de Keizer voor stabiliteit!
Mijn interpretatie:
De Dood heeft het over de kroeg die weg is. Behalve einde is dat natuurlijk ook een nieuw begin. Een begin vol geluk en stabiliteit!!
Bwehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus kan ik nog 3 afleveringen GS kijken![]()
Als ik achter de laptop vandaan ga
Is goede kwaliteit, heb hem van de week gekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef fietsie het volgende:
Pfff Django Unchained alleen nog als Screener te downloaden....
Ik werd echt vrolijk van jouw kaartenquote:
Dood speelt al jaren een belangrijke rol in mijn leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd echt vrolijk van jouw kaarten![]()
De eerste kaart die ik omdraaide was De Dood.
quote:
Steen lenen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is dit allemaal. Een leek zijn, eng vinden, iedereen vragen?
Mis ik iets of wat..
De Dwaas (nieuwe ervaring), De Maan (duister), De Gehangene (tijd)quote:
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dood speelt al jaren een belangrijke rol in mijn leven.
te belangrijk.
Mooi geduidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooie kaart![]()
De Dood, De Zon en De Keizer.
De Dood staat ook voor einde, De Zon voor geluk en de Keizer voor stabiliteit!
Mijn interpretatie:
De Dood heeft het over de kroeg die weg is. Behalve einde is dat natuurlijk ook een nieuw begin. Een begin vol geluk en stabiliteit!!
Binnen de tarot staat De Dood zelden echt letterlijk voor de dood maar juist voor een nieuw begin, afsluiting van een hoofdstuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dood speelt al jaren een belangrijke rol in mijn leven.
te belangrijk.
De looks heb ik alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen hoerenmadam gekkie
Zo ene
[ afbeelding ]
Eerste kan kloppen, de rest maakt mij bangquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Dwaas (nieuwe ervaring), De Maan (duister), De Gehangene (tijd)
Ik loop even vast op de interpretatie
Antwoord:quote:
Pour some liquor!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.
Pourin out some liquor for the homies we lostquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.
Noem het dan "Nieuw begin" in plaats van "De dood"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen de tarot staat De Dood zelden echt letterlijk voor de dood maar juist voor een nieuw begin, afsluiting van een hoofdstuk.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Eerste kan kloppen, de rest maakt mij bang
Jeeeeejjjj!! *ze zwaaide terug* !quote:
Tussen 13 en 15.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?
Ah ok ik dacht aan iets anders. Iets/iemand uit het verleden dat mijn niet met rust wil laten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
De maan, je leeft tegenwoordig voornamelijk 's nachts, de gehangene geeft aan dat dat niet heel lang meer gaat duren omdat het al bijna tijd is voor iets nieuws
1 en 22quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
Waarom zijn spinnen eng?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
Die angst is ook verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
enz enz enz
De Ster (hoop), De Zegewagen (Vrijheid), De Gehangene (tijd)quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken
1 en 22 en hoeft niet oplopendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn liefde voor captain Hook is overgesprongen naar een vriendin.
ah das wel positiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bent heel erg op zoek naar de kracht om vooruit te gaan in de juiste richting. Dan moet je eerst je eigen aard erkennen. De hoop die je ooit had moet je weer terug vinden. Maar dat komt goed.
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.quote:
Papierfobie of wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is de menselijke reactie op bepaalde dieren.
hoogtes, water... idemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....
Angst is niet eens enkel bij mensen
topquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurx1000
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan dezequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek die lijst met fobiën maar eens op.
Evilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
4, 8 en 22 a.u.b.![]()
ik heb zelf ook kaarten maar ik ben benieuwd welke jij voor mij trekt en wat de duiding is.... ik vind dat zelf heel lastig
Klopt, is het ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookx 1000
Da's hetzelfde als dat je iemand voor gek verklaard als hij bang ergens voor is waar jij niet bang voor hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan deze
Nou dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, is het ook.
Toch is het af en toe wel handig
Maar dat boeit nu niet..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoord
Wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als dat je iemand voor gek verklaard als hij bang ergens voor is waar jij niet bang voor hebt.
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaarten
Elk bijgeloof, vrijdag 13de, etcquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.
Geloof is ook bijgeloofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk bijgeloof, vrijdag 13de, etc
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.
[..]
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)
Ik lees er elke dag fier overheen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)
Enige waarin je moet geloven is jezelf en verder niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.
[..]
Geloof is ook bijgeloof![]()
De Wereld (voltooiing), De Keizer (stabiliteit), Gerechtigheid (karma)quote:
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige waarin je moet geloven is jezelf en verder niet.
Weet je de interpretatie van mijn kaarten al?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Wereld (voltooiing), De Keizer (stabiliteit), Gerechtigheid (karma)
Moeite met interpreteren
Soms is dat helemaal niet verstandig hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige waarin je moet geloven is jezelf en verder niet.
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.
Once you go Hook, you need a wheelchair?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet? Ik kon namelijk een week lang niet normaal lopen en zitten
Het is eng hoe iemand het oppakt!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Zit dit niet in lijn met de nieuwe baan in het leven van CA, die haar een stabielere basis geeft, en dat ze die aan karma te danken heeft?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreteren
Tja, ze bestaan blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wazige mensen dan. Beetje bang worden van een verzinsel
Goed puntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreteren
Wow.... ik vind je duidingen echt prachtigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Evil![]()
Maar ok.
Gematigdheid (evenwicht), Kracht (instinct), De Gehangene (tijd)
Mijn interpretatie:
Ze roepen alledrie Instinct! Blijf dus altijd naar je innerlijke zelf luisteren. Zo te zien heb je een goede balans gevonden tussen uit de band springen en toch jezelf blijven!
Zoietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Once you go Hook, you need a wheelchair?
GAT IN DE WEGquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef twi het volgende:
Godverdomme, Mirne is met de kat aan het paardjerijden bovenop me
Sowieso ergens blindelings op vertrouwen is onverstandig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms is dat helemaal niet verstandig hoor.
De nagels van de kat in je borst tijdens de seks, is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef twi het volgende:
Godverdomme, Mirne is met de kat aan het paardjerijden bovenop me
Zo lees ik hem wel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zit dit niet in lijn met de nieuwe baan in het leven van CA, die haar een stabielere basis geeft, en dat ze die aan karma te danken heeft?
Precies, en jezelf is daar geen uitzondering op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso ergens blindelings op vertrouwen is onverstandig.
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De nagels van de kat in je borst tijdens de seks, is weer eens wat anders.
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is eng hoe iemand het oppakt!!
Viro zei al dat ie 2 van de 3 kaarten eng vondt, voor Roy trok ik De Dood.
World domination.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreteren
Nee juist nietquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, en jezelf is daar geen uitzondering op.
Mijn kennis over c_a beperkt is tot "Foto 13 is zalig"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lees ik hem wel!
Alleen omdat ik haar zo goed ken wist ik even niet of dat aan de kaarten lag of gewoon aan kennis over c_a
Klopt ik dacht aan iets naars uit het verleden. Gewoon neutraal er tegen aan kijken en niet van het ergste uitgaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.![]()
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok
Maar om dat nu eng te vinden vind ik wel raar
Ik heb foto;s toegevoegd.... Dus klopt foto 13 nog wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kennis over c_a beperkt is tot "Foto 13 is zalig"
ca is een maya ...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreteren
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Klopt ik dacht aan iets naars uit het verleden. Gewoon neutraal er tegen aan kijken en niet van het ergste uitgaan.
En dan vraagt foto dr eigen af waarom ik het eng vind om kaarten voor een ander te leggenquote:
Ik ben wel bang voor de Dood, maar niet mijn eigen dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang voor je eigen poes?quote:
Geeft toch niet; het ging er toch even om dat jij wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb foto;s toegevoegd.... Dus klopt foto 13 nog wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
Pinda-olie!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |