Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.quote:
Papierfobie of wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is de menselijke reactie op bepaalde dieren.
hoogtes, water... idemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....
Angst is niet eens enkel bij mensen
topquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurx1000
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan dezequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek die lijst met fobiën maar eens op.
Evilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
4, 8 en 22 a.u.b.![]()
ik heb zelf ook kaarten maar ik ben benieuwd welke jij voor mij trekt en wat de duiding is.... ik vind dat zelf heel lastig
Klopt, is het ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookx 1000
Da's hetzelfde als dat je iemand voor gek verklaard als hij bang ergens voor is waar jij niet bang voor hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan deze
Nou dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, is het ook.
Toch is het af en toe wel handig
Maar dat boeit nu niet..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoord
Wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als dat je iemand voor gek verklaard als hij bang ergens voor is waar jij niet bang voor hebt.
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaarten
Elk bijgeloof, vrijdag 13de, etcquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.
Geloof is ook bijgeloofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk bijgeloof, vrijdag 13de, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |