1 en 22quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?
Waarom zijn spinnen eng?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
Die angst is ook verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
enz enz enz
De Ster (hoop), De Zegewagen (Vrijheid), De Gehangene (tijd)quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken
1 en 22 en hoeft niet oplopendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn liefde voor captain Hook is overgesprongen naar een vriendin.
ah das wel positiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bent heel erg op zoek naar de kracht om vooruit te gaan in de juiste richting. Dan moet je eerst je eigen aard erkennen. De hoop die je ooit had moet je weer terug vinden. Maar dat komt goed.
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.quote:
Papierfobie of wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is de menselijke reactie op bepaalde dieren.
hoogtes, water... idemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....
Angst is niet eens enkel bij mensen
topquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurx1000
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan dezequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek die lijst met fobiën maar eens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |