Pour some liquor!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.
Pourin out some liquor for the homies we lostquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.
Noem het dan "Nieuw begin" in plaats van "De dood"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen de tarot staat De Dood zelden echt letterlijk voor de dood maar juist voor een nieuw begin, afsluiting van een hoofdstuk.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Eerste kan kloppen, de rest maakt mij bang
Jeeeeejjjj!! *ze zwaaide terug* !quote:
Tussen 13 en 15.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?
Ah ok ik dacht aan iets anders. Iets/iemand uit het verleden dat mijn niet met rust wil laten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
De maan, je leeft tegenwoordig voornamelijk 's nachts, de gehangene geeft aan dat dat niet heel lang meer gaat duren omdat het al bijna tijd is voor iets nieuws
1 en 22quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
Waarom zijn spinnen eng?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
Die angst is ook verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
enz enz enz
De Ster (hoop), De Zegewagen (Vrijheid), De Gehangene (tijd)quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken
1 en 22 en hoeft niet oplopendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn liefde voor captain Hook is overgesprongen naar een vriendin.
ah das wel positiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bent heel erg op zoek naar de kracht om vooruit te gaan in de juiste richting. Dan moet je eerst je eigen aard erkennen. De hoop die je ooit had moet je weer terug vinden. Maar dat komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |