Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De nagels van de kat in je borst tijdens de seks, is weer eens wat anders.
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is eng hoe iemand het oppakt!!
Viro zei al dat ie 2 van de 3 kaarten eng vondt, voor Roy trok ik De Dood.
World domination.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Wereld (voltooiing), De Keizer (stabiliteit), Gerechtigheid (karma)
Moeite met interpreteren
Nee juist nietquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, en jezelf is daar geen uitzondering op.
Mijn kennis over c_a beperkt is tot "Foto 13 is zalig"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lees ik hem wel!
Alleen omdat ik haar zo goed ken wist ik even niet of dat aan de kaarten lag of gewoon aan kennis over c_a
Klopt ik dacht aan iets naars uit het verleden. Gewoon neutraal er tegen aan kijken en niet van het ergste uitgaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.![]()
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok
Maar om dat nu eng te vinden vind ik wel raar
Ik heb foto;s toegevoegd.... Dus klopt foto 13 nog wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kennis over c_a beperkt is tot "Foto 13 is zalig"
ca is een maya ...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Wereld (voltooiing), De Keizer (stabiliteit), Gerechtigheid (karma)
Moeite met interpreteren
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Klopt ik dacht aan iets naars uit het verleden. Gewoon neutraal er tegen aan kijken en niet van het ergste uitgaan.
En dan vraagt foto dr eigen af waarom ik het eng vind om kaarten voor een ander te leggenquote:
Ik ben wel bang voor de Dood, maar niet mijn eigen dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang voor je eigen poes?quote:
Geeft toch niet; het ging er toch even om dat jij wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb foto;s toegevoegd.... Dus klopt foto 13 nog wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
Pinda-olie!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |