Die is aan het hosselen geweest, ik zeg het jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis
Dat was een afwijkend antwoord dus, hij was dus ergens mee bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis
Goed idee, ik ga ook verkassen naar mijn bedjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen![]()
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die is aan het hosselen geweest, ik zeg het je
Ja met breakenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was een afwijkend antwoord dus, hij was dus ergens mee bezig.
Even neuken of er nog wat te kijken valt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook verkassen naar mijn bedje
De kippetjes staan in de rij voor de deur van die tent, ik zweerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woorden
[..]
Wie zegt dat de chick doet breakdancen danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woorden
[..]
Ja met breaken
Slim van hem, heb hetzelfde gehad met taekwondo en vriendin die dat ook deed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja met breaken
HA! Luilak!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm moet nog steeds beginnen aan GS....
Ik ben te lui om naar boven te gaan
Hoi lieffie, hoe issie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil ook verder kijken maar lola op de radioquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Da's nog laag eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
Kuikentje piep staat gewoon op 4 in de Top40
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef fietsie het volgende:
Ik ga morgen cadeautje kopen voor mijn meisje; een paar nieuwe laarzen!
Trusten Faxquote:
luilakquote:
Muhahahaquote:
Serieusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wil ook verder kijken maar lola op de radio
Hoiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Hoi charmed.
Niet meer terugkomen naar VBL hé.
.
| Forum Opties | |
|---|---|