SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh, ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En dan heeft ze de lapo
Even gedownload, dankzij heloef
http://followmy.tv/shows/33790/What_Happens_in_Kavos![]()
Zei ze bij post 300quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat probeer ik te voorkomen omdat ik jullie gewoon niet te lang wil laten wachten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je kan het dus welquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Que?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Okay ik maak mij zorgen nu![]()
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Belletje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijn![]()
Kwart voor negen is een rare tijd om af te spreken. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je 's avonds bedoelde?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Die zit achter de vrouwen aan, relaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Kies een getal tussen de 1 en 22.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn zoon had al een uur thuis moeten zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwart voor negen is een rare tijd om af te spreken. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je 's avonds bedoelde?LOL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Appen, smsen, bellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij is naar breakdancen, dat duurt tot kwart over 8, half uurtje om thuis te komen dus uur geleden!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwart voor negen is een rare tijd om af te spreken. Heb je hem duidelijk gemaakt dat je 's avonds bedoelde?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kies een getal tussen de 1 en 22.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ff kort belletje of ie vast zit in de sneeuw?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is naar breakdancen, dat duurt tot kwart over 8, half uurtje om thuis te komen dus uur geleden!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die gast heeft een loeiharde hossel gezet bij 3 rondborstige halfbloedjes, kalm aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is naar breakdancen, dat duurt tot kwart over 8, half uurtje om thuis te komen dus uur geleden!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis
[b]AirwiN schreef [/b]
lekker warm douchen en in bed met thee zappen! Truste alvast!
en hoop dat je zoon veilig thuis komp hups!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
lekker warm douchen en in bed met thee zappen! Truste alvast!
en hoop dat je zoon veilig thuis komp hups!
14 SHADES OF GREY
Die is aan het hosselen geweest, ik zeg het jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis![]()
Dat was een afwijkend antwoord dus, hij was dus ergens mee bezig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gebeld, hij komt nu richting huis
Goed idee, ik ga ook verkassen naar mijn bedjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen![]()
14 SHADES OF GREY
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die is aan het hosselen geweest, ik zeg het jeJa met breakenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat was een afwijkend antwoord dus, hij was dus ergens mee bezig.
[b]AirwiN schreef [/b]
Even neuken of er nog wat te kijken valt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ga ook kijken of ik wat kan slapen
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga ook verkassen naar mijn bedje![]()
![]()
De kippetjes staan in de rij voor de deur van die tent, ik zweerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woorden
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wie zegt dat de chick doet breakdancen danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, hij wil geen chick die ook doet breakdancen! She will hold him back << zijn woorden
[..]
Ja met breaken![]()
Slim van hem, heb hetzelfde gehad met taekwondo en vriendin die dat ook deed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ja met breaken![]()
HA! Luilak!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmmmm moet nog steeds beginnen aan GS....
Ik ben te lui om naar boven te gaan![]()
![]()
Hoi lieffie, hoe issie?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Ik ga morgen cadeautje kopen voor mijn meisje; een paar nieuwe laarzen!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik wil ook verder kijken maar lola op de radioquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Da's nog laag eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
Kuikentje piep staat gewoon op 4 in de Top40![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef fietsie het volgende:
Ik ga morgen cadeautje kopen voor mijn meisje; een paar nieuwe laarzen!![]()
![]()
Trusten Faxquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
luilakquote:
Ow ja dat klopt wel....
Muhahahaquote:
Ik heb je toegevoegd aan mijn favo usersSerieusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik wil ook verder kijken maar lola op de radioHoiquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Hoi charmed.
Niet meer terugkomen naar VBL hé.
.
Tuurlijk ik ben vrouw ik kan in beiden topics posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |