Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tams, waarom zit je niet onder 't bureau zoals je taak omschrijving bevat?
BWAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe klein moet Tamashii wel niet zijn als ze onder jouw bureautje moet passen???
Kans op een lui oog maar omdat wij allebei brildragend zijn moeten we gewoon in de gaten houdenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
HA! Ik ben dus niet de enige
Ja, ik hoorde het al ja. Wat is er met z'n ogen dan?
Ik ben ook weer geen reuzin hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee klopt ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
HA! Ik ben dus niet de enige
Ja, ik hoorde het al ja. Wat is er met z'n ogen dan?
Ah, op die manier. Dan is het wel verstandig om in de gaten te houden jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kans op een lui oog maar omdat wij allebei brildragend zijn moeten we gewoon in de gaten houden
Nee, jij hebt een mooie lengtequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook weer geen reuzin hoor.
Dat heb ik meestal met films die ik op zet. Na een half uur geen zin meer of flikker ik in slaapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee klopt ja.
"Vanavond komt dat om 1 uhr op tv.." -> valt in slaap
"Volgende dag" -> Ja fuck.. Nu lukt het wel
DAT KAN OOK JA!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WE KUNNEN OOK NAAR JOU TOEKOMEN?
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker luisterenquote:
Dat je dat nog onthouden hebt, zo lang geleden alweer!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dan is het wel verstandig om in de gaten te houden ja.
Ik mag morgen ook weer even geld aftikken bij de opticien voor lenzen
[..]
Nee, jij hebt een mooie lengte![]()
[..]
Dat heb ik meestal met films die ik op zet. Na een half uur geen zin meer of flikker ik in slaap
Gegarandeerde huppellachquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan ga ik zeker luisteren.
Te langquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je dat nog onthouden hebt, zo lang geleden alweer!
Dat kan ook, ff kijken wanneer het kan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, ik geef jullie die eer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lang. Moeten nodig weer eens afspreken
Kan Pup dansen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, ik geef jullie die eer.Sowieso moeten we nog dansen en alles.
Ik? Dansen? My gawdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, ik geef jullie die eer.Sowieso moeten we nog dansen en alles.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh nou zit je ineens mijn favo actrice te posten....quote:
Zo gaat dat soms, in het leven :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh nou zit je ineens mijn favo actrice te posten....
Ik zie het haar elke dag doen.. Met een fles wijn, al huilendquote:
Nee was Jofu toch, maar ik vind gewoon dat iedereen moet dansen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik? Dansen? My gawd
Daar weet ik niks van en wil ik niks van weten
Ja en dat plaatje is wel vrij correct.quote:
WAT. Met die fles wijn en alles?! In welke context jongeman?!quote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dat plaatje is wel vrij correct.
Oh, jij wel hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zo gaat dat soms, in het leven :$
[..]
Ik zie het haar elke dag doen.. Met een fles wijn, al huilend
Hoi
Ik weet het echt niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee was Jofu toch, maar ik vind gewoon dat iedereen moet dansen.
Ja, precies zoals dat plaatjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT. Met die fles wijn en alles?! In welke context jongeman?!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
WAT. Met die fles wijn en alles?! In welke context jongeman?!
No pun :$quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[
[..]
Ik zie het haar elke dag doen.. Met een fles wijn, al huilend
Nee ik loog eigenlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, jij wel he
Hoe is het?
[..]
Ik weet het echt niet meer
Misschien als ik genoeg gedronken heb, maar zelfs dan niet denk ik
Nou, ik zit vooralsnog wel op een bank.quote:
Ik heb wel een bureautje, zie ik je zo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik zit vooralsnog wel op een bank.
Jammer wel, of nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee ik loog eigenlijk.. En ja goed heur, met jou ook?
Hahaha. Alsof je op die meetings niet genoeg dronk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, jij wel he
Hoe is het?
[..]
Ik weet het echt niet meer
Misschien als ik genoeg gedronken heb, maar zelfs dan niet denk ik
Aardig dit.quote:
Wat huilend, zo ongelukkig ben ik niet hoor!quote:
Goedzo, dat hoor ik graagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer wel, of nietMet mij ook hoor
Nodig eens weer wat drinken met Tamas enzo
Waar dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een bureautje, zie ik je zo?
Je kunt toch ook huilen van geluk, gekkiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat huilend, zo ongelukkig ben ik niet hoor!
Hahaha. Wij drinken zo vaak samen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goedzo, dat hoor ik graag
En ja, ik moet ook weer wat drinken met Tams :$
See what I did tharrrrr
Wel een keer te veel pilsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Alsof je op die meetings niet genoeg dronk!
Geintje tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aardig dit.Wat een waardering voor mij.
Ja. Oke. Ja. Dat is wel zo. Hoor. Misschien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook huilen van geluk, gekkie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goedzo, dat hoor ik graag
En ja, ik moet ook weer wat drinken met Tams :$
See what I did tharrrrr
Trustenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef Ishimaru het volgende:
ik doe mijn laptop uit en duik onder de douche.
Slaap lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |