Als iemand hoofdpijn heeft moet je op het hoofd gaan zitten, en doen alsof je aan het broeden ben.. da's de enige manier om van de hoofdpijn af te komenquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil!!
Als jij je skype fixed doen we samen radio maken!
Nee? Vertel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet het beste middel daartegen hè?
Orgasmequote:
Actie....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Vandaag op school had examentraining van 15:00 tot 17:00. Was al om 16:00 klaar maar moest blijven zitten tot 17:00
Maar die docent die erbij zat mag me niet zo, dus ze zegt, jullie mogen pas weg als mijn pc "ja" zegt, als het 17:00 was dus... dus ik zei zo: "Ja!!! ik hoor het!! mogen we nu weg?". Toen werd ze boos, omdat heel de klas afgeleid was enzo![]()
Oow volgens mijn meisje "door een tong veroorzaakt orgasme".quote:
je doet mee?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ghehe als ie maar heftig isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow volgens mijn meisje "door een tong veroorzaakt orgasme".
Heb ik al die tijd zo veel extra mijn best gedaan...
Uhuh daar hebben ze de goede-wip-onder-de-douche voor uitgevondenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe als ie maar heftig is![]()
Klaarkomen helpt ook tegen menstruatiekrampen trouwens
Duidelijk!!quote:
Nee dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier: gratis nieuwe UI..
[ afbeelding ]
inb4: Vinniieequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik moet meer seks hebben
Dat blauwe jurkje helpt vastquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Ik moet meer seks hebben
Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier: gratis nieuwe UI..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |