abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121905803
quote:
Twee jongeren melden zich naar aanleiding van mishandeling
EINDHOVEN - Twee jongeren uit België van 15 en 17 jaar oud hebben zich dinsdagmorgen bij het politiebureau gemeld naar aanleiding van de zware mishandeling van een 22-jarige Eindhovenaar door acht daders op de Vestdijk in zijn woonplaats. Hun rol in de molestatie wordt onderzocht.

Maandagavond besteedde het opsporingsprogramma Bureau Brabant aandacht aan de zaak. De politie had dinsdagmorgen twee tips binnengekregen. "Het lijkt er niet op dat de gouden tip daar bij zit", aldus politiewoordvoerder Jordi Cebrian. Bij Omroep Brabant zijn meerdere tips binnengekomen die wijzen in de richting van de vechtsportwereld.

Aan de hand van beelden van beveiligingscamera's is te zien hoe de groep het slachtoffer op 4 januari tegen de grond sloeg, waarna ze hem één voor één natrappen. Uiteindelijk laten ze de man bewusteloos op straat achter. Hij liep een zware hersenschudding en verwondingen aan de mond en kaak op.

'Laffe daad'
Volgens de politie, die van een 'laffe daad' spreekt, was er geen duidelijke aanleiding voor de mishandeling. De betrokkenen zouden elkaar niet kennen.

Slachtoffer maakt het 'wonder boven wonder' goed
Volgens politiewoordvoerder Jordi Cebrian maakt het slachtoffer het 'wonder boven wonder' fysiek goed. De man is wel nog altijd zeer ontdaan over de aanval door de groep mannen.

De mishandeling vond al op 4 januari plaats, maar toch kwam de politie pas maandagavond tijdens de uitzending van Bureau Brabant naar buiten met de informatie. "We hebben niet stilgezeten", aldus Cebrian. "Eigen onderzoek heeft niet tot de daders geleid. Daarom hebben we besloten de beelden via het opsporingsprogramma van Omroep Brabant te tonen."

Geschokte reacties
De zware mishandeling zorgde voor geschokte reacties op internet. De beelden zijn inmiddels al meer dan 8000 keer gedeeld via social media zoals Twitter en Facebook. Op YouTube is het filmpje tot nu toe ruim 43.000 keer bekeken.
Vervolg op
NWS / Getuigen gezocht mbt schokkende mishandeling

Boos op de daders? Verlang je harde straffen of een strenger politieoptreden? Eh, dat is slechts je

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 20:55:30 ]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:53:41 #2
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121905835
Het is nummer 3 ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121905862
Ja dat zie ik net ook...
pi_121905872
Ja zie ik nu ook ja
pi_121905891
En 2 zijn er allang opgepakt
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_121906066
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Chinless het volgende:
En 2 zijn er allang opgepakt
Zul je zien, die mogen 80 uur schoffelen en ze kunnen weer iemand in puin trappen! :(

Oh sorry, daar sprak mijn onderbuik. Het moet natuurlijk zijn:

Het zou mooi zijn als ze 80 uur moeten schoffelen. Daar leren ze een hoop van. ^O^
pi_121906075
Eigenlijk zijn die vuige PVV-stemmende, SBS6-kijkende, onderbuikrochelende vuigaards die strengere straffen voor dit soort dingen willen veel, veel erger dan deze daders.

Vraag het verdomme de belezen mensen van dit forum maar!

Want immers vana est sine viribus ira!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121906132
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Eigenlijk zijn die vuige PVV-stemmende, SBS6-kijkende, onderbuikrochelende vuigaards die strengere straffen voor dit soort dingen willen veel, veel erger dan deze daders.

Ging jij je account niet in de wilgen hangen?
pi_121906133
Is De_Guidance er al om te vertellen dat we een onderbuik hebben?
pi_121906167
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Waarom haal je de ira er nu weer bij ;(
pi_121906169
Ik heb ook een onderbuik.
pi_121906192
Ja houd het lekker ontopic om te katten gebruik je die DM functie maar :')
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121906266
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Ja houd het lekker ontopic om te katten gebruik je die DM functie maar :')
Ja De_Guidance, ga maar via DM vertellen dat mensen een onderbuik hebben.
pi_121906273
Nielsch wil je kappen met DM's? Nogal kinderachtig..
pi_121906314
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
Nielsch wil je kappen met DM's? Nogal kinderachtig..
Kinderachtig? Sorry, maar volgens mij spreekt daar je onderbuik. Het is helemaal niet kinderachtig. Moet je echt wat aan doen, dat onderbuikgevoel over mijn DM's.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 21:01:59 ]
pi_121906419
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kinderachtig? Sorry, maar volgens mij spreekt daar je onderbuik. Het is helemaal niet kinderachtig.
Krijg jij dm's van straattuig?
pi_121906488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zul je zien, die mogen 80 uur schoffelen en ze kunnen weer iemand in puin trappen! :(

Het zou mooi zijn als ze 80 uur moeten schoffelen. Daar leren ze een hoop van. ^O^
Gaat waarschijnlijk wel gevangenis straf worden.

quote:
Zoals bij een zwaar delict te verwachten is, is de maximumstraf voor doodslag hoog. De rechter kan namelijk een straf tot 15 jaar of een geldboete van de vijfde categorie (78.000 euro) opleggen. Meestal zal de dader er niet enkel met een geldboete vanaf komen: hij kan rekenen op een gevangenisstraf.

Naast deze straffen is het mogelijk dat er een ontzetting van bepaalde rechten plaatsvindt. Dit houdt in dat de rechter kan beslissen dat de dader bepaalde ambten niet meer mag bekleden, niet meer mag dienen in het leger, geen raadsman of gerechtelijk bewindvoerder meer mag zijn en/of zijn beroep niet meer mag uitoefenen (wanneer hij de doodslag in de uitoefening van zijn beroep had gepleegd).

Uiteraard kan hier niet worden gezegd welke straf een rechter daadwerkelijk zal opleggen: dit hangt voornamelijk van de omstandigheden van het geval af.
quote:
Wanneer iemand wordt veroordeeld voor poging tot het plegen van een bepaald delict, kan hij maximaal 2/3 van de straf krijgen die hij zou kunnen krijgen wanneer het delict wél was uitgevoerd. Ter illustratie: iemand die zich schuldig maakt aan verkrachting kan maximaal 12 jaar cel krijgen. Iemand die poging tot verkrachting heeft gepleegd, kan slechts 2/3 daarvan krijgen: 8 jaar dus. Eventuele bijkomende straffen (zoals openbaarmaking van het vonnis, worden niet verminderd).
Het is denk ik poging tot doodslag.
Omdat ze continu op het hoofd hebben gericht.

Dus kom je zo rond de 10 jaar gevangenisstraf.
Natuurlijk allemaal gedachtes want de rechter bepaalt uiteindelijk.
pi_121906551
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Gaat wel waarschijnlijk wel gevangenis straf worden.

[..]

[..]

Lijkt mij een prima straf.
pi_121906563
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ging jij je account niet in de wilgen hangen?
Zou jij je niet nooit meer in NWS laten zien?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121906588
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zou jij je niet nooit meer in NWS laten zien?
Nee , alleen in de NWS-SC.
pi_121906648
quote:

[..]

[..]

[..]

Vergeet niet dat deze arme jongens op tv zijn geweest en viral zijn gegaan op twitter en facebook. Hebben al genoeg straf gehad. 80 uur schoffelen it is.
pi_121906667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:53 schreef Luxuria het volgende:
Het is nummer 3 ;)
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121906671
quote:

[..]

[..]

[..]

Och, of gewoon zware mishandeling http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=157204
pi_121906819
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:03 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Lijkt mij een prima straf.
Wanneer deze idioten al vaker veroordeeld zijn, mogen ze wat mij betreft definitief uit de samenleving verwijderd worden, puur en alleen om de samenleving tegen hen in bescherming te nemen. Pas wanneer ze oud, ziek, zwak en misselijk zijn, mogen ze wat mij betreft kans op amnestie krijgen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_121906825
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zie ze liever 80 jaar gevangenisstraf uitzitten in Marokko.
pi_121906829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vergeet niet dat deze arme jongens op tv zijn geweest en viral zijn gegaan op twitter en facebook. Hebben al genoeg straf gehad. 80 uur schoffelen it is.
Hoe kom je hierbij?

Waarom blijf je dit roepen terwijl de feiten naar iets anders wijzen?
pi_121906851
quote:
Dat is idd de grote vraag.
Maar omdat ze continu op het hoofd aan het schoppen waren, ook wanneer deze op straat lag.
Wanneer je continu op het hoofd richt krijg je toch wel de neiging om te zeggen dat ze hem probeerde te vermoorden.
Dit was ook zeker een reële kans als je de trap bijv. in je slaap krijgt.
Het was niet per ongeluk een uitschieter.

Maar dit maakt de hoogte van de straf wel belangrijk.
pi_121906926
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?

Waarom blijf je dit roepen terwijl de feiten naar iets anders wijzen?
welke feiten?
pi_121906949
En ik maar denken dat we eerst nog de jongeren van de grensrechter moesten berechten. En nu maken we alweer ruzie over de volgenden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121906964
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Maar omdat ze continu op het hoofd aan het schoppen waren, ook wanneer deze op straat lag.
Wanneer je continu op het hoofd richt krijg je toch wel de neiging om te zeggen dat ze hem probeerde te vermoorden.

Als dat zo is(heb niet alles gezien), dan is poging tot doodslag inderdaad waarschijnlijk en is het goed dat ze lang achter de tralies verdwijnen.
pi_121906991
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Ook bij herhaaldelijk met een boksbeugel op het hoofd (ook rond de slaap) slaan werd het geen poging tot doodslag maar puur zware mishandeling.

Lijkt me zeer sterk dat ze hier poging tot doodslag van weten te maken.
pi_121907006
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als dat zo is(heb niet alles gezien), dan is poging tot doodslag inderdaad waarschijnlijk en is het goed dat ze lang achter de tralies verdwijnen.
Het is België, ze leven hun hele leven al achter de tralies.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121907051
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Politieagenten, ambulancebroeders en andere publieke hulpverleners klagen steeds meer over agressie tegen hun en over de milde straffen die volgen wanneer er eens een dader wordt veroordeeld.
Vanuit de samenleving maar nu ook vanuit de politiek is er een steeds luidere roep om repressie en hardere sancties tegen de daders. Alleen de rechters straffen nog amper harder wat veel weerstand oproept.
Dan zul je vooralsnog bij de politiek, c.q. Eerste Kamer moeten zijn. Niet bij de rechters.

quote:
Die vernederde inbreker is een incident dat een kleine bijdrage aan het ontstane beeld levert, maar niet meer dan dat. Er zijn meer incidenten waar slachtoffers van inbraak of geweld iets terug doen en dat , in de ogen van velen waaronder politici, onterecht moeten bekopen met juridische gevolgen.
Zoals?

quote:
Ook dat is maar een onderdeel van het gehele beeld.
Een ander punt zijn agenten die hun mandaat zien slinken doordat zij hun professionele optreden moeten bekopen met straffen, zoals bijvoorbeeld de fuik die voor benzinedieven werd ingesteld.
Een ander punt is natuurlijk dat er behoorlijk wat bezuinigd wordt en de salarissen van de agenten nu ook niet bepaald een vetpot zijn. Daar valt ook nog wel e.e.a. te winnen.
pi_121907052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

welke feiten?
De feiten dat Nederland relatief hard straft en dat geen enkele rechter hier een taakstraf voor zou geven.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:10:49 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121907093
ja rechters hebben natuurlijk ook een onderbuik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121907097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wanneer deze idioten al vaker veroordeeld zijn, mogen ze wat mij betreft definitief uit de samenleving verwijderd worden, puur en alleen om de samenleving tegen hen in bescherming te nemen. Pas wanneer ze oud, ziek, zwak en misselijk zijn, mogen ze wat mij betreft kans op amnestie krijgen...
We hebben dit tuig al zo'n 30 jaar in ons land en al 30 jaar lang zijn ze in Den Haag bezig met een oplossing voor dit probleem. Het heeft ons bakken met geld gekost en nog gedragen ze zich als Nazi's. Nu is het dan misschien eindelijk eens tijd om de wet aan te passen en alle criminele allochtonen het land uit te flikkeren. Of het nu Amerikanen, Zwitsers, Turken, Russen of Marokkanen zijn boeit me niet. Voordeel is wel dat Marokkanen een dubbel paspoort hebben, dus ze worden niet statenloos als je het Nederlandse afpakt. Ik zeg doen!
pi_121907126
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
En ik maar denken dat we eerst nog de jongeren van de grensrechter moesten berechten. En nu maken we alweer ruzie over de volgenden.
Ja...ze staan allemaal te trappelen in de rij :')
pi_121907141
quote:

[..]

Ik heb het filmpje bekeken, daar zie je het duidelijk.
Ook natrappen op hoofd terwijl hij zonder te bewegen op straat lag.
Bijna alles raak op zijn hoofd.

Maar kan natuurlijk dat de rechter dit anders ziet en onder het kopje mishandeling zet.
Maar door de media aandacht zal de rechter en advocaat wel wat meer onder druk worden gezet dan een zaak dat niet bekend is.
pi_121907161
quote:

[..]

Ik ben bang dat "lang", als in acht jaar, gezien hun leeftijd en welhaast psychopatische mate van geweld tegen een volstrekt willekeurig slachtoffer, niet genoeg is om de kans op herhaling te serieus te minimaliseren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_121907194
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Ferrari412T2 het volgende:

[..]

Ja...ze staan allemaal te trappelen in de rij :')
Hihi, leuke woordgrap.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121907238
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hihi, leuke woordgrap.
Was me eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen :@
pi_121907271
quote:
Voor verschillende vormen van het misdrijf mishandeling en voor het misdrijf zware mishandeling kunnen verschillende maximumstraffen worden gegeven. Hierna zullen deze worden besproken:

Eenvoudige mishandeling: 3 jaren;

Eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel: 4 jaren;

Eenvoudige mishandeling leidend tot de dood: 6 jaren;

Eenvoudige mishandeling met voorbedachten rade: 4 jaren;

Eenvoudige mishandeling met v.r. én zwaar lichamelijk letsel: 6 jaren;

Eenvoudige mishandeling met v.r. leidend tot de dood: 9 jaren;

Zware mishandeling: 12 jaren;

Zware mishandeling leidend tot de dood: 15 jaren.
Zware mishandeling is zelfs hoger dan poging tot doodslag.
Dus eigenlijk maakt het niet onder welk kopje je het zet.
pi_121907325
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De feiten dat Nederland relatief hard straft en dat geen enkele rechter hier een taakstraf voor zou geven.
Ligt er nog maar aan. Als de rechtbank het gaat bestempelen als het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel dan kan het zo maar eens 180 uur schoffelen worden. Heel normaal volgens de rechters.

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BU5728

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 21:14:57 ]
pi_121907359
Ligt eraan of die rechter D'66 stemt.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:14:46 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121907380
er zal ook wel vermindering komen omdat ze door het openbaar maken van de beelden ook al flink gestraft zijn of geestelijk niet helemaal bij de les zijn en al dat soort onzin
pi_121907404
en omdat het Belgen zijn, die hebben sowieso een achterstand...
pi_121907426
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef sp3c het volgende:
er zal ook wel vermindering komen omdat ze door het openbaar maken van de beelden ook al flink gestraft zijn of geestelijk niet helemaal bij de les zijn en al dat soort onzin
De politie heeft dit zelf gedaan.
pi_121907477
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:15 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

de rechter is niet de politie he.
pi_121907511
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef sp3c het volgende:
....

Krijgen we deze onzin weer.

Jullie doen alsof strafvermindering bij bosjes wordt uitgedeeld.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:17:05 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121907515
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:15 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja en dat is zielig voor die jongens, nu zien hun oma's wat voor tuig ze zijn enzo
pi_121907559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef Ferrari412T2 het volgende:

[..]

We hebben dit tuig al zo'n 30 jaar in ons land en al 30 jaar lang zijn ze in Den Haag bezig met een oplossing voor dit probleem. Het heeft ons bakken met geld gekost en nog gedragen ze zich als Nazi's. Nu is het dan misschien eindelijk eens tijd om de wet aan te passen en alle criminele allochtonen het land uit te flikkeren. Of het nu Amerikanen, Zwitsers, Turken, Russen of Marokkanen zijn boeit me niet. Voordeel is wel dat Marokkanen een dubbel paspoort hebben, dus ze worden niet statenloos als je het Nederlandse afpakt. Ik zeg doen!
Een ander land opzadelen met je eigen problemen? :')
pi_121907568
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

de rechter is niet de politie he.
Maar het is gewoon legaal gedaan.
Niet stiekem of illegaal gevonden en geplaatst.

Het wordt vaker gedaan zoals bij inbraak bij bijv. juweliers.
pi_121907626
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Maar het is gewoon legaal gedaan.
Niet stiekem of illegaal gevonden en geplaatst.

Het wordt vaker gedaan zoals bij inbraak bij bijv. juweliers.
ja maar het gaat de rechter om het effect, niet om wie het filmpje openbaar heeft gemaakt.
pi_121907638
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Is ook zo.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:19:41 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121907677
quote:

[..]

....

nee ik doe alsof er om onzinnige redenen strafvermindering wordt uitgedeeld

beide voorbeelden komen gewoon voor in de praktijk
pi_121907698
quote:

[..]

....

Dat is ook zo.
pi_121907712
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Is ook zo.
Nee, helemaal niet.

Iemand wordt echt niet zomaar geestelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.
pi_121907713
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Is ook zo.

ONDERBUIKALARM!!!!!!
pi_121907749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is ook zo.

ONDERBUIKALARM!!!!!!
pi_121907753
Het maakt overigens weinig indruk als jullie elkaar na gaan praten. :)
pi_121907765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Een ander land opzadelen met je eigen problemen? :')
Hoeft ook niet, maar laat hun dan wel zélf de detentie financieren door hen in een werkkamp te smijten. Hier hoeft geen belastinggeld aan gespendeerd te worden...
pi_121907766
quote:

[..]

....

1/3 iig standaard! B-)
pi_121907784
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja maar het gaat de rechter om het effect, niet om wie het filmpje openbaar heeft gemaakt.
Dat heeft dus te maken met wie het openbaar maakt.
Doe je dit om de pakkans te vergroten of om deze persoon zwart te maken.
De politie heeft nooit de intentie om iemand kapot te maken maar maakt alleen beelden vrij om de pakkans te vergroten omdat ze het zelf niet lukken.
pi_121907789
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet.

Dat willen ze ook helemaal niet, want dan komen ze niet meer in aanmerking voor "vervroegde vrijlating".

Of lees je nooit de krant? Ja de Volkskrant wellicht, die verbastert 180 uur schoffelen al naar levenslang.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121907802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, maar laat hun dan wel zélf de detentie financieren door hen in een werkkamp te smijten. Hier hoeft geen belastinggeld aan gespendeerd te worden...
Werkkampen zoals in Noord Korea? :')
pi_121907821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee ik doe alsof er om onzinnige redenen strafvermindering wordt uitgedeeld

beide voorbeelden komen gewoon voor in de praktijk
Juist, maar niet vaak.

Als zoiets gebeurt krijgt het wel publiciteit, waardoor de beeldvorming scheef wordt.
pi_121907828
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Gewoon stoppen met straffen idd, scheelt lekker belastinggeld.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:22:08 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121907841
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet.

dat hoeft helemaal niet

als je zwakzinnig bent kun je al strafvermindering krijgen
pi_121907864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat willen ze ook helemaal niet, want dan komen ze niet meer in aanmerking voor "vervroegde vrijlating".

Of lees je nooit de krant?
Ik lees de Telegraaf niet nee.
pi_121907882
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je leest enkel die Volkskrant meuk die enkel juichen bij dergelijk leed.

Die komen klaar bij het woord "vervroegde vrijlating".
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121907895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat hoeft helemaal niet

als je zwakzinnig bent kun je al strafvermindering krijgen
Je bent ook niet zomaar zwakzinnig.
pi_121907900
quote:

[..]

Fijn dat jij zo verheven bent zeg.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:23:11 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121907911
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Juist, maar niet vaak.

Als zoiets gebeurt krijgt het wel publiciteit, waardoor de beeldvorming scheef wordt.
jij vind het niet vaak maar dat zeg je puur uit emotie en vanwege je onderbuik

ik vind het te vaak
pi_121907921
quote:

[..]

FOK!-accountje aanmaken, klaar.
pi_121907926
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

1/3 iig standaard! B-)

ONDERBUIKALARM!!!!!!
pi_121907960
Opsporing Verzocht besteedt er zo aandacht aan.
pi_121907983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Fijn dat jij zo verheven bent zeg.
De vrijlating van Dutroux werd ook bejubeld als terechte vervroegde vrijlating, nuff said.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121907991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Werkkampen zoals in Noord Korea? :')
Nee, een werkkamp zoals in een kamp, waarin middels productie-arbeid de eigen detentie gefinancierd wordt. En wanneer men zich in al zijn op straat aangeleerde, maar volledig misplaatste arrogantie te goed voelt om arbeid te verrichten, dan kan het wel eens voor komen dat cipiers vergeten dat er in de eenzame opsluitingscel ook nog iemand zit die een maaltijd moet krijgen...
pi_121908021
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Mylene het volgende:
Enkel voor de onderbuik, zou De_Guidance zeggen...

Dat er door die hysterische onderbuik op internet inmiddels al 2 daders zijn opgepakt laten we dan maar even buiten beschouwing.
pi_121908032
quote:

[..]

Je hebt het filmpje niet gekeken, je leest de krant niet, maar je staat wel klaar met onderbuik?
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:25:20 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121908056
quote:

[..]

dat zeg ik ook niet

er zijn gewoon teveel onzinnige redenen om straffen te verminderen, dit zijn 2 voorbeelden waar ik praktijkvoorbeelden van ken maar er zijn er nog wel wat

het rechtssysteem is compleet doorgeschoten
pi_121908087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, je leest enkel die Volkskrant meuk die enkel juichen bij dergelijk leed.
Ik lees de Volkskrant ook niet.

Overigens is de Volkskrant juist heel pluriform. Ze zoeken zowel de linker en rechterhoek op met hun stukjes.

Dan liever de NRC.

Overigens lijkt het mij sterk dat er mensen hierom staan te juichen.

Grappige beschuldiging ook van iemand die kwijlsmileys plaatst bij leed in islamitische landen.
pi_121908116
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:

ONDERBUIKALARM!!!!!!
pi_121908137
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik lees de Volkskrant ook niet.

Overigens is de Volkskrant juist heel pluriform. Ze zoeken zowel de linker en rechterhoek op met hun stukjes.

Dan liever de NRC.

Overigens lijkt het mij sterk dat er mensen hierom staan te juichen.

Grappige beschuldiging ook van iemand die kwijlsmileys plaatst bij leed in islamitische landen.
Over Islamitische landen gesproken, daar hangen ze dergelijk volk gewoon op, zo ook in Iran.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt het filmpje niet gekeken, je leest de krant niet, maar je staat wel klaar met onderbuik?
Nogmaals, De_Guidance bedient zich van de PVV-taktiek; holle retoriek, maar niet met oplossingen komen...
pi_121908145
Bizar voorval.

Toch heb ik wel een beetje een indruk hoe zoiets tot stand komt: Meer dierlijk dan menselijk. Ik weet wel hoe het voelt om bij een groep jonge Mocro's op straat te staan.

Deze gasten maken iets bij elkaar los. De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact. Het mag niet voor elkaar onderdoen, dus het maakt in zo'n groep een soort vliegwiel-effect los.
Als iemand passeert dan verplichten ze elkaar om het contact uit te lokken (wat kijk je, ey meisje, etc.). Zodra je reageert verplichten ze elkaar tot een extreme reactie. En dat contact dient dan in de kiem gesmoord te worden, vaak volstaat een bedreiging als iemand doorloopt, anders kun je geweld verwachten. Dat is de wet van deze groep. Het heeft alles met frustraties, macho-cultuur, testosteron en adrenaline te maken.
De kans bestaat dat ze die avond tegen frustraties zijn opgelopen, bijvoorbeeld geweigerd bij een club, die het gedrag tot in het extreme oproept.

Deze reactie is de wet van de groep in een samenstelling als deze. Dit gaat nog vaak plaatsvinden.
pi_121908178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet

er zijn gewoon teveel onzinnige redenen om straffen te verminderen, dit zijn 2 voorbeelden waar ik praktijkvoorbeelden van ken maar er zijn er nog wel wat

Dat klopt dus gewoon niet.

Pure borrelpraat. Zoals gezegd , Nederland straft behoorlijk hard in vergelijking met andere Europese landen.

En we zijn een van de weinige landen in Europa waar levenslang ook echt levenslang is.
pi_121908207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
Bizar voorval.

Toch heb ik wel een beetje een indruk hoe zoiets tot stand komt: Meer dierlijk dan menselijk. Ik weet wel hoe het voelt om bij een groep jonge Mocro's op straat te staan.

Deze gasten maken iets bij elkaar los. De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact. Het mag niet voor elkaar onderdoen, dus het maakt in zo'n groep een soort vliegwiel-effect los.
Als iemand passeert dan verplichten ze elkaar om het contact uit te lokken (wat kijk je, ey meisje, etc.). Zodra je reageert verplichten ze elkaar tot een extreme reactie. En dat contact dient dan in de kiem gesmoord te worden, vaak volstaat een bedreiging als iemand doorloopt, anders kun je geweld verwachten. Dat is de wet van deze groep. Het heeft alles met frustraties, macho-cultuur, testosteron en adrenaline te maken.
De kans bestaat dat ze die avond tegen frustraties zijn opgelopen, bijvoorbeeld geweigerd bij een club, die het gedrag tot in het extreme oproept.

Deze reactie is de wet van de groep in een samenstelling als deze. Dit gaat nog vaak plaatsvinden.
Waarom lees ik dit met de stem van David Attenborough.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908222
quote:
De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact.
Ach ja, ies koeltoer
pi_121908224
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Over Islamitische landen gesproken, daar hangen ze dergelijk volk gewoon op, zo ook in Iran.
Goed punt, kan jij weer kwijlsmileys posten. Daar hou je toch van?
pi_121908242
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach ja, ies koeltoer

ONDERBUIKALARM!!!!!!
pi_121908258
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Goed punt, kan jij weer kwijlsmileys posten. Daar hou je toch van?
Klopt, en morgen noem ik ze weer barbaars.

Zoals de wind waait, waait m'n hoedje, ewa.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908270
quote:
Bizar voorval.

Totale zwakzinnigheid dus, al met al genoeg redenen om dit soort doorgedraaide, wandelende tijdbommen uit de samenleving te verwijderen...
pi_121908302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Totale zwakzinnigheid dus, al met al genoeg redenen om dit soort doorgedraaide, wandelende tijdbommen uit de samenleving te verwijderen...
In welke zin?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908341
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Mylene het volgende:
Ben benieuwd naar het signalement.
pi_121908352
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Klopt, en morgen noem ik ze weer barbaars.

Zoals de wind waait, waait m'n hoedje, ewa.
Mooi, bemoei je dan niet met discussie.

Dat je enorm hypocriet bent wisten we al.
pi_121908389
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Mooi, bemoei je dan niet met discussie.

Dat je enorm hypocriet bent wisten we al.
Ach, bij ieder nieuwsbericht over allochtonen kom jij met een of ander obscuur artikel over 50 moslims aan de andere kant van de planeet die 't ook moeilijk hebben. Over hypocriet gesproken. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908391
quote:

[..]

Pure borrelpraat. Zoals gezegd , Nederland straft behoorlijk hard in vergelijking met andere Europese landen.

En we zijn een van de weinige landen in Europa waar levenslang ook echt levenslang is.
Leuk die statistiekjes, daarachter kun je je inderdaad fijn verschuilen voor de wil van het volk :9~ :9~ :9~
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:30:29 #99
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121908416
Die Anniko is gewoon te bezwangeren.
pi_121908454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef betyar het volgende:
Ja he, vroeger bij Telekids vond ik haar maar een enge heks.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:31:00 #101
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121908457
En die agente ook.
pi_121908463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Leuk die statistiekjes, daarachter kun je je inderdaad fijn verschuilen voor de wil van het volk :9~ :9~ :9~
Nu zijn cijfers plots niet meer relevant?
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:31:04 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_121908464
quote:

[..]

Hoeveel mensen zitten er momenteel levenslang in een cel?
pi_121908491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

In welke zin?
Levenslange detentie met alleen kans op amnestie wanneer ze fysiek in de verste verte niet meer in staat zijn om mensen op een dergelijke manier te mishandelen. Detentie onder zéér spartaanse omstandigheden die natuurlijk wel door hen zelf gefinancierd mag worden in een werkkamp. Dergelijke figuren zijn niet één cent gemeenschapsgeld waard...
pi_121908505
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach, bij ieder nieuwsbericht over allochtonen kom jij met een of ander obscuur artikel over 50 moslims aan de andere kant van de planeet die 't ook moeilijk hebben. Over hypocriet gesproken. :')
Zoek eens de betekenis van hypocriet op.

Of mocht je daar geen slotje opzetten van je collega's en ben je daarom zo gefrustreerd.

Misschien moet je er kwijlsmiyes neerzetten.
pi_121908508
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Als ik tussen de Mocro's stond, raakte ik ook vatbaar voor dit gedrag heb ik gemerkt. Het is een bijzonder synergetisch effect, terwijl ik feitelijk hartstikke beschaafd ben.
Misschien maakt het testosteron en adrenaline los in zo'n groep waardoor je in een tijdbom verandert.

Voor de goede orde: nog nooit iemand mishandeld of wat dan ook.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:31:42 #107
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121908510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Levenslange detentie met alleen kans op amnestie wanneer ze fysiek in de verste verte niet meer in staat zijn om mensen op een dergelijke manier te mishandelen. Detentie onder zéér spartaanse omstandigheden die natuurlijk wel door hen zelf gefinancierd mag worden in een werkkamp. Dergelijke figuren zijn niet één cent gemeenschapsgeld waard...
Oh gelukkig.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:31:52 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_121908520
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef betyar het volgende:
Wat heeft dat met de discussie te maken :?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:32:00 #109
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121908533
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zoek eens de betekenis van hypocriet ook.
De hypocrisie doelde op "bemoei je niet met de discussie".
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:32:35 #110
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121908577
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja he, vroeger bij Telekids vond ik haar maar een enge heks.
Ik niet:

pi_121908587
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nu zijn cijfers plots niet meer relevant?
Tuurlijk wel, om het volk dom en slaafs te houden en om als drogreden te gebruiken. Dat laatste doe jij vooral.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:32:55 #112
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121908598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Brengt wat luchtigheid hiero.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:33:09 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121908617
quote:

[..]

hoezo het klopt niet?

jouw mening klopt niet ... pure borrelpraat

hoe kom je erbij dat ik het in de rest van Europa wel prima geregeld vind?
ik heb geen idee, als ze nog verder zijn doorgeschoten dan ons dan zal ik het daar ook wel niet mee eens zijn he :D
pi_121908619
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De hypocrisie doelde op "bemoei je niet met de discussie".
Is dit Nederlands?
pi_121908635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik niet:

[ afbeelding ]
Meh, ik was nog jong en viel op blond destijds.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:33:42 #116
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121908659
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Is dit Nederlands?
Ja, learn to speak it.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, om het volk dom en slaafs te houden en om als drogreden te gebruiken. Dat laatste doe jij vooral.
Het is een complot!
pi_121908663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

joh, kom op!
pi_121908673
Symptoombestrijding, maar wellicht interessant:

POL / "voetbalwet" oprekken om straatgeweld aan te pakken
pi_121908719
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, learn to speak it.
Doe ik beter dan jij, moet ook enorm frusterend zijn met je raciale superioriteitscomplex.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:34:39 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121908727
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef Chooselife het volgende:
Symptoombestrijding, maar wellicht interessant:

POL / "voetbalwet" oprekken om straatgeweld aan te pakken
ja zoiets stelde mijn onderbuik ook al voor
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:35:05 #122
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121908757
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Doe ik beter dan jij, moet ook enorm frusterend zijn met je raciale superioriteitscomplex.
Wat had je nou net over jij-bakken?

O wijze non-hypocriete FOK user.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja zoiets stelde mijn onderbuik ook al voor
Oneens. De wet is niet vanuit de onderbuik ontstaan, maar vanuit vergelijkbare problemen met voetbalsupporters. En volgens mij werkt het uitstekend.
pi_121908821
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is een complot!
Joh, je weet toch zelf ook wel hoe cijfers worden gemanipuleerd en hoe de opdrachtgevers toch wel de resultaten krijgen die ze willen. Bovendien is het een drogreden om telkens maar weer aan te voeren dat we in vergelijk met andere landen al hard straffen. Dat kun je blijven roepen maar is a) niet relevant en b) je maakt de onvrede er alleen nog maar groter mee.

Maar goed, vooral doorgaan met statistiekjes rondstrooien. En ondertussen maar verbaast zijn waarom die onderbuik toch maar steeds groter aan het worden is?!?!?!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:36:17 #125
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121908849
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Meh, ik was nog jong en viel op blond destijds.
Jij valt meer op het kaliber Irene Moors?
pi_121908861
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat had je nou net over jij-bakken?

O wijze non-hypocriete FOK user.
Tja, je lokt het zelf uit.

Ik heb niks met groepsdenken maar reken individuen graag af op hun wangedrag.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:36:50 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121908889
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Oneens. De wet is niet vanuit de onderbuik ontstaan, maar vanuit vergelijkbare problemen met voetbalsupporters. En volgens mij werkt het uitstekend.
ja volgens mij ook maar dat kan alleen door mijn onderbuik komen volgens sommigen _O-
pi_121908901
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is een complot!
Man man man man man, dan noemen ze Wilders een hol vat. Het enige wat jij kan is "onderbuik" of "complot" roepen!
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:37:08 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121908921
kan die telekids discussie naar de SC verplaatst worden ofzo?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:37:08 #130
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121908923
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Tja, je lokt het zelf uit.

Ik heb niks met groepsdenken maar reken individuen graag af op hun wangedrag.
Blijkbaar niet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121908970
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Man man man man man, dan noemen ze Wilders een hol vat. Het enige wat jij kan is "onderbuik" of "complot" roepen!
Jij denkt dat er een complot is, niet ik.

Even bij de les blijven.
pi_121908973
Even wat popcorn in mijn onderbuik doen.
pi_121909009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Niet?

Waar haal je dat precies uit?
pi_121909023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja volgens mij ook maar dat kan alleen door mijn onderbuik komen volgens sommigen _O-
Oh zo. Tsja, speeltuin af-en-toe hier. :')
pi_121909116
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jij denkt dat er een complot is, niet ik.

Even bij de les blijven.
Nee, ik zeg alleen dat het onzin is om telkens maar weer die rapportjes en statistieken over straffen rond te strooien. Het is niet relevant. Jij noemt het complotdenken. Nu niet gaan verdraaien he...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:39:44 #136
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909134
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Niet?

Waar haal je dat precies uit?
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121909150
In de Telegraaf staat dat iemand starfvermindering krijgt, dus ons rechtssysteem is doorgeslagen.

Nee hoor, geen borrelpraat.
pi_121909159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

ONDERBUIKALARM!!!!!!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:40:18 #139
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909183
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
In de Telegraaf staat dat iemand starfvermindering krijgt, dus ons rechtssysteem is doorgeslagen.

En jouw geblaat van de NRC is dus wel de leidraad?

Laat me niet lachen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:40:25 #140
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121909196
Hee, is er een post van Nielsch verwijderd?
pi_121909231
quote:

- Complot
- Onderbuik
- Borrelpraat

Fijn zeg, als je zo verheven als jij bent...
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:41:09 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121909270
quote:

nou niet alleen de Telegraaf hoor, meestal komt dit gewoon van het ANP

dat nemen de kranten dan over voor hun artikelen
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:41:32 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121909305
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
Hee, is er een post van Nielsch verwijderd?
pi_121909312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.

En het is nog altijd beter dan kwijlsmileys posten bij menselijk leed in islamitische landen. Als je hier een moreel punt van wil maken.
pi_121909384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En jouw geblaat van de NRC is dus wel de leidraad?

Laat me niet lachen.
Rechters lezen liever een NRC dan jouw geblaat inderdaad.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:42:47 #146
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909405
Ik heb heul niks weggehaald.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:43:14 #147
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909438
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.

En het is nog altijd beter dan kwijlsmileys posten bij menselijk leed in islamitische landen. Als je hier een moreel punt van wil maken.
Moreel punt?

Schat, ik heb geen moreel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121909484
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Moreel punt?

Dat weet ik.
pi_121909502
Fucking hell, nu beelden van een laffe mishandeling zonder aanleiding op 14 september 2012 in Nijmegen.

Wanneer gaat de politie eens beseffen dat ze onkundig zijn en dat ze dit soort beelden beter direct openbaar kunnen maken?

Of is dat mijn onderbuik die nu praat?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 21:44:43 ]
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:44:33 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121909541
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb heul niks weggehaald.
nee ik want
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
kan die telekids discussie naar de SC verplaatst worden ofzo?
obey
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:44:43 #151
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909548
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Dan weet je dus ook dat het wel en wee van dergelijk straattuig mij niet kan boeien, en vervroegde vrijlating na 2/3e straf, en "TBS met verlof" mij als kattengejank in de oren klinkt. Gewoon water, brood, met 5 man in een cel, en 1 minuut zonlicht per dag.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:45:53 #152
236046 NotYou
tigerblood
pi_121909658
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Moreel punt?

*insert foto van zichtbaar gehandicapt kind dat uitbundig over de finishlijn rent met semi-gevat onderschrift*
Je suis Charlie Sheen
pi_121909706
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan weet je dus ook dat het wel en wee van dergelijk straattuig mij niet kan boeien, en vervroegde vrijlating na 2/3e straf, en "TBS met verlof" mij als kattengejank in de oren klinkt. Gewoon water, brood, met 5 man in een cel, en 1 minuut zonlicht per dag.
Nee je kent geen moraal. Je post kwijlsmileys bij leed in islamitische landen.

Dus de slachtoffers van het tuig boeien je ook niet. Je zou ze zo vrijlaten als je er beter van werd.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:46:43 #154
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909735
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

*insert foto van zichtbaar gehandicapt kind dat uitbundig over de finishlijn rent met semi-gevat onderschrift*
Nee, je vakantiefoto's hou je maar prive.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:47:19 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_121909788
Ik heb een lachkick van dat alarm :D _O-
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:47:42 #156
236046 NotYou
tigerblood
pi_121909818
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, je vakantiefoto's hou je maar prive.
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:48:02 #157
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909844
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee je kent geen moraal. Je post kwijlsmileys bij leed in islamitische landen.

Dus de slachtoffers van het tuig boeien je ook niet. Je zou ze zo vrijlaten als je er beter van werd.
Maar dat wordt ik dus niet, derhalve moeten ze vastzitten he.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121909857
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.
Inderdaad.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:48:17 #159
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121909872
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde dan? Of neem je ons serieus?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:48:58 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121909929
dit gaat ook nergens meer over :')
pi_121909956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
inleiding tot slotje?
pi_121909972
ik ga even wat chips in mijn onderbuik stoppen...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:49:35 #163
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121909982
quote:
Kun je het beter over Anniko van Santen hebben inderdaad.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:49:36 #164
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_121909987
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen. Tegen zijn hoofd meerdere malen trappen en op hem springen.

Op de beelden is duidelijk te zien dat de daders blank zijn, dat hoor je helaas de presentatoren niet zeggen. Jammer dit, als het allochtonen waren zouden ze licht getint geroepen hebben.
Schijt aan iedereen
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:50:03 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

inleiding tot slotje?
onderbuikgevoel!
pi_121910030
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

inleiding tot slotje?
Nu ga je mij zeker beschuldigen tot het sturen naar een slotje terwijl jij zelf en VS (mod) lopen te trollen.
pi_121910066
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nu ga je mij zeker beschuldigen tot het sturen naar een slotje terwijl jij zelf en VS (mod) lopen te trollen.
waar heb je het over man?
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:50:34 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910071
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen.

Op de beelden is duidelijk te zien dat de daders blank zijn, dat hoor je helaas de presentatoren niet zeggen. Jammer dit, als het allochtonen waren zouden ze licht getint geroepen hebben.
open er een topic over
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:50:59 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef betyar het volgende:

[..]

Kun je het beter over Anniko van Santen hebben inderdaad.
mja inmiddels wel

ik vond haar lekker O+

game on!
pi_121910111
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen.

Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:51:12 #171
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121910132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waar heb je het over man?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

onderbuikgevoel!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121910202
Ondertiteling bij Opsporing Verzocht, vraag me af waarom.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:52:31 #173
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_121910248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

open er een topic over
... Vervolgens reageert er geen kip. Want?
De daders zijn autochtonen

http://www.avro.nl/tv/pro(...)n_mishandeling.aspx#

[ Bericht 16% gewijzigd door Deadre op 22-01-2013 22:00:45 ]
Schijt aan iedereen
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:52:40 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910259
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..
kijk hem nooit met jij-bakken strooien :')
pi_121910287
quote:
Het gaat over het feit dat een mod kwijlsmileys post bij leed in islamitische landen. Best schokkend inderdaad.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:53:01 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910300
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Deadre het volgende:

[..]

... Vervolgens reageert er geen kip. Want?
De daders zijn autochtonen
dus meld je het hier?

makes sense
pi_121910327
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Specularium het volgende:
Ondertiteling bij Opsporing Verzocht, vraag me af waarom.
Is dit nu een sarcastische opmerking over de grote moeite met het Nederlands bij onze allochtone medemens?

Zo ja;

ONDERBUIKALARM!!!!!!
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:53:30 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910340
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het gaat over het feit dat een mod kwijlsmileys post bij leed in islamitische landen. Best schokkend inderdaad.
open er een topic over
pi_121910360
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

dus meld je het hier?

makes sense
Waar anders? Hier zit iedereen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:53:50 #180
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121910367
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Link.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:53:58 #181
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_121910379
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik neem het hypocriete volk op Fok nooit serieus.
Schijt aan iedereen
pi_121910387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Link.
...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:54:20 #183
322645 Voorschrift
See if I care
pi_121910400
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

...
Boter bij de vis.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_121910406
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

...
Goeie link...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:55:07 #185
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121910459
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Boter bij de vis.
Kruidenboter op forel :P :P :P
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:55:20 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910472
nou goed dat ook weer opgelost, dan kunnen we weer ontopic of over Anniko ( O+ )gaan praten
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:55:23 #187
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_121910475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

dus meld je het hier?

makes sense
ja, problemen mee?
Schijt aan iedereen
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:55:41 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910499
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:55 schreef Deadre het volgende:

[..]

ja, problemen mee?
:Y
pi_121910611
In ieder geval blijken het wederom buitenlanders, dat is goed voor het pvv gevoel! ^O^
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 21:59:13 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121910775
genoeg offtopic, ook niet meer anniko niet meer ( -O- )
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:01:32 #191
236046 NotYou
tigerblood
pi_121910930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
In ieder geval blijken het wederom buitenlanders, dat is goed voor het pvv gevoel! ^O^
:')
Je suis Charlie Sheen
pi_121910998
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:01 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar het zijn Belgen. Dat zijn nu eenmaal buitenlanders. Ik kan er ook niet meer van maken :'(
pi_121912456
Oh ik ben blij dat ik ben gaan sporten i.p.v. deze loze discussies te volgen :')

Heb ik mijn onderbuik tenminste een beetje mee getrained. :7
Azwethinkweiz
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 22:27:15 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121912854
hij is naar de kroeg gegaan *O*
pi_121913561
Vraag voor de nachtploeg; dat razendpopulaire kopschoppen cq hoofdtrappen. Waar komt dat vandaan? Zat het in Pokémon ofzo...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:42:07 #196
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121913957
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen. Tegen zijn hoofd meerdere malen trappen en op hem springen.

Kleenexje nodig?
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_121916482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef arjan1212 het volgende:
Vraag voor de nachtploeg; dat razendpopulaire kopschoppen cq hoofdtrappen. Waar komt dat vandaan? Zat het in Pokémon ofzo...
Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd en reageren dat af op het hoofd van een ander.
Verder vind ik het allemaal niet zo relevant meer of die daders wel of niet worden opgepakt. Als ze eenmaal worden opgepakt krijgen ze 150 euro boete, 40 uur taakstraf, of allerlei voorwaardelijke sancties, want dit is pas de eerste keer dat ze over de schreef gaan. Die blabla kennen we nu wel. Laten we deze symboolpolitiek dan ook maar gewoon laten voor wat het is.

Als je niet bereid bent om dit soort daders 1 jaar onvoorwaardelijk in de bak te stoppen + 200 uur taakstraf te geven + 1000 euro boete te betalen aan de staat en het slachtoffer, dan hoef je die hele opsporing wat mij betreft helemaal niet te doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_121921495
quote:
Bizar voorval.

Je analyse klopt. Maar een kleine kanttekening, dit is een cultuur die hier is ontstaan. Niet de cultuur in Marokko. Dus voor degene die naar Marokko op vakantie gaan; als je je daar zo gedraagt wordt je in elkaar getimmerd.
pi_121924496
mogelijke groepsfoto van het tuig. Men spreekt hier over 2 personen, welke aan de kleding "herkenbaar" zijn, maar er wordt niets gezegd over de 2 jongens, welke zich "vrijwillig" gemeld hebben. Die moeten er dan toch ook op staan :{

http://www.omroepbrabant.(...)eling+Eindhoven.aspx
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:28:18 #200
206580 Luxuria
pi_121924513
Ik snap niet dat ze de andere daders niet vinden.
Ze hebben er toch twee? De rest zullen daar vast vrienden van zijn.
pi_121924565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 08:28 schreef Luxuria het volgende:
ik las gisteren ook ergens bij reactie's iets over dat het een deel van een voetbalelftal was. Kan niet precies meer achterhalen waar en hoe, maar er reageerden 2 personen tegen elkaar en één daarvan zei, "toch een deel van dat voetbalelftal, wat dus eigenlijk uit 15 personen bestond".
Dus ik neem aan dat er wel al vermoedens zijn, maar nog geen aanhoudingen.
pi_121924635
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 08:28 schreef Luxuria het volgende:
We hebben het hier wel over de Nederlandse politie hè. Plus België is groot!
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:37:59 #203
206580 Luxuria
pi_121924643
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 08:32 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

ik las gisteren ook ergens bij reactie's iets over dat het een deel van een voetbalelftal was. Kan niet precies meer achterhalen waar en hoe, maar er reageerden 2 personen tegen elkaar en één daarvan zei, "toch een deel van dat voetbalelftal, wat dus eigenlijk uit 15 personen bestond".
Dus ik neem aan dat er wel al vermoedens zijn, maar nog geen aanhoudingen.
Dat zou idd ook kunnen.
Maar ze weten in ieder geval waar ze de daders ergens moeten zoeken. En het waren best duidelijke beelden, dus zo moeilijk moet het toch niet zijn om de daders te vinden.
Maar goed, al zullen ze die vinden, een hoge straf krijgen ze waarschijnlijk toch niet.
pi_121924994
Foto vermoedelijke daders via Geenstijl:

pi_121925139
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2013 08:59 schreef Specularium het volgende:

[ afbeelding ]
Smile... :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_121925630
quote:

[ afbeelding ]
Ze lijken allemaal toch wel erg jong. Had op zijn minst verwacht dat er een aantal wat oudere bij zouden zijn, deze lijken allemaal nog geen 20.

Hoop dat de grootste daders wel volgens het volwassen recht berecht worden.
Azwethinkweiz
pi_121925763
quote:

[ afbeelding ]
Goh... Ik zie enkele pure Belgen.Geen Marokkanen. Goh. Hoe onverwacht.
pi_121925813
Namen: Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots. Nog 3 te gaan.

Allemaal Marokkanen dus duidelijk. ..
pi_121925857
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef De_Guidance het volgende:
Namen: Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots. Nog 3 te gaan.

Allemaal Marokkanen dus duidelijk. ..
Waar zijn al die stoere Fokkers met het gezeik dat het weerrrrrrr die kut Islamietjes waren. Ismail Bouziane is de enige aan de namen te zien. Tom, Stefano etc klinkt nou niet echt islamitisch.

Het zijn ook altijd die blanken! Geen incidentjes meer! Het land zakt en zakt en zakt steeds verder. PvdA Doe er wat aan!
pi_121925870
Vroeger was alles beter! Stem PVV!
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:42:28 #211
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121925884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waar zijn al die stoere Fokkers met het gezeik dat het weerrrrrrr die kut Islamietjes waren. Ismail Bouziane is de enige aan de namen te zien. Tom, Stefano etc klinkt nou niet echt islamitisch.

Het zijn ook altijd die blanken! Geen incidentjes meer! Het land zakt en zakt en zakt steeds verder. PvdA Doe er wat aan!
Ismail zal wel de aanstichter zijn!!!!!! :')
pi_121925900
Die zijn te druk met het stellen van kamervragen over onbelangrijke zaken.
  Forum Admin woensdag 23 januari 2013 @ 09:43:17 #213
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_121925907
Dit heeft toch geen reet met de islam te maken man. Dit zijn een stel leeghoofdige amoebes die niet nadenken voor ze wat doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_121925925
En er wilden nog mensen Turkse supermarkten aanvallen. Right. :')
pi_121925957
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:43 schreef De_Guidance het volgende:
En er wilden nog mensen Turkse supermarkten aanvallen. Right. :')
:') Wie? Wat? Waarom?
pi_121925998
quote:

[ afbeelding ]
Hoe komen ze eigenlijk aan die foto?
I feel kinda Locrian today
pi_121926000
Wedden dat dit topic een stille dood sterft nu?
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:47:36 #218
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_121926030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef De_Guidance het volgende:
Nee joh, die andere drie zullen wel Arabische namen hebben, dan is het 50% en dat is toch echt teveel!
pi_121926048
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Inderdaad, bij opsporing verzocht is het ook nogal onverwacht als er een blanke voorbij komt.

Gewoon een uItzondering die de regel bevestigd enzo.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 09:48:41 #220
8781 crew  Frutsel
pi_121926051
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:46 schreef De_Guidance het volgende:
Denk je?
  Forum Admin woensdag 23 januari 2013 @ 09:50:06 #221
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_121926096
Laten we wel heel eerlijk zijn, mensen.. bij dit soort gevallen denk je toch al snel aan onze opgeschoren broeders in bontjasjes(ik heb het specifiek niet over een afkomst, ik heb het over tuig)

Die stereotypering komt niet uit de lucht vallen..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_121926100
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Denk je?
.
Wellicht was dat wat overdreven, maar wordt wel rustiger.

Hoe dan ook, mooi dat ze de daders hebben.
pi_121926113
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Inderdaad, bij opsporing verzocht is het ook nogal onverwacht als er een blanke voorbij komt.

Het goedpraten is begonnen.
pi_121926142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ja, enorm onverwacht. Maar autochtonen beginnen zich aan te passen :) Fijn.
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 09:52:26 #225
8781 crew  Frutsel
pi_121926157
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Wellicht was dat wat overdreven, maar wordt wel rustiger.

Hoe dan ook, mooi dat ze de daders hebben.
Twee toch? Wat een schoften...
hopelijk volgt de rest ook...
pi_121926195
Maar de helft Maroc? Matige score. Wel exact degenen die geschopt hebben natuurlijk zal straks blijken.
pi_121926196
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nog wat tips aangezien jij daar expert in bent??
pi_121926203
Op die 5 staan trouwens 5 Murken, dat is toch de overgrote meerderheid.
pi_121926210
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar de helft Maroc? Matige score. Wel exact degenen die geschopt hebben natuurlijk zal straks blijken.
:') Tuurlijk jongen.
pi_121926235
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Tuurlijk jongen.
Zou het jou echt verbazen? :)
pi_121926237
Mensen zien "strenger straffen" als wat mensen vanuit hun onderbuikgevoel willen, vanuit hun natuur, hun onderbewuste. Het binnenste van het binnenste in het individu.

Terwijl "strenger straffen" net zo verzonnen is als alle andere politieke ideeën. Heb vaak het idee dat mensen gelijk maar roepen "strenger straffen!" om maar niet als watje gezien te worden en er bij te horen. Terwijl ze van binnen ook wel weten dat het anders zit.
pi_121926259
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou het jou echt verbazen? :)
Soort zoekt soort..
En die jongen met die witte trui aan, is geen Marokkaan. Nederlanders zien toch geen verschil.
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:56:10 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_121926262
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jij had niet verwacht dat stamgenoten van je zich ook zo konden misdragen?
pi_121926307
quote:
13s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee hoor.

Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots.

Tellen is moeilijk zeker?
pi_121926328
quote:
13s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed het zal natuurlijk de schuld zijn van die Marokkanen die arme Belgen zouden zoiets normaal nooit doen en vroeger gebeurde dit ook niet.
pi_121926339
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee hoor.

Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots.

Alsof een Turk geen Jordy kan heten!

Cat Stevens heet ook Yusuf Islam!

:7
pi_121926357
pi_121926367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef starla het volgende:

[..]

Alsof een Turk geen Jordy kan heten!

Cat Stevens heet ook Yusuf Islam!

:7
:D Kans is idd bijzonder hoog.
pi_121926380
Als dit topic opeens heel rustig wordt blijkt maar weer eens waar het sommige mensen op Fok echt om te doen is ....

Want aan de daad zelf is niets veranderd.

Maar ja .... de meeste PVV'ers hebben altijd wel ergens een foute "ome Henk" die zich heeft misdragen en daarom begrijpen ze autochtone criminelen wat meer en kijken ze door de vingers ... Maaskantje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121926394
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:56 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij had niet verwacht dat stamgenoten van je zich ook zo konden misdragen?
Ik ben geen Belg. Dafuq?
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:02:34 #241
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_121926399
In de geenstijl comments staan inmiddels vrijwel alle facebook pagina's en hyves linkjes.
pi_121926402
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee hoor.

Die namen komen van 1 anonieme tweeter. Met 3 tweets in totaal. Niet zo snel happen omdat je dat WIL geloven he?
pi_121926407
quote:
11s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ben geen Belg. Dafuq?
nee hij bedoelt blank, alle blanken zijn hetzelfde.
pi_121926414
Deze jongen is pas 18... http://www.streetheroes.be/nl/spelersprofiel/219
Ik had ze dus ook ouder verwacht.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_121926418
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die namen komen van 1 anonieme tweeter.
Maar wel degene die de foto heeft gemaakt :P
pi_121926431
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
In de geenstijl comments staan inmiddels vrijwel alle facebook pagina's en hyves linkjes.
Ja van iemand met een eigen klusbedrijf die dezelfde naam heeft :|W
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:05:28 #247
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_121926463
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje het zure. Zulke mongolen mogen van mij best even zweten na zulke acties. Maar de digitale schandpaal heeft nog wel eens de verkeerde te pakken, en weet ook niet goed waar te stoppen..
pi_121926466
quote:
;( Ze leren het daar ook nooit....
pi_121926468
quote:
17s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die namen komen van 1 anonieme tweeter. Met 3 tweets in totaal. Niet zo snel happen omdat je dat WIL geloven he?
Pot/ketel. Sinds wanneer ben jij zo kritisch op bronnen?

Aan de foto is ook duidelijk te zien dat het om in de meerderheid autochtone Belgen gaat. Schijnt ook aan het filmpje te zien te zijn.

Maar moet voor jou natuurlijk frustrerend zijn dat je nu uit je wolf in schaapskleren rol valt en geen haat kunt zaaien in dit topic .
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 10:06:15 #250
8781 crew  Frutsel
pi_121926489
quote:
is de foto zelf ook alleen afkomstig van Geenstijl of van één van die linkjes of gemaakt op die bewuste 'stap' avond?
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:06:16 #251
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121926492
quote:
11s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ben geen Belg. Dafuq?
Blanke man met agressieve inborst. Maar zoals altijd zul je wel een eigenschap ontdekken waar jij niet aan voldoet en dus hoef je je niet met hen te identificeren. Behalve bij Marokkanen natuurlijk. Dat zijn Marokkanen en allemaal hetzelfde.
pi_121926497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als het allemaal Ismails waren had je daar geen probleem mee gehad.
pi_121926523
Ah, nog 1 bekend: Ilias Zaid
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:07:55 #254
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_121926548
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

is de foto zelf ook alleen afkomstig van Geenstijl of van één van die linkjes of gemaakt op die bewuste 'stap' avond?
Geen idee. Omroep brabant kwam er mee volgens mij.
pi_121926549
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:06 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Blanke man met agressieve inborst. Maar zoals altijd zul je wel een eigenschap ontdekken waar jij niet aan voldoet en dus hoef je je niet met hen te identificeren. Behalve bij Marokkanen natuurlijk. Dat zijn Marokkanen en allemaal hetzelfde.
Blanke man die nog NOOIT zo iets heeft gedaan. Erg he?
pi_121926552
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja en?? Geen medelijden mee..
pi_121926568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ah, nog 1 bekend: Ilias Zaid
Hoe durf je die naam te publiceren!!
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:09:00 #258
382130 gnaeus
pi_121926573
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Blanke man die nog NOOIT zo iets heeft gedaan. Erg he?
huh wat, je loopt altijd nogal op te scheppen over je vechtpartijtjes.
pi_121926586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ja en?? Geen medelijden mee..
Ze slepen er wel eens onschuldigen mee in... Da's Geenstijl eh...
pi_121926589

Belgische uitstraling die 'Jordy'
pi_121926604
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]

:') Ja, want alle Belgen zijn blank... Tering ey..
pi_121926608
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef gnaeus het volgende:

[..]

huh wat, je loopt altijd nogal op te scheppen over je vechtpartijtjes.
In jouw fantasiehoofd wel.

Maar ja, in jouw fantasiehoofd is de sporten een slechte gewoonte en wordt je in NL nooit zonder reden in elkaar getimmerd he? :')
pi_121926625
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]

Je hebt eerder een probleem met ras of zo?
pi_121926631
quote:
[ afbeelding ]

Het is eigenlijk stiekem een Marokkaan. De Belgische media zijn een complot begonnen om Zoetermeer te islamiseren.
pi_121926637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In jouw fantasiehoofd wel.

Maar ja, in jouw fantasiehoofd is de sporten een slechte gewoonte en wordt je in NL nooit zonder reden in elkaar getimmerd he? :')
Gozer, smoel dicht.. Dit keer geen islamieten/Marokkanen, maar Vlamingen. Accepteer het.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:11:09 #266
104871 remlof
Europees federalist
pi_121926643
quote:

[..]

Ik ben geen Belg. Dafuq?
Oh nee, jij bent meer van de rassenleer, dat is waar ook.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:11:18 #267
382130 gnaeus
pi_121926650
Hofstadman vindt negers ook geen Nederlanders dus dat verbaast mij niet.
pi_121926657
Heerlijk hoe die paupers er allemaal digitaal aan gaan.
Toch blijft het zuur dat criminelen anno 2013 meer te vrezen hebben van media als geenstijl dan van de rechtstaat.
pi_121926676
Verdachte mishandeling 'weet niet wat hem overkwam'

EINDHOVEN - De 'Belgische' verdachten van de zware groepsmishandeling zijn Nederlandse jongens. Hun ouders zijn naar België verhuisd.

Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeerd over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."

Zijn vader is een gerenommeerd zakenman. De zoon heeft geen strafblad, is nooit met de politie in aanraking geweest, volgt een mooie opleiding en haalt goede cijfers. "Niks mis mee", aldus de raadsman. De ouders zijn, evenals de zoon 'kapot van het gebeurde'.

Op internet circuleert een groepsfoto waarop vrijwel zeker alle verdachten staan. De groep liep eerder die avond langs de Pathe-bioscoop aan de Dommelstraat en poseerde daar voor een voorbijganger. Die heeft de foto vrijgegeven. Kleding en houding van de jongens laat weinig ruimte voor twijfel. Er worden ook namen aan de jongens gekoppeld.

Bron
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:13:05 #270
382130 gnaeus
pi_121926699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Heerlijk hoe die paupers er allemaal digitaal aan gaan.
Toch blijft het zuur dat criminelen anno 2013 meer te vrezen hebben van media als geenstijl dan van de rechtstaat.
Niet alleen criminelen, ook onschuldigen. Geenstijl is het riool van het internet en enkel ratten voelen zich er thuis.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:13:34 #271
241662 Jian
Well, well, well
pi_121926711
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het is niet waar wat hij zegt? En daarnaast, het feit dat deze groep niet, c.q. niet geheel, uit Marokkanen bestaat, maakt dat de feitelijke cijfers aangaande participatie van jonge Marokkaanse mannen aan geweldsdelicten en straatcriminaliteit opeens zijn veranderd?
Je staat opeens "boven op de barricade te gillen", alsof een groot onrecht opeens ongedaan is gemaakt?
Heb je wellicht zelf niet en hebben anderen niet ook gezegd dat dit soort misdragingen niet zijn voorbehouden aan Marokkanen, alhoewel zij daar procentueel gezien wel een boventoon in voeren. En wat is daar door het gegeven dat dit niet allemaal Marokkanen waren nu aan veranderd dan?
Hoezo "zo neutraal mogelijk" :) , maar schreeuw je euforie gerust uit, samen met enkele andere emotionele "geloofsgenoten", je zal mij niet horen zeggen dat het niet vermakelijk is. :D
pi_121926727
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Niet alleen criminelen, ook onschuldigen. Geenstijl is het riool van het internet en enkel ratten voelen zich er thuis.
Ik zie er weinig bontkraagjes posten eigenlijk.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:14:58 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121926745
wat een lekkere circlejerk over een paar crimineeltjes O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121926752
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Het is niet waar wat hij zegt? En daarnaast, het feit dat deze groep niet, c.q. niet geheel, uit Marokkanen bestaat, maakt dat de feitelijke cijfers aangaande participatie van jonge Marokkaanse mannen aan geweldsdelicten en straatcriminaliteit opeens zijn veranderd?
Je staat opeens "boven op de barricade te gillen", alsof een groot onrecht opeens ongedaan is gemaakt?
Heb je wellicht zelf niet en hebben anderen niet ook gezegd dat dit soort misdragingen niet zijn voorbehouden aan Marokkanen, alhoewel zij daar procentueel gezien wel een boventoon in voeren. En wat is daar door het gegeven dat dit niet allemaal Marokkanen waren nu aan veranderd dan?
Hoezo "zo neutraal mogelijk" :) , maar schreeuw je euforie gerust uit, samen met enkele andere emotionele "geloofsgenoten", je zal mij niet horen zeggen dat het niet vermakelijk is. :D
Inderdaad, het zijn andere mensen die schreeuwen inderdaad, niet de Marokkanenklagers. Droom lekker verder.
pi_121926757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

ik kan dit wel waarderen.

dit soort mongolen heeft geen recht op privacy.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:15:48 #276
382130 gnaeus
pi_121926764
quote:

[..]

Heb je wellicht zelf niet en hebben anderen niet ook gezegd dat dit soort misdragingen niet zijn voorbehouden aan Marokkanen, alhoewel zij daar procentueel gezien wel een boventoon in voeren.
Daar heb je dan vast wel een bron voor. Ik wel voor het tegendeel trouwens.
pi_121926805
quote:

[..]

Valt wel mee, het is gewoon een spiegeltje voor mensen die hebben gezegd dat het wel Marokkanen móesten zijn.
Immers zouden autochtonen zoiets nooit doen en gebeurde dit vroeger ook niet.

Voor jou was het zelfs een reden tot PVV-sympathie. Maar zoals ik had vermoed heb jij die beslissing al eerder gemaakt.

Je zal mij niet horen ontkennen dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn en dat daar een aanpak nodig voor is. Ik val de mensen die dat zeggen ook niet verbaal aan.

Het gaat mij om een paar hypocriete users met een obsessie en ideeën die ver van de werkelijkheid staan.
pi_121926832
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:12 schreef Kper_Norci het volgende:

EINDHOVEN - De 'Belgische' verdachten van de zware groepsmishandeling zijn Nederlandse jongens. Hun ouders zijn naar België verhuisd.

Volgens een van de advocaten is zijn cliënt (17) een 'bijzonder nette jongen' die zelf in shock verkeerd over het gebeurde. "Hij heeft deelgenomen aan de mishandeling, maar snapt zelf niet waarom hij het heeft gedaan."

Zijn vader is een gerenommeerd zakenman. De zoon heeft geen strafblad, is nooit met de politie in aanraking geweest, volgt een mooie opleiding en haalt goede cijfers. "Niks mis mee", aldus de raadsman. De ouders zijn, evenals de zoon 'kapot van het gebeurde'.

Op internet circuleert een groepsfoto waarop vrijwel zeker alle verdachten staan. De groep liep eerder die avond langs de Pathe-bioscoop aan de Dommelstraat en poseerde daar voor een voorbijganger. Die heeft de foto vrijgegeven. Kleding en houding van de jongens laat weinig ruimte voor twijfel. Er worden ook namen aan de jongens gekoppeld.

Bron
Ah, het was een lieve jongen, doet geen vlieg kwaad.

jammer maar ik zie in die paar regels al voldoende reden voor de rechter om te zeggen; 'hier een gevulde koek, twee uur in de hoek staan en sorry zeggen'.
pi_121926874
quote:
Doe vooral geen poging je teleurstelling te verbergen.

quote:
[ afbeelding ]

Het is inderdaad de vraag of daar wel neerlands bloed door d'adren stroomt van vreemde smetten vrij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121926889
Euforie vind ik wel een verkeerde wooordkeuze bij jongens die iemand op het hoofd trappen en ook nog hun eigen leven hebben vergooid.
pi_121926943
quote:

Bron
Door heel deze hetze leert hij waarschijnlijk wel dat hij nooit met een groep mee moet doen aan dingen, waar hij niet achter staat. Weglopen is een duidelijk signaal dat je er niets mee te maken wil hebben. Zo heb ik het mijn kinderen altijd verteld. Deden ze dat niet, dan waren ze net zo goed schuldig aan het gebeurde :Y . Afstand nemen is stoerder dan meedoen ;)
pi_121927038
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Ja, want alle Belgen zijn blank... Tering ey..
Hoho, miss Istanbul. JIJ begon over

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Admin woensdag 23 januari 2013 @ 10:27:27 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121927058
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef Beeertjee het volgende:
Deze jongen is pas 18... http://www.streetheroes.be/nl/spelersprofiel/219
Ik had ze dus ook ouder verwacht.
Dat commentaar er onder.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121927065
quote:

Bron
Lekker boeiend. Gewoon 10 jaar de bak in gooien zou ik zeggen.

Maar ja, dat gebeurt toch niet.
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 10:27:57 #285
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121927073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:23 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Door heel deze hetze leert hij waarschijnlijk wel dat hij nooit met een groep mee moet doen aan dingen, waar hij niet achter staat. Weglopen is een duidelijk signaal dat je er niets mee te maken wil hebben. Zo heb ik het mijn kinderen altijd verteld. Deden ze dat niet, dan waren ze net zo goed schuldig aan het gebeurde :Y . Afstand nemen is stoerder dan meedoen ;)
Berouw na de zonde heb je geen zak aan. Als ze dat allemaal hebben neemt het aantal incidenten nog niet af.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Admin woensdag 23 januari 2013 @ 10:27:58 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121927074
quote:

[..]

Dat is niet de eerste keer, als de meute eenmaal los gaat...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121927085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Gozer, smoel dicht.. Dit keer geen islamieten/Marokkanen, maar Vlamingen. Accepteer het.
Eh.... lees die namen nu nog eens. Het zijn beide. Accepteer jij DAT maar eens.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:29:25 #288
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_121927100
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat commentaar er onder.
Ja en?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:30:36 #289
343196 RingBewoner
pi_121927136
quote:

[..]

Dat is niet de eerste keer, als de meute eenmaal los gaat...
Als justitie het niet doet moeten anderen het maar doen.
pi_121927165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Berouw na de zonde heb je geen zak aan. Als ze dat allemaal hebben neemt het aantal incidenten nog niet af.
Ik heb enige hoop dat de raddraaiers in het vervolgd beseffen dat Social-Media hen er wel eens bij kan lappen en ze daarom "rustiger" worden... Laat het voor de volgende een les zijn.
Deze groep moet gewoon hard aangepakt worden, schijt aan hun "berouw"....Dat is inderdaad te laat :(
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:33:28 #291
343196 RingBewoner
pi_121927230
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik heb enige hoop dat de raddraaiers in het vervolgd beseffen dat Social-Media hen er wel eens bij kan lappen en ze daarom "rustiger" worden... Laat het voor de volgende een les zijn.
Deze groep moet gewoon hard aangepakt worden, schijt aan hun "berouw"....Dat is inderdaad te laat :(
Wat een belachelijke redenatie. Ze moeten wat rustiger worden omdat het gewoon compleet idioot is om iemand anders zo te mishandelen.
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 10:33:43 #292
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121927238
quote:

[..]

Het enige wat helpt is dat de hele wereld ze nawijst. Zolang hun "maatjes" hun zien als stoere boys is de drive er nog. en dat geldt voor de hele jeugd, met alles.
Nou, ga dat er maar eens uit timmeren...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121927262
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eh.... lees die namen nu nog eens. Het zijn beide. Accepteer jij DAT maar eens.
De jongen die sloeg, is geen Marokkaan. Ik herhaal GEEN MAROKKAAN. JIJ had de mond vol daarover. En nu blijkt het geen Marokkaan te zijn. Goh. Raar.....
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:34:42 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_121927263
quote:

[..]

Dat commentaar er onder.
"succes met solliciteren" :')
pi_121927278
Moeilijk kiezen om wie ik harder moet huillachen. Fokkers die maar blijft roepen dat er echt wel marokkanen bij betrokken waren of fokkers die blijven roepen dat er echt geen marokkanen bij betrokken waren. :')

Boeiend, gewoon opbergen en sleutel weggooien.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:35:26 #296
382130 gnaeus
pi_121927281
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:34 schreef remlof het volgende:

[..]

"succes met solliciteren" :')
Lekker professioneel ook, met je facebook account reageren waarin je werkgever en functie staat vermeld.
pi_121927302
quote:

[..]

Dat commentaar er onder.
Wat een kracht heeft het Internet.. Eng, hoor.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:36:12 #298
104871 remlof
Europees federalist
pi_121927305
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:35 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Lekker professioneel ook, met je facebook account reageren waarin je werkgever en functie staat vermeld.
Feestboek is sowieso een Sodom en Gomorra dat zoveel mogelijk gemeden moet worden.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:36:34 #299
241662 Jian
Well, well, well
pi_121927319
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Voor jou was het zelfs een reden tot PVV-sympathie. Maar zoals ik had vermoed heb jij die beslissing al eerder gemaakt.

Hoe kom je erbij en waar haal je het vandaan??? :?
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:36:54 #300
382130 gnaeus
pi_121927330
quote:

[..]

Dit soort impulsieve acties zijn niet te vookomen door enorm hoge straffen en ook niet door name and shame op een internetsite. Dat vervult enkel wat verlichting in de onderbuik bij stakker Nederland.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:36:59 #301
343196 RingBewoner
pi_121927333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat een kracht heeft het Internet.. Eng, hoor.
Wat is er eng aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')