De vrijlating van Dutroux werd ook bejubeld als terechte vervroegde vrijlating, nuff said.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fijn dat jij zo verheven bent zeg.
Nee, een werkkamp zoals in een kamp, waarin middels productie-arbeid de eigen detentie gefinancierd wordt. En wanneer men zich in al zijn op straat aangeleerde, maar volledig misplaatste arrogantie te goed voelt om arbeid te verrichten, dan kan het wel eens voor komen dat cipiers vergeten dat er in de eenzame opsluitingscel ook nog iemand zit die een maaltijd moet krijgen...quote:
Enkel voor de onderbuik, zou De_Guidance zeggen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Mylene het volgende:
Opsporing Verzocht besteedt er zo aandacht aan.
Je hebt het filmpje niet gekeken, je leest de krant niet, maar je staat wel klaar met onderbuik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees de Telegraaf niet nee.
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je bent ook niet zomaar zwakzinnig.
Ik lees de Volkskrant ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je leest enkel die Volkskrant meuk die enkel juichen bij dergelijk leed.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
het rechtssysteem is compleet doorgeschoten
Over Islamitische landen gesproken, daar hangen ze dergelijk volk gewoon op, zo ook in Iran.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees de Volkskrant ook niet.
Overigens is de Volkskrant juist heel pluriform. Ze zoeken zowel de linker en rechterhoek op met hun stukjes.
Dan liever de NRC.
Overigens lijkt het mij sterk dat er mensen hierom staan te juichen.
Grappige beschuldiging ook van iemand die kwijlsmileys plaatst bij leed in islamitische landen.
Nogmaals, De_Guidance bedient zich van de PVV-taktiek; holle retoriek, maar niet met oplossingen komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet gekeken, je leest de krant niet, maar je staat wel klaar met onderbuik?
Dat klopt dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet
er zijn gewoon teveel onzinnige redenen om straffen te verminderen, dit zijn 2 voorbeelden waar ik praktijkvoorbeelden van ken maar er zijn er nog wel wat
het rechtssysteem is compleet doorgeschoten
Waarom lees ik dit met de stem van David Attenborough.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
Bizar voorval.
Toch heb ik wel een beetje een indruk hoe zoiets tot stand komt: Meer dierlijk dan menselijk. Ik weet wel hoe het voelt om bij een groep jonge Mocro's op straat te staan.
Deze gasten maken iets bij elkaar los. De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact. Het mag niet voor elkaar onderdoen, dus het maakt in zo'n groep een soort vliegwiel-effect los.
Als iemand passeert dan verplichten ze elkaar om het contact uit te lokken (wat kijk je, ey meisje, etc.). Zodra je reageert verplichten ze elkaar tot een extreme reactie. En dat contact dient dan in de kiem gesmoord te worden, vaak volstaat een bedreiging als iemand doorloopt, anders kun je geweld verwachten. Dat is de wet van deze groep. Het heeft alles met frustraties, macho-cultuur, testosteron en adrenaline te maken.
De kans bestaat dat ze die avond tegen frustraties zijn opgelopen, bijvoorbeeld geweigerd bij een club, die het gedrag tot in het extreme oproept.
Deze reactie is de wet van de groep in een samenstelling als deze. Dit gaat nog vaak plaatsvinden.
Ach ja, ies koeltoerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact.
Goed punt, kan jij weer kwijlsmileys posten. Daar hou je toch van?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over Islamitische landen gesproken, daar hangen ze dergelijk volk gewoon op, zo ook in Iran.
Klopt, en morgen noem ik ze weer barbaars.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed punt, kan jij weer kwijlsmileys posten. Daar hou je toch van?
Totale zwakzinnigheid dus, al met al genoeg redenen om dit soort doorgedraaide, wandelende tijdbommen uit de samenleving te verwijderen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
Bizar voorval.
Toch heb ik wel een beetje een indruk hoe zoiets tot stand komt: Meer dierlijk dan menselijk. Ik weet wel hoe het voelt om bij een groep jonge Mocro's op straat te staan.
Deze gasten maken iets bij elkaar los. De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact. Het mag niet voor elkaar onderdoen, dus het maakt in zo'n groep een soort vliegwiel-effect los.
Als iemand passeert dan verplichten ze elkaar om het contact uit te lokken (wat kijk je, ey meisje, etc.). Zodra je reageert verplichten ze elkaar tot een extreme reactie. En dat contact dient dan in de kiem gesmoord te worden, vaak volstaat een bedreiging als iemand doorloopt, anders kun je geweld verwachten. Dat is de wet van deze groep. Het heeft alles met frustraties, macho-cultuur, testosteron en adrenaline te maken.
De kans bestaat dat ze die avond tegen frustraties zijn opgelopen, bijvoorbeeld geweigerd bij een club, die het gedrag tot in het extreme oproept.
Deze reactie is de wet van de groep in een samenstelling als deze. Dit gaat nog vaak plaatsvinden.
In welke zin?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Totale zwakzinnigheid dus, al met al genoeg redenen om dit soort doorgedraaide, wandelende tijdbommen uit de samenleving te verwijderen...
Ben benieuwd naar het signalement.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Mylene het volgende:
Opsporing Verzocht besteedt er zo aandacht aan.
Mooi, bemoei je dan niet met discussie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, en morgen noem ik ze weer barbaars.
Zoals de wind waait, waait m'n hoedje, ewa.
Ach, bij ieder nieuwsbericht over allochtonen kom jij met een of ander obscuur artikel over 50 moslims aan de andere kant van de planeet die 't ook moeilijk hebben. Over hypocriet gesproken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi, bemoei je dan niet met discussie.
Dat je enorm hypocriet bent wisten we al.
Leuk die statistiekjes, daarachter kun je je inderdaad fijn verschuilen voor de wil van het volkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt dus gewoon niet.
Pure borrelpraat. Zoals gezegd , Nederland straft behoorlijk hard in vergelijking met andere Europese landen.
En we zijn een van de weinige landen in Europa waar levenslang ook echt levenslang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |