Hoeft ook niet, maar laat hun dan wel zélf de detentie financieren door hen in een werkkamp te smijten. Hier hoeft geen belastinggeld aan gespendeerd te worden...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een ander land opzadelen met je eigen problemen?
1/3 iig standaard!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
....
Krijgen we deze onzin weer.
Jullie doen alsof strafvermindering bij bosjes wordt uitgedeeld.
Dat heeft dus te maken met wie het openbaar maakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja maar het gaat de rechter om het effect, niet om wie het filmpje openbaar heeft gemaakt.
Dat willen ze ook helemaal niet, want dan komen ze niet meer in aanmerking voor "vervroegde vrijlating".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Iemand wordt echt niet zomaar geestelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Werkkampen zoals in Noord Korea?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar laat hun dan wel zélf de detentie financieren door hen in een werkkamp te smijten. Hier hoeft geen belastinggeld aan gespendeerd te worden...
Juist, maar niet vaak.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik doe alsof er om onzinnige redenen strafvermindering wordt uitgedeeld
beide voorbeelden komen gewoon voor in de praktijk
Gewoon stoppen met straffen idd, scheelt lekker belastinggeld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar laat hun dan wel zélf de detentie financieren door hen in een werkkamp te smijten. Hier hoeft geen belastinggeld aan gespendeerd te worden...
dat hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Iemand wordt echt niet zomaar geestelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Ik lees de Telegraaf niet nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat willen ze ook helemaal niet, want dan komen ze niet meer in aanmerking voor "vervroegde vrijlating".
Of lees je nooit de krant?
Zoals ik al zei, je leest enkel die Volkskrant meuk die enkel juichen bij dergelijk leed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees de Telegraaf niet nee.
Je bent ook niet zomaar zwakzinnig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat hoeft helemaal niet
als je zwakzinnig bent kun je al strafvermindering krijgen
Fijn dat jij zo verheven bent zeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
jij vind het niet vaak maar dat zeg je puur uit emotie en vanwege je onderbuikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Juist, maar niet vaak.
Als zoiets gebeurt krijgt het wel publiciteit, waardoor de beeldvorming scheef wordt.
FOK!-accountje aanmaken, klaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je bent ook niet zomaar zwakzinnig.
De vrijlating van Dutroux werd ook bejubeld als terechte vervroegde vrijlating, nuff said.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fijn dat jij zo verheven bent zeg.
Nee, een werkkamp zoals in een kamp, waarin middels productie-arbeid de eigen detentie gefinancierd wordt. En wanneer men zich in al zijn op straat aangeleerde, maar volledig misplaatste arrogantie te goed voelt om arbeid te verrichten, dan kan het wel eens voor komen dat cipiers vergeten dat er in de eenzame opsluitingscel ook nog iemand zit die een maaltijd moet krijgen...quote:
Enkel voor de onderbuik, zou De_Guidance zeggen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Mylene het volgende:
Opsporing Verzocht besteedt er zo aandacht aan.
Je hebt het filmpje niet gekeken, je leest de krant niet, maar je staat wel klaar met onderbuik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je bent ook niet zomaar zwakzinnig.
Ik lees de Volkskrant ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je leest enkel die Volkskrant meuk die enkel juichen bij dergelijk leed.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
het rechtssysteem is compleet doorgeschoten
Over Islamitische landen gesproken, daar hangen ze dergelijk volk gewoon op, zo ook in Iran.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik lees de Volkskrant ook niet.
Overigens is de Volkskrant juist heel pluriform. Ze zoeken zowel de linker en rechterhoek op met hun stukjes.
Dan liever de NRC.
Overigens lijkt het mij sterk dat er mensen hierom staan te juichen.
Grappige beschuldiging ook van iemand die kwijlsmileys plaatst bij leed in islamitische landen.
Nogmaals, De_Guidance bedient zich van de PVV-taktiek; holle retoriek, maar niet met oplossingen komen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet gekeken, je leest de krant niet, maar je staat wel klaar met onderbuik?
Dat klopt dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet
er zijn gewoon teveel onzinnige redenen om straffen te verminderen, dit zijn 2 voorbeelden waar ik praktijkvoorbeelden van ken maar er zijn er nog wel wat
het rechtssysteem is compleet doorgeschoten
Waarom lees ik dit met de stem van David Attenborough.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
Bizar voorval.
Toch heb ik wel een beetje een indruk hoe zoiets tot stand komt: Meer dierlijk dan menselijk. Ik weet wel hoe het voelt om bij een groep jonge Mocro's op straat te staan.
Deze gasten maken iets bij elkaar los. De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact. Het mag niet voor elkaar onderdoen, dus het maakt in zo'n groep een soort vliegwiel-effect los.
Als iemand passeert dan verplichten ze elkaar om het contact uit te lokken (wat kijk je, ey meisje, etc.). Zodra je reageert verplichten ze elkaar tot een extreme reactie. En dat contact dient dan in de kiem gesmoord te worden, vaak volstaat een bedreiging als iemand doorloopt, anders kun je geweld verwachten. Dat is de wet van deze groep. Het heeft alles met frustraties, macho-cultuur, testosteron en adrenaline te maken.
De kans bestaat dat ze die avond tegen frustraties zijn opgelopen, bijvoorbeeld geweigerd bij een club, die het gedrag tot in het extreme oproept.
Deze reactie is de wet van de groep in een samenstelling als deze. Dit gaat nog vaak plaatsvinden.
Ach ja, ies koeltoerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact.
Goed punt, kan jij weer kwijlsmileys posten. Daar hou je toch van?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over Islamitische landen gesproken, daar hangen ze dergelijk volk gewoon op, zo ook in Iran.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |