Tja, je lokt het zelf uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat had je nou net over jij-bakken?
O wijze non-hypocriete FOK user.
ja volgens mij ook maar dat kan alleen door mijn onderbuik komen volgens sommigenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Oneens. De wet is niet vanuit de onderbuik ontstaan, maar vanuit vergelijkbare problemen met voetbalsupporters. En volgens mij werkt het uitstekend.
Man man man man man, dan noemen ze Wilders een hol vat. Het enige wat jij kan is "onderbuik" of "complot" roepen!quote:
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, je lokt het zelf uit.
Ik heb niks met groepsdenken maar reken individuen graag af op hun wangedrag.
Jij denkt dat er een complot is, niet ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Man man man man man, dan noemen ze Wilders een hol vat. Het enige wat jij kan is "onderbuik" of "complot" roepen!
Oh zo. Tsja, speeltuin af-en-toe hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja volgens mij ook maar dat kan alleen door mijn onderbuik komen volgens sommigen
Nee, ik zeg alleen dat het onzin is om telkens maar weer die rapportjes en statistieken over straffen rond te strooien. Het is niet relevant. Jij noemt het complotdenken. Nu niet gaan verdraaien he...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een complot is, niet ik.
Even bij de les blijven.
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet?
Waar haal je dat precies uit?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.
En jouw geblaat van de NRC is dus wel de leidraad?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
In de Telegraaf staat dat iemand starfvermindering krijgt, dus ons rechtssysteem is doorgeslagen.
Nee hoor, geen borrelpraat.
- Complotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
In de Telegraaf staat dat iemand starfvermindering krijgt, dus ons rechtssysteem is doorgeslagen.
nou niet alleen de Telegraaf hoor, meestal komt dit gewoon van het ANPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
Hee, is er een post van Nielsch verwijderd?
Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.
Rechters lezen liever een NRC dan jouw geblaat inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jouw geblaat van de NRC is dus wel de leidraad?
Laat me niet lachen.
Moreel punt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.
En het is nog altijd beter dan kwijlsmileys posten bij menselijk leed in islamitische landen. Als je hier een moreel punt van wil maken.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moreel punt?
Schat, ik heb geen moreel.
nee ik wantquote:
obeyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
kan die telekids discussie naar de SC verplaatst worden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |