Nu zijn cijfers plots niet meer relevant?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk die statistiekjes, daarachter kun je je inderdaad fijn verschuilen voor de wil van het volk![]()
![]()
Hoeveel mensen zitten er momenteel levenslang in een cel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt dus gewoon niet.
Pure borrelpraat. Zoals gezegd , Nederland straft behoorlijk hard in vergelijking met andere Europese landen.
En we zijn een van de weinige landen in Europa waar levenslang ook echt levenslang is.
Levenslange detentie met alleen kans op amnestie wanneer ze fysiek in de verste verte niet meer in staat zijn om mensen op een dergelijke manier te mishandelen. Detentie onder zéér spartaanse omstandigheden die natuurlijk wel door hen zelf gefinancierd mag worden in een werkkamp. Dergelijke figuren zijn niet één cent gemeenschapsgeld waard...quote:
Zoek eens de betekenis van hypocriet op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, bij ieder nieuwsbericht over allochtonen kom jij met een of ander obscuur artikel over 50 moslims aan de andere kant van de planeet die 't ook moeilijk hebben. Over hypocriet gesproken.
Als ik tussen de Mocro's stond, raakte ik ook vatbaar voor dit gedrag heb ik gemerkt. Het is een bijzonder synergetisch effect, terwijl ik feitelijk hartstikke beschaafd ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Totale zwakzinnigheid dus, al met al genoeg redenen om dit soort doorgedraaide, wandelende tijdbommen uit de samenleving te verwijderen...
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Levenslange detentie met alleen kans op amnestie wanneer ze fysiek in de verste verte niet meer in staat zijn om mensen op een dergelijke manier te mishandelen. Detentie onder zéér spartaanse omstandigheden die natuurlijk wel door hen zelf gefinancierd mag worden in een werkkamp. Dergelijke figuren zijn niet één cent gemeenschapsgeld waard...
De hypocrisie doelde op "bemoei je niet met de discussie".quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zoek eens de betekenis van hypocriet ook.
Ik niet:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja he, vroeger bij Telekids vond ik haar maar een enge heks.
Tuurlijk wel, om het volk dom en slaafs te houden en om als drogreden te gebruiken. Dat laatste doe jij vooral.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu zijn cijfers plots niet meer relevant?
Brengt wat luchtigheid hiero.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de discussie te maken
hoezo het klopt niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt dus gewoon niet.
Pure borrelpraat. Zoals gezegd , Nederland straft behoorlijk hard in vergelijking met andere Europese landen.
En we zijn een van de weinige landen in Europa waar levenslang ook echt levenslang is.
Is dit Nederlands?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De hypocrisie doelde op "bemoei je niet met de discussie".
Ja, learn to speak it.quote:
Het is een complot!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, om het volk dom en slaafs te houden en om als drogreden te gebruiken. Dat laatste doe jij vooral.
joh, kom op!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de discussie te maken
ja zoiets stelde mijn onderbuik ook al voorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef Chooselife het volgende:
Symptoombestrijding, maar wellicht interessant:
POL / "voetbalwet" oprekken om straatgeweld aan te pakken
Wat had je nou net over jij-bakken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Doe ik beter dan jij, moet ook enorm frusterend zijn met je raciale superioriteitscomplex.
Oneens. De wet is niet vanuit de onderbuik ontstaan, maar vanuit vergelijkbare problemen met voetbalsupporters. En volgens mij werkt het uitstekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zoiets stelde mijn onderbuik ook al voor
Joh, je weet toch zelf ook wel hoe cijfers worden gemanipuleerd en hoe de opdrachtgevers toch wel de resultaten krijgen die ze willen. Bovendien is het een drogreden om telkens maar weer aan te voeren dat we in vergelijk met andere landen al hard straffen. Dat kun je blijven roepen maar is a) niet relevant en b) je maakt de onvrede er alleen nog maar groter mee.quote:
Jij valt meer op het kaliber Irene Moors?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meh, ik was nog jong en viel op blond destijds.
Tja, je lokt het zelf uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat had je nou net over jij-bakken?
O wijze non-hypocriete FOK user.
ja volgens mij ook maar dat kan alleen door mijn onderbuik komen volgens sommigenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Oneens. De wet is niet vanuit de onderbuik ontstaan, maar vanuit vergelijkbare problemen met voetbalsupporters. En volgens mij werkt het uitstekend.
Man man man man man, dan noemen ze Wilders een hol vat. Het enige wat jij kan is "onderbuik" of "complot" roepen!quote:
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, je lokt het zelf uit.
Ik heb niks met groepsdenken maar reken individuen graag af op hun wangedrag.
Jij denkt dat er een complot is, niet ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Man man man man man, dan noemen ze Wilders een hol vat. Het enige wat jij kan is "onderbuik" of "complot" roepen!
Oh zo. Tsja, speeltuin af-en-toe hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja volgens mij ook maar dat kan alleen door mijn onderbuik komen volgens sommigen
Nee, ik zeg alleen dat het onzin is om telkens maar weer die rapportjes en statistieken over straffen rond te strooien. Het is niet relevant. Jij noemt het complotdenken. Nu niet gaan verdraaien he...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een complot is, niet ik.
Even bij de les blijven.
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet?
Waar haal je dat precies uit?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.
En jouw geblaat van de NRC is dus wel de leidraad?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
In de Telegraaf staat dat iemand starfvermindering krijgt, dus ons rechtssysteem is doorgeslagen.
Nee hoor, geen borrelpraat.
- Complotquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
In de Telegraaf staat dat iemand starfvermindering krijgt, dus ons rechtssysteem is doorgeslagen.
nou niet alleen de Telegraaf hoor, meestal komt dit gewoon van het ANPquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
Hee, is er een post van Nielsch verwijderd?
Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je structurele verdediging van het lakende rechtssysteem in Nederland.
Rechters lezen liever een NRC dan jouw geblaat inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jouw geblaat van de NRC is dus wel de leidraad?
Laat me niet lachen.
Moreel punt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.
En het is nog altijd beter dan kwijlsmileys posten bij menselijk leed in islamitische landen. Als je hier een moreel punt van wil maken.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moreel punt?
Schat, ik heb geen moreel.
nee ik wantquote:
obeyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
kan die telekids discussie naar de SC verplaatst worden ofzo?
Dan weet je dus ook dat het wel en wee van dergelijk straattuig mij niet kan boeien, en vervroegde vrijlating na 2/3e straf, en "TBS met verlof" mij als kattengejank in de oren klinkt. Gewoon water, brood, met 5 man in een cel, en 1 minuut zonlicht per dag.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.
En het is nog altijd beter dan kwijlsmileys posten bij menselijk leed in islamitische landen. Als je hier een moreel punt van wil maken.
*insert foto van zichtbaar gehandicapt kind dat uitbundig over de finishlijn rent met semi-gevat onderschrift*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moreel punt?
Schat, ik heb geen moreel.
Nee je kent geen moraal. Je post kwijlsmileys bij leed in islamitische landen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat het wel en wee van dergelijk straattuig mij niet kan boeien, en vervroegde vrijlating na 2/3e straf, en "TBS met verlof" mij als kattengejank in de oren klinkt. Gewoon water, brood, met 5 man in een cel, en 1 minuut zonlicht per dag.
Nee, je vakantiefoto's hou je maar prive.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
*insert foto van zichtbaar gehandicapt kind dat uitbundig over de finishlijn rent met semi-gevat onderschrift*
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je vakantiefoto's hou je maar prive.
Maar dat wordt ik dus niet, derhalve moeten ze vastzitten he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee je kent geen moraal. Je post kwijlsmileys bij leed in islamitische landen.
Dus de slachtoffers van het tuig boeien je ook niet. Je zou ze zo vrijlaten als je er beter van werd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.
Is dat niet hetzelfde dan? Of neem je ons serieus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.
onderbuikgevoel!quote:
Nu ga je mij zeker beschuldigen tot het sturen naar een slotje terwijl jij zelf en VS (mod) lopen te trollen.quote:
waar heb je het over man?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu ga je mij zeker beschuldigen tot het sturen naar een slotje terwijl jij zelf en VS (mod) lopen te trollen.
open er een topic overquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen.
Op de beelden is duidelijk te zien dat de daders blank zijn, dat hoor je helaas de presentatoren niet zeggen. Jammer dit, als het allochtonen waren zouden ze licht getint geroepen hebben.
mja inmiddels welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je het beter over Anniko van Santen hebben inderdaad.
Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen.
Op de beelden is duidelijk te zien dat de daders blank zijn, dat hoor je helaas de presentatoren niet zeggen. Jammer dit, als het allochtonen waren zouden ze licht getint geroepen hebben.
quote:
quote:
... Vervolgens reageert er geen kip. Want?quote:
kijk hem nooit met jij-bakken strooienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..
Het gaat over het feit dat een mod kwijlsmileys post bij leed in islamitische landen. Best schokkend inderdaad.quote:
dus meld je het hier?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Deadre het volgende:
[..]
... Vervolgens reageert er geen kip. Want?
De daders zijn autochtonen
Is dit nu een sarcastische opmerking over de grote moeite met het Nederlands bij onze allochtone medemens?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef Specularium het volgende:
Ondertiteling bij Opsporing Verzocht, vraag me af waarom.
open er een topic overquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat een mod kwijlsmileys post bij leed in islamitische landen. Best schokkend inderdaad.
Link.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat een mod kwijlsmileys post bij leed in islamitische landen. Best schokkend inderdaad.
Ik neem het hypocriete volk op Fok nooit serieus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..
Boter bij de vis.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:
In ieder geval blijken het wederom buitenlanders, dat is goed voor het pvv gevoel!
Ja sorry hoor, maar het zijn Belgen. Dat zijn nu eenmaal buitenlanders. Ik kan er ook niet meer van makenquote:
Kleenexje nodig?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen. Tegen zijn hoofd meerdere malen trappen en op hem springen.
Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd en reageren dat af op het hoofd van een ander.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef arjan1212 het volgende:
Vraag voor de nachtploeg; dat razendpopulaire kopschoppen cq hoofdtrappen. Waar komt dat vandaan? Zat het in Pokémon ofzo...
Je analyse klopt. Maar een kleine kanttekening, dit is een cultuur die hier is ontstaan. Niet de cultuur in Marokko. Dus voor degene die naar Marokko op vakantie gaan; als je je daar zo gedraagt wordt je in elkaar getimmerd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef Chooselife het volgende:
Bizar voorval.
Toch heb ik wel een beetje een indruk hoe zoiets tot stand komt: Meer dierlijk dan menselijk. Ik weet wel hoe het voelt om bij een groep jonge Mocro's op straat te staan.
Deze gasten maken iets bij elkaar los. De cultuur steekt zo inelkaar dat ze elkaar verplichten tot extreme reacties bij de minste vorm van weerstand of contact. Het mag niet voor elkaar onderdoen, dus het maakt in zo'n groep een soort vliegwiel-effect los.
Als iemand passeert dan verplichten ze elkaar om het contact uit te lokken (wat kijk je, ey meisje, etc.). Zodra je reageert verplichten ze elkaar tot een extreme reactie. En dat contact dient dan in de kiem gesmoord te worden, vaak volstaat een bedreiging als iemand doorloopt, anders kun je geweld verwachten. Dat is de wet van deze groep. Het heeft alles met frustraties, macho-cultuur, testosteron en adrenaline te maken.
De kans bestaat dat ze die avond tegen frustraties zijn opgelopen, bijvoorbeeld geweigerd bij een club, die het gedrag tot in het extreme oproept.
Deze reactie is de wet van de groep in een samenstelling als deze. Dit gaat nog vaak plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |