Dan weet je dus ook dat het wel en wee van dergelijk straattuig mij niet kan boeien, en vervroegde vrijlating na 2/3e straf, en "TBS met verlof" mij als kattengejank in de oren klinkt. Gewoon water, brood, met 5 man in een cel, en 1 minuut zonlicht per dag.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat de straffen relatief hoog zijn , niet dat ze terecht laag zijn.
En het is nog altijd beter dan kwijlsmileys posten bij menselijk leed in islamitische landen. Als je hier een moreel punt van wil maken.
*insert foto van zichtbaar gehandicapt kind dat uitbundig over de finishlijn rent met semi-gevat onderschrift*quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moreel punt?
Schat, ik heb geen moreel.
Nee je kent geen moraal. Je post kwijlsmileys bij leed in islamitische landen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat het wel en wee van dergelijk straattuig mij niet kan boeien, en vervroegde vrijlating na 2/3e straf, en "TBS met verlof" mij als kattengejank in de oren klinkt. Gewoon water, brood, met 5 man in een cel, en 1 minuut zonlicht per dag.
Nee, je vakantiefoto's hou je maar prive.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
*insert foto van zichtbaar gehandicapt kind dat uitbundig over de finishlijn rent met semi-gevat onderschrift*
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je vakantiefoto's hou je maar prive.
Maar dat wordt ik dus niet, derhalve moeten ze vastzitten he.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee je kent geen moraal. Je post kwijlsmileys bij leed in islamitische landen.
Dus de slachtoffers van het tuig boeien je ook niet. Je zou ze zo vrijlaten als je er beter van werd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.
Is dat niet hetzelfde dan? Of neem je ons serieus?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow, een echte komediant in ons midden.. En wij maar denken dat je moderator bent.
onderbuikgevoel!quote:
Nu ga je mij zeker beschuldigen tot het sturen naar een slotje terwijl jij zelf en VS (mod) lopen te trollen.quote:
waar heb je het over man?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu ga je mij zeker beschuldigen tot het sturen naar een slotje terwijl jij zelf en VS (mod) lopen te trollen.
open er een topic overquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen.
Op de beelden is duidelijk te zien dat de daders blank zijn, dat hoor je helaas de presentatoren niet zeggen. Jammer dit, als het allochtonen waren zouden ze licht getint geroepen hebben.
mja inmiddels welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Kun je het beter over Anniko van Santen hebben inderdaad.
Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:49 schreef Deadre het volgende:
Beelden van 2 jongeren bij Opsporing verzocht zo net die een oude man zonder aanleiding ernstig mishandelen.
Op de beelden is duidelijk te zien dat de daders blank zijn, dat hoor je helaas de presentatoren niet zeggen. Jammer dit, als het allochtonen waren zouden ze licht getint geroepen hebben.
quote:
quote:
... Vervolgens reageert er geen kip. Want?quote:
kijk hem nooit met jij-bakken strooienquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wedden dat er ook geen topic komt en als dat wel zo is Lavender na twee posts afhaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |